Skocz do zawartości

FachurMirek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O FachurMirek

Informacje

  • Imię
    Mirek
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    Seat
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    INNY
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia FachurMirek

4

Reputacja

  1. Absolutnie nie należy obawiać się Kormorana UHP. Chłopaki, przecież to najnowszy model, a więc i zastosowane technologie są świeże. To, że w latach 90, kogoś wujka, szwagier od brata ciotki miał problem z Kormoranem, to nie znaczy, że i teraz jest to taki sam Kasztan. Żal czytać posty "stać Cię na Audi to i na opony premium powinieneś mieć". Stare przysłowie mówi "Nie mierz wszystkich swoją miarą". Opony dopasowuje się przede wszystkim do potrzeb i stylu jazdy. Jeśli ktoś nie śmiga super szybko, nie upala to po co ładować kasę w Michelin, które i tak zjedzie w moment przez bezmyślną jazdę? Potrzeby to klucz do wyboru opon. Nie ma mowy o oponach 225/50R17 jeśli wczesniej miałeś 225/45. Jak Ci za nisko kolego to załóż zwykły zawias, a nie kombinujesz na profilu, który podniesie Ci auto o ok 6mm. Szaleństwo co? Chyba, że faktycznie jeździsz B8 zgodnie z profilem, wówczas 225/50 to oryginalna opona, a jeżdżąc na 45 zrobiłeś babola. Do 300zł w rozmiarze 225/50R17 najlepszym z możliwych wyborów będzie Laufenn. To marka bliźniacza znanego wszystkim Hankooka. Wielu użytkowników chwali. Na prawdę warto chociażby ze względu na to, że stosuje się rozwiązania technologiczne Hankooka.
  2. Jeśli ta opona będzie asymetryczna to nie sprawdzi się dobrze zimą. Jeśli będzie kierunkowa to rewelacja zimą, ale latem będzie sprawdzała się nieco gorzej. Crossclimate są świetnymi oponami, na podstawie opinii znajomego, który ich używa mogę powiedzieć, że jest z nich zadowolony dopóki nie zrobi się na prawdę zimno. Kiedyś wspomniał, że auto stało przez cały weekend kiedy temperatury były blisko -15. W poniedziałek wyjeżdżając do pracy jechał jak na kołach kwadratowych. Opony mocno stwardniały. Umówmy się więc, że są to opony - fakt - na zimę, ale na delikatną. Zawsze lepszym rozwiązaniem będzie podział na LATO i ZIMĘ, a jeśli zdecydujesz się na zimowe opony to Kleber lub na podobnym poziomie Hankook są rewelacyjne.
  3. W kwestii opon zimowych z klasy premium zdecydowanie, bez wątpienia polecam opony Dunlop Winter Sport 5. Sam jeździłem na tych oponach zeszłej zimy w BMW z mocnym silnikiem. Nie należę do sebixów upalającym Mpowera 1.6, więc mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że opony rewelacja. Był to rozmiar 225/45R17 i choćbym się starał to nie szło zerwać przyczepności. Także jeśli ktoś ma budżet, to nie ma się co zastanawiać. W temacie Nokianów podobnie. Posty typu "Nokiany z Rosji są złe" wołają o pomstę do nieba. Micheliny i Conti z Rumunii albo RPA też są gorsze? Czy może Pirelli z najnowszej fabryki w Chinach? Mam rok 2018, a nie 1998 gdzie produkty chińskie były kwadratowe i ze świecącego plastiku. Kto teraz nie produkuje w Chinach? Gdzie produkuje się osławione bananowe telefony Apple? Kraj produkcji nie ma większego znaczenia jeśli marka, projekty i inżynieria jest silna w Europie. Budżetowe opony i ich różnice w cenach to głównie "nazwa". Śledził z was ktoś te różnice? Dlaczego Goodyear jest droższy niż Dębica? Widzieliście gdzieś sponsoring Dębicy? Nie. Kto sponsoruje chociażby Juventus? Właśnie Goodyear. Chodzi o kasę i marketing. Tak samo jak w samochodach. Przykładem może być poczciwa Dębica Frigo 2. Ktoś kojarzy, że kiedyś był to Goodyear UltraGrip? Pewnie nie. Podsumowując: jeśli nie jeździsz dużo, nie jeździsz szybko to bez znaczenia czy masz A4 czy A8 nie musisz obawiać się budżetowych opon, Baruma, Savy, Matadora. Nie popadajmy oczywiście w skrajności opon typowo chińskiego pochodzenia.
  4. Spokojnie możesz wybrać taki wariant, Audi wypuszczało nawet w B8 to jako podstawa dla silnika 1.8 TFSI. Co prawda z ET39 ale ET35 będzie lepiej wyglądało, felga będzie bardziej wysunięta na zewnętrz, co nada agresywniejszego wyglądu.
  5. Wszystko zaczyna się od badania potrzeb ?, ale już poważnie. Przy przebiegach rzędu 50/60 tysięcy rocznie polecam twardsze mieszanki takich producentów jak Bridgestone czy Michelin. Z Bridge'a korzystają najczęściej przedstawiciele handlowi, dla których ścieralność opon to drugi po bezpieczeństwie, najważniejszy czynnik podczas doboru opon. Reasumując Michelin i Bridgestone, celowałbym w tych producentów. Różnica miedzy nimi, to oczywiście konkretne modele i ich właściwości oraz cena. Bridgestone przedstawia się dość 'rozsądnie' cenowo. Za Michała zapłacisz więcej. Podaj konkretny rozmiar lub dokładne parametry auta, to zobaczymy co proponują wyżej wymienieni gracze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...