Jump to content

Maka_krk

Pasjonat
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Maka_krk

Informacje

  • First name
    Maciej
  • Location
    Krk

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1986
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BEX
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Po zdjęciu kolektora okazało się, że jest płyn w drugim i trzecim cylindrze. Dodatkowo turbo spory ma luz osiowy i też nadaje się do regeneracji. Prawdopodobnie pęknięta głowica. Koszt jej naprawy plus turbo to nawet 5000zł. Spawać głowicę czy kupić już regenerowaną ale całą? To na prawdę tyle kosztuje?
  2. Hm.. a ta praca na filmiku co zamieściłem zaraz po odpaleniu? Dziwne to jest.
  3. Nic nie babluje, nie wywala. Temperatura po wymianie termostatu idealna.
  4. Ciąg dalszy problemów z moim BEX. Autko gubi gdzieś płyn oraz rano nierówno pracuje. Moc jest, kopci tylko kilka sekund po odpaleniu. Olej czysty, płyn też. To UPD czy głowica?
  5. Byłem u mechaników, podejrzewają tak samo jak Ty, że prawdopodobn8e termostat przy takich przyspieszeniach nie wyrabia.
  6. No długo, przy 0 stopni na dworze to będzie z 6-7 kilometrów.
  7. Maka_krk

    Witam

    Witam, to moje pierwsze audi.
  8. Witam koledzy. Od miesiąca jestem posiadaczem Audi a4 b6 silnikiem 1.8 turbo bx w samochodzie nie mam instalacji gazowej. Zaraz po kupnie zrobiłem mały serwis czyli wymiana wszystkich płynów i filtrów, olejów oraz oczywiście rozrząd z pompą wody. Dzisiaj przyjeździe autostradą chciałem zobaczyć jak szybko to auto się zbiera i praktycznie od dwójki aż do szóstki pałowałem go na wysokich obrotach. Gdy miałem około 220 na liczniku temperatura skoczyła na około 110 stopni a komputer wyrzucił komunikat że płyn chłodzący jest zbyt ciepły. Po kilku sekundach wskazówka wróciła na 90 stopni. Myślałem że to jakiś jednorazowy wybryk ale gdy wracałem znowu w próbowałem go rozpędzić do maksymalnej prędkości i ponownie temperatura skoczyła na 110 stopni i z wyświetlił się komunikat. Z temperaturą nie ma żadnych problemów no może trochę poza tym że się długo nagrzewa ale 90 stopni czy to w mieście czy na trasie stoi jak brzytwa. Czy to jest normalne dla takiego silnika czy coś jest nie tak z tą temperaturą?
×
×
  • Create New...