WojtekB7
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O WojtekB7
Informacje
-
Imię
Wojtek
-
Miasto
Lubelskie
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
392 wyświetleń profilu
-
Kontrolka pozycjonowania lamp, ESP oraz ABS
WojtekB7 odpowiedział(a) na WojtekB7 temat w Audi A4 B6/B7
To by było dziwne, bo jakiś czas temu wyciągałem aku i nic sie nie popierdaczyło, a teraz podczas rozładowania nagle coś takiego, do posta dorzuciłem błędy z VCDS'a. -
Witam drogich forumowiczów, od kilku dni zmagam się z problemem świecących kontrolek na desce. Od początku, przez nieuwagę zostawiłem auto na światłach i padł mi akumulator. Auto zostało odpalone na kable z drugiego aku i wszystko było w porządku aż do kolejnego odpalenia gdzie pojawiły mi się kontrolki ABS ESP oraz pozycjonowania lamp. Błędy zostały skasowane VCDSem i przez kilkanaście kilometrów było w porządku, aż do kolejnego odpalenia gdzie kontrolki powróciły na deskę. Jutro przeskanuje auto jeszcze raz i wrzucę kody błędów, może ktoś z Was drodzy forumowicze miał podobny problem po padnięciu aku i podpowie od czego zacząć. Oczywiście akumulator naładowałem w pełni Nie jestem pewien czy odpowiedni dział, w razie czego proszę od przeniesienie. Dorzucam co mi VCDS wyrzucił: Address 01: Engine Labels: 06B-906-018-AVJ.lbl Part No SW: 8E0 909 518 AQ HW: 8E0 909 018 B Component: 1.8L R4/5VT 0010 Coding: 0011711 Shop #: WSC 33278 133 00032 VCID: 7F1515BFB7FD89CA669AAD1-5140 1 Fault Found: 18010 - Power Supply Terminal 30 P1602 - 002 - Voltage too Low - Intermittent Readiness: 0010 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-910-517.clb Part No SW: 8E0 910 517 C HW: 8E0 614 517 BB Component: ESP8 quattro H04 0180 Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000 Coding: 0004871 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 2745EDDF0FEDE13A7EEA651-8072 2 Faults Found: 00287 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Right (G44) 012 - Electrical Fault in Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01101100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 15 Reset counter: 40 Time Indication: 0 Freeze Frame: Hex Value: 0x2500 Hex Value: 0x4306 Hex Value: 0x00FF Hex Value: 0xFFA6 Hex Value: 0x00FF 01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 8 Reset counter: 31 Time Indication: 0 Freeze Frame: Hex Value: 0x0000 Hex Value: 0x4322 Hex Value: 0x00FF Hex Value: 0xFF9A Hex Value: 0x00FF Address 55: Headlight Range Labels: 8P0-907-357.lbl Part No: 8P0 907 357 B Component: Dynamische LWR H01 0020 Revision: 00000001 Serial number: Coding: 0000005 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 39613BA7E95967CA185EA39-806C 1 Fault Found: 01316 - ABS Control Module 013 - Check DTC Memory - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101101 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 0 Reset counter: 39 Time Indication: 0
-
Wydech z 2.0t do 1.8t || Budowa własnego układu wydechowego.
WojtekB7 opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Strzałeczka drodzy forumowicze W związku z tym, że mój obecny układ wydechowy od kata do samego końca jest w stanie agonalnym postanowiłem coś z tym zrobić. Na początku myślałem o budowie całego wydechu łącznie z końcowymi jak i środkowym we własnym zakresie, ale obawiam się zbyt głośnego dźwięku, a na tym mi nie zależy zbytnio. Dodatkowo to dość spore koszta i w uj roboty. Chyba, że jesteście w stanie polecić jakiś zestaw tłumików, które będą w miarę ciche, delikatnie basowe i nie zamordują mnie finansowo Drugą ewentualnością jest wydech z 2.0t gdyż wyczytałem gdzieś, w którymś z wątków że pasuje p&p i tu moje pytanie, czy ktoś z Was wstawiał właśnie z 2.0t i jak to wygląda, brzmi i działa. Mam świadomość, że w 2.0 końcowe są przelotowe (?) i może być ciut głośniej niż w ori 1.8t, ale myślę że nie powinno być tragedii. Z góry dzięki za podpowiedzi, pozdro. -
Owszem można, ale u mnie pod zbiorniczkiem płynu chłodniczego są graty od gazu więc żeby się nie męczyć i gimnastykować zrobiłem to od spodu
-
Wymienione, wsio działa, za BOSCHa dałem 120zł jakby kogoś interesowało. Wymiana jest trochę problematyczna, ale od dołu go widać po odpowiednim kątem. Sam czujnik znajduje się tak jakby pod filtrem oleju.
-
Witajcie drodzy forumowicze Mam od kilku dni problem z autem, zaczęło się od tego, że na jałowym po prostu zgasło. Po odpaleniu (silnik był nagrzany i musiałem kręcić przez 3-4sekundy żeby odpalił) wyświetliło się na tablicy EPC i auto chodziło na około 1100 obrotów. Przeskanowałem VCDSem i usunąłem błędy, przez ok 100km było spoko, nic się nie działo, aż do dzisiaj kiedy sytuacja się powtórzyła i pojawił się check. Auto przeskanowałem i oto co mi pokazało, poprzednio były dokładnie te same błędy: 2 Faults Found: 16706 - Engine Speed Sensor (G28) P0322 - 004 - No Signal - MIL ON 16705 - Engine Speed Sensor (G28) P0321 - 008 - Implausible Signal - Intermittent - MIL ON Może miał ktoś podobny przypadek i powie od czego się zabrać żeby nie błądzić
-
Witam panowie, w aucie ojca został wypruty katalizator (została sama pucha) przez co wywala błędy drugiej sondy. Czy warto zakładać emulator drugiej sondy, jeśli tak to byłbym wdzięczny za jakiegoś linka, bo wiem, że można po prostu wyłączyć drugą sondę w ECU i tu ciekawi mnie cena takiego zabiegu i prosiłbym o kontakt do kogoś kto mógłby się tym zająć,
-
Mi się udało wyciągnąć tą pionową rurkę, trochę walki było bo jest jedna śrubka od strony szyby, którą ciężko dosięgnąć ale dało radę Sprawdzałeś zawór jednokierunkowy odpowietrzenia skrzyni korbowej? Łatwo go zdemontować i sprawdzić. Spotkałem się też, że niektórzy 'magicy' zaślepiają trójnik od strony separator->odma, to również możesz obadać.
-
Miałem podobny problem w B7, wymieniłem odmę (wyciągając ją dosłownie rozpadła mi się na części) - nie pomogło, więc wyciągnąłem całą aż do separatora i dobrze wyczyściłem, wymieniłem również zaworek jednokierunkowy (oczywiście ASO, bo inne ponoć sprawiają problemy) wszystko wróciło do normy, korek wlewu delikatnie podskakuje. Możesz sobie sprawdzić również separator bo demontaż jest prosty.
-
Czytałem, czujnik już próbowałem wymienić ale zamiennik nie pasuje do gniazda, wydaje mi się że był to identyczny zamiennik jak na filmiku powyżej. Mimo, że mój obecny czujnik wyglada tak samo jak ten. Widze, że bez ASO się nie obędzie, nie ma co kombinować tylko kupić i tyle w temacie, dzięki.
-
Witam, mam problem z klimatyzacją, otóż podczas jazdy, dosłownie 4-5 minut klima się sama wyłącza (świeci się przycisk ECON) i nie chłodzi, miesiąc temu klima nabijana do pełna, wymieniony dławik. Byłem w warsztacie wczoraj, klima pełna więc odpada, że nie ma czynnika. na VCDSie pokazuje błąd ddress 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.lbl Part No: 8E0 820 043 AM Component: A4 Klimaautomat 2731 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 VCID: 6CCFD36BD68B0752D358725-5140 1 Fault Found: 00819 - High Pressure Sensor (G65) 06-10 - Signal too High - Intermittent Czy może być to wszystko spowodowane padnięciem czujnika G65? Bo trochę dziwi mnie fakt, że dopiero po kilku minutach klima się wyłącza, a gdyby czujnik padł to nie działa by wcale (przynajmniej tak mi się wydaje). Za czujnik w ASO powiedzieli mi 370zł i chciałbym się najpierw upewnić, że to to, zanim go kupie, zamienniki nie pasują bo już próbowałem Z góry dziękuje za pomoc! //Ew. może mi ktoś polecić jakiś warsztat, który mi z tym pomoże a nie z wejścia będą gadać o wymianie sprężarki
-
Problem rozwiązany, trójnik o nr. 13 był zaślepiony od strony separatora, nie mam pojęcia dlaczego, kupiłem zamiennik i po wstawieniu go wszystko działa wręcz książkowo
-
Separator jest na swoim miejscu i jest sprawny, sprawdzałem przy czyszczeniu odmy praktycznie cały układ pod kątem szczelności, jakichkolwiek wad i ewentualnego syfu. Też mnie zdziwiło to zaślepienie, jutro po robocie podjadę zobaczyć jak wygląda to przy zamienniku i ewentualnie kupie bo pewnie taki trójnik to z dwie-trzy dyszki nie więcej Dla potomnych, ori zaworek jednokierunkowy w ASO kosztował mnie 51zł więc nie ma tragedii, a nawet wzrokowo wygląda solidniej
-
Kupiłem zaworek w ASO, założyłem problem jednak pozostał. Kolejne pytanie, czy trójnik spod numeru 13 ma być zaślepiony od strony separatora (którego na obrazku nie ma a powinien być tam gdzie opaska nr.14). U mnie jest wewnętrznie zaślepiony na tym odejściu ale wygląda mi to na oryginał.
-
Siemanko, miałem problem w swoim aucie otóż zasysało korek wlewu oleju, więc biorąc pod uwagę inne tematy związane z tym problemem zacząłem przegląd od odmy, przy próbie jej wyjęcia wręcz rozsypała mi się w rękach (ze schematu nr.2). Wymieniłem ją - nowy oring etc. wsio jak bozia przykazała, w miarę możliwości wyczyściłem też resztę, problem jednak pozostał, wymieniłem więc też zaworek - firmy TOPRAN (nr. 6 na zdjęciu) bo w innym temacie pisali, że on również może być przyczyną tego problemu jednak dalej było to samo. Sugerując się wypowiedzią innego kolegi który miał to samo wyciągnąłem zaworek nr. 6 oraz zaślepiłem wyjście zarówno od odmy jak i wężyk, który jest od odmy do kolektora i uwaga problem zniknął. Tu też pojawia się moje pytanie jakie konsekwencje może mieć taki zabieg i czy jest on niebezpieczny dla mojego silnika? Jeżeli ktoś miał podobny problem i go rozwiązał to prosiłbym o wskazówki co można zrobić w tym temacie, z góry dziękóweczka