Skocz do zawartości

RysiekKSC

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O RysiekKSC

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    SW / SCZ

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia RysiekKSC

5

Reputacja

  1. W B7 nie ma kata i nie bierze oleju, a C5 mam kata i bierze olej. Teoria obalona ? Ciekaw jestem kiedy coś sensownego zostanie powiedziane przez Geremiego, bo to co teraz jest wpisywane woła o pomstę do nieba...
  2. Gwarancja jest jedna kwestia, ale druga to taka że jedyne co jest robione przez niego to składanie tego w całość, albo i nie? Ja rozumiem że pewne komponenty można brać z "firm" zewnętrznych, ale jakie to ma znaczenie przy braku gwarancji? Zjebało się to Twoja wina że masz ****wych dostawców. Klient zapłacił za sprawny gotowy produkt. Jak dla mnie za dużo info od Geremiego jest ze sobą nie spójnych żeby łyknąć to o czym pisze.
  3. Z racji tego że poruszyłeś temat, w którym siedzę to dodam tylko tyle że za dotacje z UE na rozpoczęcie działalności gospodarczej(piszesz przecież o powstaniu) nie powstałaby nawet 1/8 takiego warsztatu, więc nie wciskaj tutaj ściemy dla ludu A jeżeli się przejęzyczyłeś i chodziło Ci o rozwój DG to bez SPOREGO wkładu własnego również nie było takiej możliwości PS. Jednorazowa bezzwrotna dotacja na rozpoczęcie DG nie może przekroczyć 6-krotności minimalnej krajowej. EOT! PS 2. Mam na śląsku takowe dotacje ?
  4. Na moje to się z nim nie dogadasz, bo za dużo zostało już powiedziane. Kasy pewnie utopiłeś w brud, więc ja bym sprawę zgłosił na policję lub do US, bo inaczej nic tutaj nie ugrasz... Opinie już ma tutaj zszarganą, więc będzie liczył każdą złotówkę w tym momencie, a kontrola US też nie skończy się na grożeniu paluszkiem
  5. Śledzę z podziwem Twój temat jakiś czas, ale to co ostatnio się dzieje to przerasta ludzkie pojęcie... Myślałem że uda Ci się ogarnąć temat tej turbiny, ale widzę że nie... Ciekawi mnie jeden fakt. O Geremim w tym temacie słychać już od jakiegoś czasu, a On chce zabrać głos dopiero po tym jak HOLMATRO wyłożył karty na stół... Chyba dorobiłeś do tego już niezłą historyjkę. Masz szczęście że za taką akcję nikt gęby jeszcze Ci nie obił. Przynajmniej tak domniemam Jeżeli jest tak jak pisze kolega Mosek to nie traciłbym czasu na produkowanie się tutaj Swoją drogą powodzenia HOLMATRO w ogarnięciu samochodu
  6. Wielkie dzięki za info Zastanawiam się nad nią tylko tajemnicą lasu była dla mnie forma montażu... Tak jak pisałem, taśmą nie ufam(chyba że są to właśnie ori taśmy), a nie chciałem tego montować na klej... Szkoda zgubić 5 stówek
  7. Kawał dobrej roboty odwaliłeś. B7 kosa ? Powiedz mi jak lotkę maxtona zamontowałeś? Klej czy taśma dwustronna? Ja niestety średnio ufam temu drugiemu rozwiązaniu...
  8. Nakładki w zamieniku nie wchodziły nawet w grę. Przypuszczam że po sezonie wyglądały by tragicznie jeżeli by sezon przeżyły. Następne na pewno będą stołki, bo teraz jeżdżę golfem IV z recaro w środku i jest ogromna przepaść między tymi tapczanami z audi ? Co do gałki to już zerkne na allegro, bo kiedyś szukałem s line z B7, ale były same szroty.
  9. Co do koloru to chyba mało spotykany w B7. Stołki... Wiem, wiem... Ale teraz muszę odkuć sie z kasą, bo trochę się jej teraz rozpłynęło ?
  10. Też nie byłem w 100% przekonany do kierownicy ze w zgledu na cenę, ale po montażu jestem w 100% zadowolony. Nakładki ori RS. Na allegro nówki sztuki za 500zl znalazłem, a na czas jak ich szukałem to za sciorane angole 400zl sobie krzyczeli.
  11. Ładne B7, ale delikatnie bym ją jeszcze posadził. U mnie też są straszne drogi, a miałem dość mocno skręcony gwint i było przyzwoicie Jaka folia przyciemniales łapy, bo fajnie wyszły.
  12. A więc tak to wygląda. Jutro postaram się zrobić przymiarkę koła, przygotować zderzak do podkladowania i klapę jak się uda.
  13. enek500, ja pod tym się nie podpisze. Zero zastrzeżeń do BPW i bardzo miło zaskakuje spalanie. Trafiłeś gryzą pod względem mechanicznym i sporo kasy już wlozyles, więc musisz brnąć w to dalej, bo sprzedać tego teraz się nie opłaci i pytanie czy ktoś chętny w ogóle się znajdzie.
  14. Dzisiaj dostałem szpiegowskie foto ? Na montaż czeka jeszcze kiera z R8 i progi z lotkami do tylnego zderzaka w carbonie ? Najprawdopodobniej dzisiaj lub jutro całość będzie złożona
  15. RysiekKSC

    B7 Crew

    Nie wiem czy mogę zabierać tutaj glos, bo nie przynależę do grupy, ale moim zdaniem bardziej chodzi ASO o naciągnięcie na koszty nieświadomych klientów. Myślę że ja jestem najlepszym przykładem. Citroen C5 hydroactiv - pęknięty przewód powrotny od zawieszenia... Pani w ASO twierdzi że nie ma możliwości kupienia pojedynczych przewodów. Występują tylko w "kompletach na stronę" - cena około 900 brutto. Dzwonię do znajomego i mówię o co chodzi. Sprawdza i wszystko dostępne na sztuki. Był bardzo zdziwiony że ASO powiedziało mi że takich przewodów nie ma, bo widział że są... Około 110-140zl. Zamówiłem u niego za około 75zl... Ale oczywiście opaska do tego tylko w ASO, więc dzwonię i pytam. Pan nie wie czy będzie, bo nie może tego znaleźć. W takim razie podaje Panu numer części i? Zamiast podać cenę i na kiedy to Pan drążył temat skąd mam numer tej części. Koniec końców Pan zamówił mi ją za 24zl brutto. Po tych doswiadcz nie szukam już części w ASO, bo wygląda to jak wygląda.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...