Skocz do zawartości

poziem

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O poziem

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia poziem

1

Reputacja

  1. kolego z tym to byl spory problem ale znajomy robi w takiej firmie co tworza uszczelniacze i stworzyl mi 4 sztuki potrzebne i to byl strzal w 10:) to cos w stylu oringow tyle ze to jest płaskie i jakis specjalny material wytrzymaly na temp. cisnienie i olej oczywiscie.
  2. Witam koledzy ja przerabialem temat z brakiem wspomagania w jedna badz druga strone i jak dla mnie jezeli magiel nie cieknie to sa dwie opcje albo uszczelniacze przepuszczaja miedzy sekcjami albo (jak dla mnie najbardziej prawdopodobna) to padniety ktoryś uszczelniacz na zaworku rodzielajacym plyn... i tyle w temacie... Jak mi padla wspoma tez bujalem sie po zakladach i cwaniakach i zawsze odp. byla jedna--- magiel do regeneracji. Ale ze szkoda bylo mi kasy odrazu wywalac sam wydlubalem maglownice pomacalem obejrzalem i stwierdzilem wade uszczelniacza wymienilem wszystkie 4 i gra gitara do dzis...
  3. witam koledzy mam ten sam problem jak nowy pasek to wszystko gitara po 2-3 tygodniach powraca piszczenie ja to myśle ze któras rolka go ro zwala i z tąd te piski. Denerwujące to jest ale ja to juz po części olałem.
  4. jedyne co to chyba uszczelniacze, bo oprocz tego to są tam proste zaworki przelewowe
  5. Koledzy temat mam 100% przerobiony wszystko pieknie tu nasz kolega opisal lecz nie ma potrzeby wymiany zaworka ponieważ w nim nie ma co sie popsuć
  6. miestety kolego niezgodze sie poniewaz cieklo do tej pory wiec zatamowalem to cybantami i teraz ta opuchlizna jest efektem tego. ale dziekuje za opinie
  7. Witam kolegow mam nastepujacy problem: wspomaganie smiga spoko lecz cieknie mi płyn z przewodu pompa-magiel oraz ostatnio sporo spuchł tzn. znacznie zwiekszyl swą objętość napewno wygląda to na jakiś zator lecz gdzie????? macie jakies pomysly?? ja juz jestem zalamany za podpowiedzi z gory dziekuje
  8. Witam koledzy mam taki problemik gdy oppalam moja a4 czesto lapie i po sekundzie gasnie i tak po 2 do 3 razy, lecz zdaza sie równie czesto że odpala bez problemów. i tu pytanko. Co to może być Jedyne co zuważyłem to to że jak przekręce stacyjke i czekam aż odezwie sie przekaznik od świec co nienastepuje to wtedy w mojej a4 pojawia sie problem z odpalaniem. I tu prośba czy wie koś co to może być? I ile czsu powinna sie świecic kontrolka od świec bo u mnie to zapala sie na chwilke. mój silnik to 1.9 tdi Z góry dziękuje za odp. * stosuj prosze wlasciwy prefix [Musashi]
  9. poziem

    [B7 BLB] Problem z odpalaniem

    witam koledzy mam takie pytanka ile kosztuj sie wpiecie pod kompa? ile ten czujniczek polozenia? i czy mozna go samemu podłaczyc i gdzie on sie znajduje? bo co do tych swieczek tez zaczołem się zastanawiać bo on niby równo odpala i po chwili gaśnie i tak trzeba z 5 razy i to tak jakby sie nasilało. z góry dzieki za odp. :>
  10. poziem

    [B7 BLB] Problem z odpalaniem

    witam kolego przyłączam sie do problemiku mam podobny choć może nie aż tak nasilony, myśle że to swieczki żarowe lecz nie mam czasu na to by je sprawdzić. takż zegnam i bede obsrwował temacik
  11. niewiem dokładnie ale tam jest jakas wkładka która dostaje luzów i to grubsz robota z powodu odpowiedniego ściągacza do poroża kiierownicy czyli stacyjki z blokadą kierownicy.
  12. witam ja mam o akumulatorkach takie zdanie po własnych doswiadczeniach dislowskich jak i w benzynach, miałem bosche centry bannery itp. i tak naprawde nic dobrego mnie przy nich niespotkało. zadawałem sobie pytanie czemu???? pomyslałem ze leżą niewiadomo ile czasu na pułkach sklepu, wpadłem na pomysł supermarket... kupiłem w realu akum. o nazwie budget latał 2 lata i sprzedałem furke, potem kupiłem diselka z boschem pieknie palił do zimy potem lipa ponownie budget z reala i co??? 3 lata już smiga bez szwanku. a obrót w marketach jest przyznajcie.
  13. hej cena to sie waha od 250 do 500 jezeli chodzi o zamienniki
  14. poprostu komus sie niechcialo cię obslużyc i tyle maja katalogi interesuje ich silnik ewentualnie nr. silnika i rocznik maja wszystko w katalogu
  15. Cześc wam a ja niechce się przechwalac ale powiem tak, wiadoma rzecz że to wszystko co opisaliście ma wpływ na chamowanie, lecz proponuje wcisnąc pedał chamulca podczas obrotów silnika jeżeli bedzie systematycznie wchodził w podłoge to diagnoza jest jedna--- padnięta pompa chamulcowa, można wymienic simeringi ale to zazwyczaj niewypala najlepiej kupic nowy zamiennik i bedzie chulac
×
×
  • Dodaj nową pozycję...