Skocz do zawartości

maatuusz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O maatuusz

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Legnica

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia maatuusz

0

Reputacja

  1. Nie, nie. U mnie tylko przy dynamicznym przyspieszaniu. Powodzenia z rozrządem, trzymam kciuki żeby to było tylko to Warto też sprawdzić czujnik położenia wałka rozrządu jak już wszystko będziesz miał na wierzchu. ?
  2. Nie, żadnej różnicy nie wyłapałem. Z błędem silnik tak samo ładnie pracował jak bez. Ale tak jak pisałem gdzieś wyżej, u mnie przestawione było o jakieś pół ząbka.
  3. Cześć, Jestem kilka dni po pierwszej wymianie rozrządu w mojej A4. Przebieg 162 000, fabryczne części i praktycznie brak oznak zużycia. Może wskaźnik napinacza delikatnie poza ustalonym zakresem, ale z pewnością jeszcze te 20 000 do zalecanych przez producenta 180 000 by wytrzymał. Pewnie nawet dużo więcej. Pytanie, na częściach zamiennych co ile wymieniacie rozrząd? Nadal co 180 000? Ja myślę, że trzeba by było już zejść na niższy interwał, pytanie na jaki.. Rzeczywiście tak jak pisali koledzy wyżej co 80 000? Przy okazji - uważajcie na napinacze INA. Spotkałem się z dwoma rodzajami. Pierwszy z napisami na korpusie GERMANY i CANADA, a drugi z napisami GERMANY i FRANCE. Z tym pierwszym mam dobre doświadczenia. Natomiast ten drugi to jakiś szajs. Rozwaliły mi się dwa podczas montażu. Wkurzyłem się, kupiłem trzeci - jakiegoś SKF'a i wszystko gra
  4. Cześć, Przepraszam, że odpowiadam dopiero teraz. Tak, okazuje się, że po ponownym ustawieniu rozrządu problem zniknął. Audi śmiga aż miło, świece żarowe nie migają, VCDS nie wywala żadnych błędów. Znalazłem też przyczynę przestawionego rozrządu. Okazało się, że moja blokada wału korbowego była delikatnie walnięta. 3 pierwsze ząbki pasowały niby idealnie, natomiast kolejne delikatnie się rozchodziły. Pożyczyłem drugą blokadę od kolegi i ta już pasowała idealnie.
  5. U mnie miga już od pierwszego biegu, a nawet na postoju. Jestem w trakcie ponownej zabawy z rozrządem. Nie wiem jak to możliwe, ale miałem przestawiony o niecały ząbek, dokładniej ok. połowę ząbka. Jak złożę dam znać, czy to było przyczyną.
  6. Cześć, Sorry za odkopanie tematu. Zatytułowany jest kodem błędu, z którym aktualnie się borykam, więc pomyślałem, że się podepnę nie tworząc nowego wątku. Kolega wyżej pisał na temat 2.0 TFSI, ja mam problem z 2.0 TDI CAGA. Ale do rzeczy.. Po wymianie rozrządu zauważyłem, że podczas żwawszego przyspieszania miga mi kontrolka świec żarowych. Przy przygazówce na postoju to samo. Przed wymianą rozrządu nic takiego nie miało miejsca. Dodam, że nie ma żadnego problemu z odpaleniem. Pali od strzała. Nie zamula, nie dusi się, nie kopci, idzie tak jak powinien. No to diagnostyka VCDS'em. Trochę błędów było w związku z odłączeniem aku, ale po skasowaniu jeden pojawia się non stop: Silnik: 4096 - Z1; czuj.położ.wałka rozrz.(G40)/czuj.położ.wału korb.(G28) P0016 00 [100] - Niepraw.przyporządkow. Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 18 Przebieg: 162013 km Data: 2019.01.03 Czas: 17:17:05 Prędkość obrotowa silnika: 2283.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 55.7 % Prędkość pojazdu: 37 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 91 °C Temperatura powietrza zasysanego: 10 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napięcie zacisku 30: 14.340 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Czy uszkodziłem G40 podczas wymiany rozrządu? Odłączyłem kostkę zaznaczoną na załączonym zdjęciu. Zakładam, że jest to właśnie kostka od G40. Poprawcie mnie jeśli się mylę. Po odłączeniu silnik ma wyraźny problem z odpaleniem. Musi zakręcić kilka razy. Po ponownym podłączeniu kostki pali na dotyk. Moja szybka diagnoza - czujnik i wiązka są ok. Przestawiony rozrząd? Przy wymianie używałem blokad. Po dwóch obrotach wszystko było ok. Od czasu wymiany zrobiłem jakieś 60 km. Pasek napięty idealnie. Pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją. Doradźcie proszę w jakim kierunku iść. Czeka mnie znowu cała zabawa ze sprawdzeniem znaków? Czy jeszcze coś może być nie tak z czujnikami? Co byście obstawili?
  7. Cześć, Jestem Mateusz ? Witam wszystkich użytkowników forum, przesyłając pozdrowienia z Legnicy. Na wstępie chylę czoło przed wszystkimi aktywnymi userami forum. Jest tu naprawdę ogrom fachowej wiedzy i przydatnych informacji, z których nieraz już korzystałem jako gość. Szacun! Mam nadzieję, że też będę mógł tutaj coś kiedyś komuś pomóc. Mój sprzęt to Audi A4 B8 S-Line 2011r. 2.0 TDI 143 KM CAGA.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...