-
Postów
133 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
byłem na geometrii, jest tak samo jak było na początku, kierownica prosto ale dalej ciągnie w prawo..
-
20250414_181304.mp4 Ustawiłem tak ja ma być, teraz koła są na wprost a kiera troche w prawo ucieka. Podczas jazdy teraz ściąga lekko w lewo (w drugą strone). Teraz może geometrie do dobrze założonej kierownicy powinni może zrobić?
-
Składając kiere założyć tak jak było czy normalnie na równo i skalibrowac? Z czym dokładnie uważać?
-
-
Cześć, potrzebuje skalibrować czujnik kąta skrętu w Audi A4 B9. Byłem ostatnio na geometri, ponieważ na zimowkach jak i na letnich ściąga mnie w prawo, geometria była idealna, więc nie ustawiał gość nic, sprawdził kompem i mówi, że na prostej kierownicy 2,37° w prawo ucieka a nie skalibrowal bo nie ma czasu "jezdzic po parkingu i kalibrować". Także pytanie, czy moge sie sugerować tym filmikiem?
-
Nie wiem czy to ważne, sprawdzałem na zapłonie te 11.8V miało (bo najwygodniej mi było, gniazdo zapalniczki dziala na zapłonie tylko), jesli sprawdze miernikiem aku pod maską to mam 12.3-12.6V.. Może zrobiłem zamęt a jest ok? Co i tak jedno dalej nie daje spokoju, że czasem podczas odpalania spada poniżej 10V..
-
No właśnie, na starym bylo to samo, co moge zrobić albo sprawdzic jeszcze czego takie niskie jest ?
-
Kurde nowy kupiłem tyle co : allegro.pl ALLEGRO.PL Sprawdzali przy mnie czy jest dobry akumulator i miał 100% z połowy stycznia, na poprzednim mialem identyczną sytuacje dlatego zdecydowałem sie na zmiane, juz nie wiem w czym szukać przyczyny
-
Po nocy gdy wsiadam to napiecie mam 11.7-12 V, jest ok? Podczas odpalania spada czasem nawet do 9.5V .. nawet alternator dalem do regeneracji, wymienili jakieś 2 łożyska i pierścień, ale nic to nie wniosło dalej jest tak samo
-
@Muskel1 takie spadki to norma? Przy doDawaniu gazu? 20250304_165212.mp4
-
Kodowali Ci co zakładali przy mnie ale nie VCDS tylko urzadzeniem do kodowania akumulatorów
-
Witam, jakie powinno być napięcie ładowania podczas jazdy? Wymieniłem ostatnio aku na nowy już nie oryginał tylko VARTA 80Ah AGM bo stary już był kiepski i na nim mialem prawie caly czas 15.0-15.2 V ładowanie. Po zakupie i zakodowaniu nowy mial 14.6-14.8 po 3 dniach znowu kolo 15-15.2 to normalne ze takie wysokie ładowanie jest w tych modelach?
-
Czyli moge sprobować jedynie wgrać od razu MHS2_EU_AU_K0137 i patch i tyle?
-
To jak zmodyfikować go ?
-
Karta sformatowana pod fat 32, karta SD i dalej ten sam błąd. Wszystkie pliki wrzucone w glowny folder od razu, znowu wina karty?