Skocz do zawartości

indyq

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O indyq

Informacje

  • Imię
    Bartosz
  • Miasto
    Swarzędz

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia indyq

0

Reputacja

  1. Przelutowałem to co potrzebowałem, licznik siedzi w aucie na gotowo. Jutro sprawdzę jeszcze to kodowanie. Czy może być jakiś problem z autem że nie zapisuje kodowania, np. uszkodzona instalacja, albo coś?
  2. Panowie, serdecznie dziękuję za odpowiedzi. Kupiłem kabelek na olx HEX V2 Dual-K & CAN, sprzedawca z PL wszystko szybko ogarnięte, VCDS normalnie łączy się z autem pokazuje błędy, działa kasowanie itp. Mam tylko problem z kodowaniem. Wchodzę w dowolny moduł-> kodowanie, zmieniam dowolną cyfrę, klikam zapisz, okienko się zamyka i niby działa, ale jak wchodzę ponownie w kodowanie to zapisana jest poprzednia wartość, a mojej zmiany nie widać. Spotkał się ktoś z czymś takim?
  3. Hej, Kupiłem sobie na alle'drogo licznik od Angola za 20zł na części bo potrzebowałem buzzer i czerwoną diodę. Zacząłem od tego że licznik - dawcę organów wrzuciłem do auta żeby sprawdzić czy działa (vcds ma test zegarów). Zaskoczyły mnie błędy żarówek i płynu do spryskiwacza, które pojawiły się po włączeniu zapłonu na stacyjce. Błędy są poprawne, pokazują dokładnie te żarówki które mam spalone, płyn nie wiem czy jest ale faktycznie może brakować. Mój podstawowy licznik nie pokazuje tych błędów, i stąd moje pytanie: - czy licznik od angola który kupiłem za 2 grosze jest lepszy od mojego, bo ma funkcję pokazywania błędów świateł i płynu do spryskiwaczy, czy jest poprostu inaczej zakodowany? Czy da się mój stary licznik zakodować tak żeby pokazywał błędy żarówek? Szukałem takich informacji w internetach, ale info są sprzeczne, jedni mówią że cośtam można zakodować, inni że się nie da... :/ Planowałem przelutować buzer i diodę do mojego licznika, ale może lepsza opcja to moje tarcze wstawić do licznika z angola i przekodować immo, wyskalować liczniki, przepisać przebieg, zmienić mile na km i cieszyć się "lepszym" licznikiem? Sam tego na pewno nie zrobię, orientujecie się może ile może wziąć dobry elektonik za taką operację? Druga sprawa przy okazji sprawdzałem BIPy w aucie i VSDC pokazuje ujemne, np. -25, do tego mam czasem problemy z odpalaniem. Czy to może być związane z ciśnieniem paliwa, bo jakaś pompa niedomaga? Edit: Numer kupionego licznika z angola to: 8E0920 951E Numer mojego licznika nie wiem jak odczytać bo naklejka podarta
  4. U mnie objawy były bardzo denerwujące - jak chciałem podgłośnić radio ściszało się czasem o kilka stopni, czasem do zera . Autor napisał w pierwszym poście że przeważnie wystarczy czyszczenie - potwierdzam. U mnie cały zabieg trwał około godzinkę, z czyszczeniem i smarowaniem odsysacza do cyny. Styki są bardzo małe, a po drugiej stronie talerzyka ze stykami jest jakiś smar. Wydaje mi się że po latach smar przedostaje się na drugą stronę i zbiera syf, co powoduje problemy. Patyczek kosmetyczny nasączony alko po przejechaniu po stykach zrobił się czarny. Po zabiegu radio działa idealnie, regulacja głośności jest płynna, nie zauważyłem żadnych problemów. Przy okazji przeczyściłem 'oczko' lasera bo wpadł jakiś syf i czasem wyskakiwał mi na wyświetlaczu CD ERROR. Teraz dużo szybciej przełącza utwory i lepiej czyta płyty.
  5. Panowie, małe rezanko zakończone. Dzisiaj dzięki Waszym opisom, wyjaśnieniom i zdjęciom zamieszczonym na tym jakże zacnym forum, udało mi się podłączyć ogrzewanie foteli i sterowanie lędźwiami. Poprzedni właściciel zamontował ładne fotele z s-line pół skóry. Zastanawiałem się poco jest na fotelach takie okrągłe ustrojstwo na boku - okazało się że to sterowanie lędźwiami. Pod fotelem znalazłem 2 niepodpięte wtyczki wychodzące z fotela. Doczytałem że jedna jest od sterowania lędźwiami a druga od grzania d*py, więc niezwykle ucieszony nabyłem: - panel klimy z grzaniem z alledrogo 150zł (trzeba uważać, bo dostałem węższy niż mój stary, pewnie od radia 2 din) - wiązkę z OLX 250zł (grzanie+lędźwie+światło w fotelach) https://www.olx.pl/oferta/wiazka-podgrzewanych-foteli-audi-a4-b6-b7-warszawa-CID5-ID7T8cd.html - klucz spline do foteli (12zł Neo w Leroy) - parę piwek :) Jeśli chodzi o wiązkę to nie jest idealna, najsłabszy jej element to zbyt krótkie brązowe przewody od masy do foteli. Brakuje jakieś 15cm żeby puścić przewód w oryginalnych kanałach. Oczywiście da się połączyć puszczając przewód "na skróty" ale ja lubię mieć zrobione lepiej:) Mimo ceny za wiązkę wolałem kupić gotową, wydałem pieniądze ale zaoszczędziłem sporo czasu. Czasu zeszło sporo, bo nie znam jeszcze budowy auta, więc przy rozbieraniu rozkminiałem sobie co gdzie jest i do czego służy + czyściłem wszystkie zakamarki, myłem plastiki pod kranem żeby potem auto jakoś wyglądało. Po zmontowaniu zestawu przy jeździe próbnej 2 razy ciągłym światłem zapaliła się kontrolka od ESP, po mniej więcej minucie gasła. Jeszcze nie wiem co jest przyczyną muszę ogarnąć sobie kabelek do VCDS Lite. Nie udało mi się podłączyć oświetlenia foteli (na nogi pasażera), nie jestem pewny czy mój moduł komfortu to obsługuje i muszę jeszcze doczytać jak dokładnie się wpiąć. Przez ten nieszczęsny panel od klimy nie pozostaje mi nic innego jak szukać radia 2-DIN:) Jeśli ktoś się zastanawia czy robić u siebie taką operację, czy nie, to: tak, robić. Wszystko było proste i poszło bez problemów.
  6. Nie, moja stara pompka leży u mnie w garażu. Diagnostyka pokazała BIPy na cylindrach: 20, 20, 20, 80 więc 4 pompka poszła do wymiany, telepanie ustało. Przy awarii 'nowej' pompki telepanie powróciło, a gumki na wtryskach są nowe, więc wg. tego co piszesz nie powinno telepać motorem, bo przecież uszczelnienie jest nowe. Dzisiaj odbieram auto, mechanik twierdzi że po wyjęciu pompki uszczelnienia były ok. Podsumowując, telepanie motorem czasem można rozwiązać wymieniając uszczelniacze na wtryskach, niestety czasem winne są też pompki.
  7. Hej, Od niedawna jestem prawie szczęśliwym posiadaczem a4 b7. Dołączyłem do tej społecznosci żeby wymienic się doświadczeniami z remontu BPW. Mam nadzieję że uda mi się zakończyć okres inwestowania w auto i cieszyc się ze wszystkiego, co b7 może zaoferować. Oczywiscie o ile moje nerwy i portfel wytrzymają:) pozdrawiam!
  8. Gdzie znaleźliście dobre, używane pompki? Macie jakiegoś sprawdzonego sprzedawcę który nie sprzeda mi bubla? Ile kosztował zestaw używanych pompek? Boję się takich zakupów na aledrogo czy innych tego typu serwisach www. Obecnie walczę z jednym wtryskiem w BPW, po niby regeneracji padł po jakichś 2 tygodniach (jakieś 2 tys. kilometrów), dzisiaj doszedł inny na wymiankę ale szukam planu awaryjnego jakby ten też padł. Miki95, jak się sprawuje auto po miesiącu jazdy na tych pompkach?
  9. Hej, Mam to samo w BPW. - telepało motorem więc wymieniony pompowtrysk na 4 cylindrze - wymienione uszczelniacze na pompkach - regenerowana turbina - zaślepiony egr, płynu nie ubywa - wymieniony termostat i czujnik temperatury (nie dogrzewał motoru) powyższe zabiegi spowodowały poprawę, ale nie wyeliminowały problemu moc mierzona na 2 hamowniach 150km (140 w standardzie) wg. tunera soft nie był modyfikowany, co raczej świadczy o dobrej kondycji motoru... Pewnie w niedługim czasie do wymiany pójdzie odma i tandem pompa / pompa vacum ale powoli kończą mi się opcje:/ Po powyższych zabiegach pojeździłem 2 tygodnie i auto stoi na warsztacie bo ten niby regenrowany wtrysk padł, za autem na wolnych obrotach taka biała chmura że drogi nie było widać. Korekta +3 na 4 cylindrze i znowu zaczęło mocno telepać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...