
.Cinek
Pasjonat-
Postów
63 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O .Cinek

Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Miasto
Lublin
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
3.0 V6
-
Kod silnika
ASN
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Ok. Dzieki za informacje
-
Jest czerwony, tylko myślałem przy opracowywaniu zmienia kolor.
-
Jeżeli to magistrala, to jest możliwe ze przez to ucieka płyn bo się sączy na śrubkach?
-
-
Jak narazie dolałem ubytek płynu tydzień temu i obserwuje czy ucieka i jezeli tak to w jakim tępie. Wczoraj zajrzałem pod samochod na kanale i zobaczyłem że jest coś zielonego jakby płyn sie ciekł po jakiejś śrubce i wyparowywał. Dobrze rozumuję? Jeżeli tak to co to jest i z tego oto czegoś moze się sączyć?
-
Dzieki za podpowiedzi i nakierowanie gdzie szukać ewentualnych przyczyn. Postaram sie posprawdzać w najbliższym czasie po pracy i napisać o postępach i efektach. Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie bloku. Czy sprawdzenie ciśnienia na poszczególnych cylindrach wykluczy pęknięcie bloku? Czy jest jakaś metoda na sprawdzenie go, ponieważ w głębi serca mam nadzieję ze jest cały, aczkolwiek chciałbym mieć pewność co do niego ?
-
Witam. Mam problem z moją Audi 3.0 v6 ASN quattro 2003 roku, przebieg 306k km. A mianowicie ubyło mi płynu chłodzącego okolo 1cm pod kreską minimum. Aktualnie poziom płynu utrzymuje się cały czas taki sam, nie ubywa wiecej. Brak jakichś kolwiek wycieków ( codziennie po pracy zostawiam auto na kostce i następnego dnia rano sprawdzam, zero plam). Uszczelka pod głowicą sprawna ( sprawdzona testerem CO2 do UPG, przez 10 minut przy obrotach okolo 3k płyn nie zmienił koloru ), płyn chłodzący czysty różowy, zero oznak w nim oleju. Pod korkiem od wlewu oleju nie ma masełka, a rano na zimnym nie dymi na biało ani na szaro. Podpowie mi moze ktoś co moze być przyczyną ubytku? Pierwsze zdjecie - przed testem, drugie- po dziesięcio minutowym teście.
-
Gratulacje i powodzenia w przyszłych modach ? Btw, dowiedziałeś się co to za cykanie kilka sekund po odpaleniu? Niektórzy mówią że ze to nastawniki. Dobrze rozumieją?
-
Podłącz kompa i sprawdz czy wywala jakies błędy.
-
Miałem taki sam problem z brakiem wartości w kanale 93. Powodem był zimny lut i spalone jakieś małe gówienko ( kondensatorek o ile dobrze pamiętam ) w ECU. Elektronik naprawił i wartości wróciły.
-
Jeżeli wartości są dodatnie i to wysokie to znaczy ze jest nieszczelność w dolocie i bedzie sypać błąd, może być nierówna praca silnika oraz wypadanie zapłonów.
-
Aktualnie zapala Ci się check engine? Posiadasz jakis program by odczytać błędy? Po 1 zwrócil bym uwagę na wartości kątów w grupie 093? Chodzi o ustawienie rozrządu, Po 2, sprawdź grupie 032, 033 tylko najpierw skasuj błędy. To są krótko terminowe korekty i można z nich odczytać czy są jakieś nieszczelności w układzie kolorowym. Przyczyn może być bardzo dużo, najpierw pasowało by podpiąć kompa i sprawdzić czy są błędy jakieś bo tak ciężko jest wróżyć.