Skocz do zawartości

Bulej1991

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bulej1991

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Rokiciny

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Bulej1991

0

Reputacja

  1. Problem rozwiazales?u mnie chyba jednak to nie byl czujnik temperatury.ciagle auto ma problem z dobiciem temp.i jej utrzymywaniem. Czy moze ktos wie wczym tkwi problem? W skrocie: -zamontowalem termostat wahlera-sytuacja sie nie zmienila. -zamontowalem nowy czyjnik,plus tego taki ze temperatury z blatem sie pokrywaja,dobijal w plusowe dni do 90,ale przy postoju i nawiewie mial wachania -wczoraj zamontowalem nowy org.termostat.przy odpowietrzaniu podnioslem zbiorniczek wyrownawczy i odpowietrzylem nagrzewnice.na biegu jalowym i full ogrzewaniu dobil do 60 i tak trzymal. Po przejazdzce przy minus -4 dobil na lekkim ogrzewaniu do 90 ale co dziwne przy redykcji na nizszy bieg i wyzsze obrot silnika temp delikatnie schodzila do 84.na postoju bez ogrzewania temp na blacie delikatnie sie wacha,ale temdencja jest bardziej ponizej 90...
  2. Podobny miałem problem ostatnio ale jeszcze jutro przetestuję czy wszystko gra
  3. Dzis sprawdzilem znow temperature programem na telefonie na jakies zlacze elm...w aplikacji mialem wyswietlona tylko jedna temp.cieczy i nie wiedzialem czy to temp ecu czy licznika...poczatkowo temp.sie pokrywaly ale w momencie 75 temp w aplikacji stanela a ta na blacie do 90 dobila i sie wachala.dlatego postanowilem wymienic czujnik.Po wymianie temp z aplikacji i skala z licznika sie pokrywaja.temp w apliacji wacha sie miedzy 89-91. Wydaje mi sie ze problem rozwiazany ale jeszcze nie kracze,zobaczymy jutro czy sytuacja sie utrzymuje... Jesli diagnoza sie sprawdzi to bedzie to oznaczac ze od poł roku jezdzilem autem ktore pomimo 90° na blacie(a czasem nawet nie)na sterowniku mialo ciagle 75....
  4. Z tego wzgledu ze temperatury sie pokrywaly a nie zdazylem odczytac Twojego postu o tym zeby zrobic 2 pomiary,kazalem mu zamowic drugiego bo moze byl walniety bo i takie przypadki sie zdazaja,ale ciagle mnie ndreczy to ze na oby dwu sytuacja wygladala wrecz tak samo...
  5. posiadam interfejs ktorego uzywalem w passacie ale niestety ten juz nie polacza sie z moja a4...dlatego podjechalem do znajomego ktory pracuje w warsztacie...jak do niego zajechalem mialem na blacie kolo 60 i tez tyle po podpieciu do komputera wskazywalo na na polu od wskaznika i na polu od sterownika...niestety nie mialem mozliwosci sprawdzic tego przy wyzszej temperaturze...dzis po 15km mialem prawie 90...na postoju nawief full i temp hi az rece pazylo,temperatura na wskazniku delikatnie zaczela spadac...po zaobserwowaniu wezy dolny wydawal mi sie zimny...
  6. IWitam. w swojej a4 mam problem z dogrzewaniem silnika lub jego wskaznikiem temperatury.autko dopiero po 15 km lapal lub cZasem nawet nie 90°,nawet w letnie poranki,sytuacja zima jest podobna.wiem ze co niektory zaraz bedzie pisal ze to normalne w dieslu,ale wczesniej mialem auto z identycznym silnikiem korzystanym na identycznej trasie i z temperatura nie bylo żadnych problemow,wskaznik trzymal non stop piona. W audi temperatura miala wachania 90-80,a w zeszlym tygodniu przy -2 na trasie 40km nie dobilo ani raz do 90,dlatego w weekend wymienilem termostat... Po wymianie sytuacja dogrzewania na odcinku 15km jest taka sama,auto trzyma 90 ale przy nagrzewaniu kabiny czasem sa rowniez wachania temperatury,nistety nie mialem jeszcze okazji zaobserwowac temp przy minusowych temp. teraz nie wiem czy kolejny termostat felerny czy tez od samego poczatku problem z czujnikiem temperatury.
  7. Widze burze wypowiedzi?mozna zamknac temat
  8. Witam... od jakiegos czasu meczą mnie świsty i trzeszczenie w tylnych głośnikach,wiem że takich tematów z tym problemem jest mnóstwo,ale u mnie nie jest on ciągły...Czasami pare kilometrow ciszy a czasem co pare minut jest i zaraz znow nie ma,czasem bujne kierownica i cisza na pare sekund-idzie zwariować... poczatkowo bylo slychac delikatny świst silnika,ale ostatnio zołożyłem ledy pod rejestracje i doszlo denerwujace brzeczenie... W aucie mam zamontowana kamerke cofania,czy mozliwe,ze ona przenosi te halasy nawet wtedy kiedy nie jest pod zasilaniem? tyle co zauwazylem to podczas halasu,wyciagajac i spowrotem wlaczajac kabel do fabrycznego subufera jest jakis czas błogiego spokoju,mowa tu o paru minutach... Czy tez moze on wariuje,mial ktos kiedys z nim problem? Wiem ze to temat rzeka,niestety w ciagu dnia ze wzgledu na godziny pracy nie mam mozliwosci spokojnie tego ogarnac,wiec chcialbym jakies rady,czy tez moze sposoby na wyelimionowanie pierwszego czy tez drugiego mojego podejrzenia.
  9. Witam. Jestem nowym użytkownikiem waszego forum i akurat tu chcialbym sie podpiąć do tematu...? Jakis czas temu zakonczylem prace wewnatrz auta,a teraz chcialby odświeżyć mu przod zakladajac jakies 6500k 8000k zarowki mijania co odmlodzilo by auto. Zastanawialem sie nad xenonami ale to duzo zabawy i nerwów z tymi przetwornicami... Chcialbym sie dowiedziec czy ma ktos doswiadczenie z h7 led,jakies opinie czy warto takie zalozyc czy lepiej juz xenony... Mile widziane polecane produkty.... Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...