
dawkon13
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O dawkon13

Informacje
-
Imię
Dawid
-
Miasto
Konarzew
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
2.4 V6
-
Kod silnika
AML
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Ze swojej strony polecam ten płyn, wspomaganie chodzi aż miło, a i pomoże czasem z drobnymi wyciekami https://allegro.pl/oferta/prestone-plyn-do-wspomagania-z-uszczelniaczem-9406840535
-
Dużo daje wymiana chłodniczki na tą większą? Ktoś mierzył zmianę temperatury płynu wspomagania albo organoleptycznie zauważył jakieś różnice? Jakby były jakieś większe korzyści to może bym się zastanowił nad zmianą u siebie w 2.4 AML
-
Czy ten sposób to oparta deska o pedał hamulca i fotel? Ostatnio tak auto zostawiłem na 2 dni i ani kropelka nie wyciekła, a zbiorniczek płynu był pełny 😁 (czekałem za zaciskiem) Co do gazu to może na włączonym zapłonie podłącz VCDS i zobacz jak zmienia wartości przy naciskaniu gazu i trzymaniu go dłuższy czas
-
Schowek też malowałeś?
-
Akurat w tym tygodniu byłem w Lublińcu i okolicach, myślałem, że gdzieś zobaczę A4 na drodze, a tu niestety unieruchomione ? Daj znać jak potoczy się sprawa i szybkiego powrotu na drogę!
-
Psiknij zmywaczem do hamulcy i jedź na jazdę, może to był "jednorazowy " wyciek albo jakaś resztka oleju skądś spłynęła, trzymam kciuki żeby znowu nie zwalać skrzyni ?
-
Jeszcze z doświadczenia z obrobioną śrubą koła pasowego podpowiem, że łatwiej się odkręci śrubę jak pozostałe się "dowali", bo mniejsza siła będzie na nią działać
-
co dokładnie zmieniłeś w klapie i o jakich numerach części żeby znaleźć? sam mam sedana i się zastanawiam nad czymś takim
-
Co do klucza udarowego to polecam ten z Juli za 139 zł, trochę już nim nakręciłem (w tym koła) i kilka razy mnie uratował z upierdliwymi śrubami
-
możliwe, że pompa vacum w środku miesza olej z ropą
-
Piszą ci żebyś wymienił czujnik wału,bo objawy na to wskazują, a ty chcesz robić sobie pod górkę, wyjmować pompki i zmieniać uszczelki gdzie jest w uj roboty i ustawiania, a jak źle ustawisz to pompki lub silnik rozwalone, gdzie tu logika?
-
Na wiosnę /wczesne lato planuję wymienić rozrząd to od razu chcę zrobić wałek - jeszcze ogarnę instruktaże i myślę, że dam radę sam zrobić - sam już zmieniałem sprzęgła z kołami zamachowymi w trzech autach i 2 razy rozrząd w poprzecznym TDI to myślę, że we wzdłużbym tym bardziej dam radę z rozrządem i wałkiem, na razie AVF śmiga na 5W30 to pewnie nie będzie problemu z wytrzymaniem do tego czasu
-
Filmy (nie patrzcie na to, że olej trochę chlapie, to co wyleciało zostało wytarte i jest sucho ) Zdjęcia wałka:
-
Jutro podniosę pokrywę, bo przy okazji poprawię wtyczki pompowtrysków i wstawię zdjęcia, broki sprawdzałem to niby są na swoich miejscach ?
-
Witam serdecznie, może nie mam B7 (tylko B6 AVF), ale tematyka ta sama, więc piszę tu- co sądzicie o pracy silnika i odgłosach z filtra powietrza? Auto na postoju i w czasie jazdy trochę wibruje (założyłem nową pompę Boscha i nową Dwumasę Luka z 600 km temu, więc albo winne są poduchy, albo wałek)- ściągałem pokrywę (niestety nie miałem okazji zrobić zdjęcia) to na bokach krzywek czuć było lekko ostre krawędzie, a szklanki uginały się pod śrubokrętem (za mocno nie naciskałem) koło 1 mm, ale wszystko źle nie wyglądało. https://www.youtube.com/watch?v=dNk_tZ08Zqw Pozdrawiam