Jump to content

WojtekB7

Pasjonat
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About WojtekB7

Informacje

  • First name
    Wojtek
  • Location
    LBN

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2005
  • Engine
    1.8
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB
  1. WojtekB7

    B7 1.8T BFB odma

    Problem rozwiązany, trójnik o nr. 13 był zaślepiony od strony separatora, nie mam pojęcia dlaczego, kupiłem zamiennik i po wstawieniu go wszystko działa wręcz książkowo
  2. WojtekB7

    B7 1.8T BFB odma

    Separator jest na swoim miejscu i jest sprawny, sprawdzałem przy czyszczeniu odmy praktycznie cały układ pod kątem szczelności, jakichkolwiek wad i ewentualnego syfu. Też mnie zdziwiło to zaślepienie, jutro po robocie podjadę zobaczyć jak wygląda to przy zamienniku i ewentualnie kupie bo pewnie taki trójnik to z dwie-trzy dyszki nie więcej Dla potomnych, ori zaworek jednokierunkowy w ASO kosztował mnie 51zł więc nie ma tragedii, a nawet wzrokowo wygląda solidniej
  3. WojtekB7

    B7 1.8T BFB odma

    Kupiłem zaworek w ASO, założyłem problem jednak pozostał. Kolejne pytanie, czy trójnik spod numeru 13 ma być zaślepiony od strony separatora (którego na obrazku nie ma a powinien być tam gdzie opaska nr.14). U mnie jest wewnętrznie zaślepiony na tym odejściu ale wygląda mi to na oryginał.
  4. WojtekB7

    B7 1.8T BFB odma

    Siemanko, miałem problem w swoim aucie otóż zasysało korek wlewu oleju, więc biorąc pod uwagę inne tematy związane z tym problemem zacząłem przegląd od odmy, przy próbie jej wyjęcia wręcz rozsypała mi się w rękach (ze schematu nr.2). Wymieniłem ją - nowy oring etc. wsio jak bozia przykazała, w miarę możliwości wyczyściłem też resztę, problem jednak pozostał, wymieniłem więc też zaworek - firmy TOPRAN (nr. 6 na zdjęciu) bo w innym temacie pisali, że on również może być przyczyną tego problemu jednak dalej było to samo. Sugerując się wypowiedzią innego kolegi który miał to samo wyciągnąłem zaworek nr. 6 oraz zaślepiłem wyjście zarówno od odmy jak i wężyk, który jest od odmy do kolektora i uwaga problem zniknął. Tu też pojawia się moje pytanie jakie konsekwencje może mieć taki zabieg i czy jest on niebezpieczny dla mojego silnika? Jeżeli ktoś miał podobny problem i go rozwiązał to prosiłbym o wskazówki co można zrobić w tym temacie, z góry dziękóweczka
  5. WojtekB7

    Jaki olej do 1.8 T

    Witam panowie, auto sprowadzone ponoć zalane 5w30. Jakim 5w40 obecnie zalać? Rozważałem Motul 8100 X-Cess bądź Motul 8100 X-Clean, czym się one różnią i który lepszy dla silnika 1.8t BFB. A może coś innego?
×
×
  • Create New...