Absolutnie nie należy obawiać się Kormorana UHP. Chłopaki, przecież to najnowszy model, a więc i zastosowane technologie są świeże. To, że w latach 90, kogoś wujka, szwagier od brata ciotki miał problem z Kormoranem, to nie znaczy, że i teraz jest to taki sam Kasztan. Żal czytać posty "stać Cię na Audi to i na opony premium powinieneś mieć". Stare przysłowie mówi "Nie mierz wszystkich swoją miarą". Opony dopasowuje się przede wszystkim do potrzeb i stylu jazdy. Jeśli ktoś nie śmiga super szybko, nie upala to po co ładować kasę w Michelin, które i tak zjedzie w moment przez bezmyślną jazdę? Potrzeby to klucz do wyboru opon.
Nie ma mowy o oponach 225/50R17 jeśli wczesniej miałeś 225/45. Jak Ci za nisko kolego to załóż zwykły zawias, a nie kombinujesz na profilu, który podniesie Ci auto o ok 6mm. Szaleństwo co? Chyba, że faktycznie jeździsz B8 zgodnie z profilem, wówczas 225/50 to oryginalna opona, a jeżdżąc na 45 zrobiłeś babola. Do 300zł w rozmiarze 225/50R17 najlepszym z możliwych wyborów będzie Laufenn. To marka bliźniacza znanego wszystkim Hankooka. Wielu użytkowników chwali. Na prawdę warto chociażby ze względu na to, że stosuje się rozwiązania technologiczne Hankooka.