Dem6nek

Pasjonat
  • Zawartość

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Dem6nek

    Informacje

    • Imię
      Marek
    • Lokalizacja
      Lubliniec

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2002
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      AVJ
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. Dem6nek

      Ok sprawdzę, a wracając do chip tuningu to ktoś coś jeszcze poleca i czy ktoś miał coś robione w tym SIMEX?
    2. Dem6nek

      Witam, Posiadam Audi A4 B6 1.8T quattro 150KM za niedługo w gazie i pro po zawieszenia w przypadku gazu mam pytanie, ponieważ mechanik uznał, że lepiej założyć grubsze sprężyny zawieszenia bo butla z gazem to dodatkowa waga, powiedziałem o tym gazownikowi to śmiał się bo to nie jakoś wielki ciężar taka butla mówi, po czym powiedział, że w bagażniku się zwłoki wozi i jakoś sprężynki wytrzymują więc nie trzeba jakiś specjalnych. Jakie jest wasze zdanie pomijając oczywiście sportowe zawieszenie, nie chcę by było za nisko. Jakie sprężynki mi polecacie do Audi A4 B6 1.8T quattro 150KM Avant?
    3. Dem6nek

      Często jest wspomniany Dynosoft więc tam sobie zadzwonię. Jeśli zaś chodzi o ten Simex w Częstochowie to ktoś tam z WAS miał coś robione chip tuning czy LPG? I jak wrażenia?
    4. Dem6nek

      Tam również do chip tuningu został wspomniany Dynosoft i jakieś dwie inne nazwy. Więc zadzwonię do tego Dynosoft. Jeśli zaś chodzi o ten Simex w Częstochowie to ktoś tam z WAS miał coś robione chip tuning czy LPG? I jak wrażenia?
    5. Dem6nek

      Właśnie myślałem, że tutaj coś znajdę o chip tuningu i na śląsku nic polecanego nie znalazłem. Dzięki sprawdzę co tam piszą na racingforum.
    6. Dem6nek

      Wiem, że mogę zrobić jak uważam ale wolę zapytać kogoś kto się zna i wysłuchać wszytskich za i przeciw. Cena w Simex jest troszkę wyższa niż w Katowicach w Silesia Cars i naprawdę przejrzałem wszystkie tematy na temat instalacji LPG i czytałem wszystkie wypowiedzi, wiele czasu na to poświęciłem, naprawdę zależy by mi to zrobiono super, nie jestem jakimś bogaczem dlatego nie stać mnie na pomyłkę. Naprawdę jeśli bym nie pytał tutaj na A4-klub to chciałbym skorzystać z oferty Simex gdzie zrobią chip tuning i instalację gazową, widziałem mają dużo pozytywnych opinii na google w zakładce "komentarze" i to mnie zachęciło i rozmowa, z tym kolesiem. Z Silesia Cars też się kontaktowałem i też super koleś wszystko opisał jak to będzie zrobione i zaproponował od razu graty, które tu na forum były chwalone te które wyżej wypisałem, szkoda tylko, że tego chip tuningu nie robią. Jeśli chodzi o Strzelce Opolskie Brawko to koleś mnie zniechęcił informacjami, że nie pamięta co jaki reduktor, że wtryski baracudy są słabe na zimę, a te właśnie widziałem chwalicie. Nie mówię "nie" na Silesia Cars mam już termin ustalony ale chcę wysłuchać rady za i przeciw. Tak jak z tym Chip tuningiem gdzie warto o to pytać?
    7. Dem6nek

      Oł, z tym Simexem to pewne wydają się mówić z sensem, oczywiście nie zamierzam się wykłócać nie znam się. Może napiszę co Simex i co Silesia mi proponują i za ile. Oł, z tym Simexem to pewne wydają się mówić z sensem, oczywiście nie zamierzam się wykłócać nie znam się. Może napiszę co Simex i co Silesia mi proponują i za ile. W Silesia Cars wycenili mnie na 3500zł.... BAŁEM się targować by mi nie zrobili czegoś na złość Sprzęt jaki oferują to widziałem, że zachwalaliście więc nie miałem nic do powiedzenia tylko słuchałem. Sterownik: STAG QBox Reduktor: ACR-01 250 Wtryskiwacze: Baracuda 130NL Zbiornik 72 litry Zdejmują korektor do wiercenia i dają nową uszczelkę ale to akurat wiecie  Ok a teraz drugi fachowiec nigdzie nie wspomniany w żadnym temacie wiec już się cykam. Oferuje: Sterownik: STAG Qnext+ (nie wiem za bardzo dlaczego bo Qbox ładniej brzmi więc jak ktoś się orientuje proszę wyjawić różnicę i co sądzicie) Reduktor: KME Gold GT (ten fachowiec twierdzi, że nie chce obrażać tego sprzętu zaproponowanego przez Silesia Cars tj. ACR-01 250 dlatego się upewniałem dlaczego akurat nie ten to oczywiście co może klient jak fachowiec miłym, fachowcowym głosem MÓWI, że tamten nie jest zły ale chcąc robić Chip tuning zaleca jednak ten KME Gold GT proszę was co to samo co w przypadku sterownika by w prosty sposób mi wyjaśnić różnicę i co sądzicie). Wtryskiwacze: oczywiście bez zastrzeżeń te same Baracudy 130 NL ale mówi, że to trzeba sprawdzić może lepsze będą Baracudy 115 (według was, które lepsze?) Zbiornik 72 litry (oczywiście za dopłatą) Zdejmują również korektor do wiercenia lecz twierdzą, że wymiana uszczelki jest zbędna ale jak bardzo chcę to wymienią za dopłatą oczywiście Ok to ten chce 3800zł + Chip Tuning to będzie razem 4900zł (U tego samego fachowca) (Oczywiście drożej bo to quattro więc muszą jechać na hamownie do zaprzyjaźnionego warsztatu) Wiem, że powiecie, że drogo bo czytałem o tym ale co mam zrobić? Jakby Silesia Cars miało w ofercie Chip tuning to oczywiście, że chciałbym u nich, a tak zwróćcie uwagę gdybym np. zrobił Chip tuning w Katowicach bo tam koleś twierdzi, że dla niego bez różnicy czy quattro, tooo robiąc w ten sposób by było taniej to jak coś się "nie daj Boże" stanie to jeden fachowiec będzie zwalał na drugiego A tak mi to zrobi jeden fachowiec wie co jak chipują i gazują :). Może i GADANIE dlatego zwracam się do was z multum pytań naraz za co przepraszam, tu chce gazować i do tego chip tuning Naprawdę nie jestem jakoś specjalnie przy kasie ale tak jak już ktoś tu na forum komuś odpowiedział "Można mieć zrobione to tanio ALBO dobrze" to ja jestem z tych co chcą mieć to zrobione dobrze i solidnie bym nie musiał płakać później, że można było tak śmak. Co myślicie o tych tzw. GRATACH? Sorki za monolog mam nadzieję, że napisałem to czytelnie. Miłego dnia 
    8. Dem6nek

      Ok zapytam czy jest taka możliwość, głównie z tego co tu czytałem to chwalone barrakudy właśnie i że te Hana tylko unikać
    9. Dem6nek

      O Opolu nawet nie mówię jakie ceny usłyszałem .... Kosmiczne Proszę o ocenę tych gratów które tam wymieniłem
    10. Ok ale jakbyś mógł coś więcej rozwinąć, który to ten z Częstochowy bo myślę, że z tym samym dziś gadałem,
    11. Dem6nek

      Witam, stworzyłem swój temat pod tytułem Silnik 1.8T proszę o ocenę, opinie, komentarze silników 150KM, 163KM i 190KM i wydaje mi się, że już za bardzo odbijam od tego tematu i dlatego postanowiłem napisać tutaj. Wczoraj przeczytałem cały TEN temat i chciałbym się dołączyć ponieważ mam pytania, rozmawiałem z trzema gaziarzami jeden z nich to jest tutaj bardzo często chwalony widziałem Silesia Cars. W Silesia Cars wycenili mnie na 3500zł.... BAŁEM się targować by mi nie zrobili czegoś na złość Sprzęt jaki oferują to widziałem, że zachwalaliście więc nie miałem nic do powiedzenia tylko słuchałem. Sterownik: STAG QBox Reduktor: ACR-01 250 Wtryskiwacze: Baracuda 130NL Zbiornik 72 litry Zdejmują korektor do wiercenia i dają nową uszczelkę ale to akurat wiecie Ok a teraz drugi fachowiec nigdzie nie wspomniany w żadnym temacie wiec już się cykam. Oferuje: Sterownik: STAG Qnext+ (nie wiem za bardzo dlaczego bo Qbox ładniej brzmi więc jak ktoś się orientuje proszę wyjawić różnicę i co sądzicie) Reduktor: KME Gold GT (ten fachowiec twierdzi, że nie chce obrażać tego sprzętu zaproponowanego przez Silesia Cars tj. ACR-01 250 dlatego się upewniałem dlaczego akurat nie ten to oczywiście co może klient jak fachowiec miłym, fachowcowym głosem MÓWI, że tamten nie jest zły ale chcąc robić Chip tuning zaleca jednak ten KME Gold GT proszę was co to samo co w przypadku sterownika by w prosty sposób mi wyjaśnić różnicę i co sądzicie). Wtryskiwacze: oczywiście bez zastrzeżeń te same Baracudy 130 NL ale mówi, że to trzeba sprawdzić może lepsze będą Baracudy 115 (według was, które lepsze?) Zbiornik 72 litry (oczywiście za dopłatą) Zdejmują również korektor do wiercenia lecz twierdzą, że wymiana uszczelki jest zbędna ale jak bardzo chcę to wymienią za dopłatą oczywiście Ok to ten chce 3800zł + Chip Tuning to będzie razem 4900zł (U tego samego fachowca) (Oczywiście drożej bo to quattro więc muszą jechać na hamownie do zaprzyjaźnionego warsztatu) Wiem, że powiecie, że drogo bo czytałem o tym ale co mam zrobić? Jakby Silesia Cars miało w ofercie Chip tuning to oczywiście, że chciałbym u nich, a tak zwróćcie uwagę gdybym np. zrobił Chip tuning w Katowicach bo tam koleś twierdzi, że dla niego bez różnicy czy quattro, tooo robiąc w ten sposób by było taniej to jak coś się "nie daj Boże" stanie to jeden fachowiec będzie zwalał na drugiego A tak mi to zrobi jeden fachowiec wie co jak chipują i gazują . Może i GADANIE dlatego zwracam się do was z multum pytań naraz za co przepraszam, tu chce gazować i do tego chip tuning Naprawdę nie jestem jakoś specjalnie przy kasie ale tak jak już ktoś tu na forum komuś odpowiedział "Można mieć zrobione to tanio ALBO dobrze" to ja jestem z tych co chcą mieć to zrobione dobrze i solidnie bym nie musiał płakać później, że można było tak śmak. Dziś się już nie odezwę bo chcę poczytać co kto sądzi na temat tzw. GRATÓW i nie chcę przeszkadzać w dyskusji chcę konkretów i o pomoc proszę. (Oczywiście jak będą jakieś pytanie skierowanie do mnie to oczywiście od razu będę odpowiadał, dostanę powiadomienie na tel, że coś tu jest to od razu się loguję i coś dodam) Sorki za monolog mam nadzieję, że napisałem to czytelnie. Miłego dnia
    12. Wydaje mi się, że masz rację bo jakoś super nowe te auto to to nie jest to jest 2002rok, komputer może pokazywać innaczej i osiągi samochodu mogą być słabsze. Wiem, że są takie kostki (w które nie chcę się bawić oczywiście) ale słyszałem, że jest coś takiego tak jak to wcześniej ująłeś robione u "jakiegoś Mirka" takie coś samemu można podpiąć pod pompę tak, że komputer tego podobno nie widzi, a efekt to mniejsze spalanie i większe przyspieszenie. Nie wiem jak to możliwe, że komputer tego nie widzi ale tak jest bo taki właśnie "Mirek" mojej ciotce tak założył za 150zł Ma ktoś jakieś propozycję gdzie mógłbym zlecić zrobienie chip tuningu? Jak narazie to jestem nastawiony na Częstochowę. Jestem z Lublińca to jakoś specjalnie daleko na Częstochowę nie mam. Liczyłem, że w tym Silesia Cars w Katowicach prócz instalacji gazowej zrobią chip tuning ale jednak tym się nie zajmują.
    13. Tak wiem o tym, dlatego pisałem wcześniej, że BAŁEM się negocjować niższą cenę bo chcę by to było dobrze zrobione więc nie chciałbym go denerwować na "dzień dobry" Tylko liczyłem w tym przypadku na komentarz od Klubowicza mirek31071977 skoro sam tam był i kolega pokierowany przez niego zapłacił mniej to może są szansę się dogadać by 300 zł zszedł skoro taki kawał muszę jechać
    14. ehhh no właśnie się tam do Silesia Cars postanowiłem pofatygować i ten koleś od razu podyktował taką cenę, już piszę jaki sprzęt: Posiadam Audi A4 B6 1,8T 150KM A sprzęt zaproponowany za te 3500zł to: Sterownik: QBox reduktor: ACR-01 250 Wtryskiwacze pojedyncze Baracuda 130 NL Zbiornik 72 litry Zdjęty kolektor do wiercenia i nowa uszczelka pod kolektor. Proszę o pomocne preteksty by zeszli troszkę z ceny A teraz odpowiedź dla forumowicza Langista Co do chip tuningu to myślę, że to porządny warsztat ale dzięki za poradę z tą hamownią, zależy by mi to solidnie zrobiono skoro życzy sobie za chip tuning 800zł Przepraszam za dwie odpowiedzi w jednej wiadomości.
    15. Ok umówiłem się dzisiaj na instalację gazu u fachowca najczęściej chwalonego tutaj na A4-klub, 3500zł, zwykle się targuję tym razem się BAŁEM by mi nie zrobił na złość Jutro będę dzwonił do innego fachowca na chip tuning. Co myślicie warto podciągnąć te 150KM w górę?