Maka_krk
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Maka_krk
Informacje
-
Imię
Maciej
-
Miasto
Krk
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BEX
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Maka_krk
0
Reputacja
-
Po zdjęciu kolektora okazało się, że jest płyn w drugim i trzecim cylindrze. Dodatkowo turbo spory ma luz osiowy i też nadaje się do regeneracji. Prawdopodobnie pęknięta głowica. Koszt jej naprawy plus turbo to nawet 5000zł. Spawać głowicę czy kupić już regenerowaną ale całą? To na prawdę tyle kosztuje?
-
Hm.. a ta praca na filmiku co zamieściłem zaraz po odpaleniu? Dziwne to jest.
-
Nic nie babluje, nie wywala. Temperatura po wymianie termostatu idealna.
-
Ciąg dalszy problemów z moim BEX. Autko gubi gdzieś płyn oraz rano nierówno pracuje. Moc jest, kopci tylko kilka sekund po odpaleniu. Olej czysty, płyn też. To UPD czy głowica?
-
Byłem u mechaników, podejrzewają tak samo jak Ty, że prawdopodobn8e termostat przy takich przyspieszeniach nie wyrabia.
-
No długo, przy 0 stopni na dworze to będzie z 6-7 kilometrów.
-
Witam, to moje pierwsze audi.
-
Witam koledzy. Od miesiąca jestem posiadaczem Audi a4 b6 silnikiem 1.8 turbo bx w samochodzie nie mam instalacji gazowej. Zaraz po kupnie zrobiłem mały serwis czyli wymiana wszystkich płynów i filtrów, olejów oraz oczywiście rozrząd z pompą wody. Dzisiaj przyjeździe autostradą chciałem zobaczyć jak szybko to auto się zbiera i praktycznie od dwójki aż do szóstki pałowałem go na wysokich obrotach. Gdy miałem około 220 na liczniku temperatura skoczyła na około 110 stopni a komputer wyrzucił komunikat że płyn chłodzący jest zbyt ciepły. Po kilku sekundach wskazówka wróciła na 90 stopni. Myślałem że to jakiś jednorazowy wybryk ale gdy wracałem znowu w próbowałem go rozpędzić do maksymalnej prędkości i ponownie temperatura skoczyła na 110 stopni i z wyświetlił się komunikat. Z temperaturą nie ma żadnych problemów no może trochę poza tym że się długo nagrzewa ale 90 stopni czy to w mieście czy na trasie stoi jak brzytwa. Czy to jest normalne dla takiego silnika czy coś jest nie tak z tą temperaturą?