Skocz do zawartości

pawel.bartosinski

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pawel.bartosinski

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pawel.bartosinski

0

Reputacja

  1. Jestem po wymianie rozrządu 1.8t BEX. Robione wg autodata. Szczelina na rolce 6mm. Po obroceniu wałem kilka razy to samo. Po pracy na biegu jałowym też 6mm. Po jeździe szczelina 3mm. Tak ma być czy coś trzeba od nowa regulować? Wychodzi że rozrząd się dopiął za mocno chyba. Jest ok czy do poprawy? Co trzeba zrobić?
  2. Dzień dobry, proszę o ocenę logów Jak w temacie, czy pompa już kończy swój żywot? (problemów z odpalaniem nie mam, auto można gnieść do odciny) Korekty widzę że są dodatnie. http://vaglogi.pl/log-001_002_031_qNOyB5g.html Pozdrawiam Paweł
  3. Pompa SAI. Nie przejmować się. Jeździć. U mnie wyje tak od roku i zdechnąć nie może. Tylko u mnie to bardziej jak jakiś silnik odrzutowy. Mało ważny element. Najlepiej wyrzucić ją programowo i po problemie.
  4. Dzień dobry, prośba o zerknięcie na logi. Silnik 1.8T, BEX, soft fabryczny, założony DP + oszukajka na 2 lambda, zalane PB95. http://vaglogi.pl/log-002_033_Z7Wt12.html http://vaglogi.pl/log-003_020_dqxzO.html http://vaglogi.pl/log-115_118_zEBAj7a.html Proszę o podpowiedź czy w bex są czasy wtrysków rzędu 20ms w szczycie czy ma być mniej?? z góry dziękuję Paweł
  5. Witam wszystkich audimaniaków i pasjonatów motoryzacji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...