Skocz do zawartości

zibizibi33

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zibizibi33

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    Gdansk

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

292 wyświetleń profilu

Osiągnięcia zibizibi33

0

Reputacja

  1. witam wiele czytalem ogladalem i jakos nie trafilem na moja przypadlosc wiec postanowilem zalozyc nowy temat z wiara ze ktos z was mial i rozwiazal ten problem, a mianowicie od jakiegos czasu dzieja sie dziwne rzeczy w moim A4 B7 2.0 ALT, gdy wsiadam rano badz po dluzszym postoju do auta odpalam i jeszcze stojac na biegu jalowym skrecajac kierownice do wyjazdu rzy pierwszym skrecie slychac dziwne piszczenie jakby nienaoliwionych drzwi, dzwiek ten dochodzi jakby ze srowdkowej kratki nawiewu. Dzieje sie tak tylko przy pierwszym skrecie i chyba mocniej gdy w prawo krece i pozniej juz tego dzwieku nie ma. Ten dzwiek pisk slychac na zalaczonym filmiku, mam nadzieje ze ktos pomoze w tym problemie A4 B7.mp4
  2. Sprawdzane za pomoca Skaner diagnostyczny V-SCAN VAG 5053C ITS i po wykasowaniu powraca wciaz ten jeden blad. Moze czujnik? Pewnosi nie ma i tak mozna wszystkie podzespoly wymienic , kurcze co to moze byc? a co moze powodowac ten wyskakujacy bad "P1292 Termostat chlodzenia silnika (F265)- Obwód otwarty" i jakie moga byc objawy? Bo jesli chodzi o wskaznik temperatury jest OK nic sie nie dzieje
  3. wymiana przekaznika pod komputerem na podszybiu pomogla, problem zniknal
  4. Witam czy ktos pomoze bo juz nie mam pomyslow. Dziwna przypadlosc B7 ALT 2.0 130KM od jakiegos czasu mam problem z szarpaniem na postoju po odpaleniu po jakims czasie silnik zaczyna wariowac i slychac ewidentnie w okolicach przepustnicy stukanie. Auto lekko szarpie podczas jazdy szczegolnie wyczuwalne na plynnej jedzie bez dodawania gazu przy okolo 2-3 tys obrotow na wysokim biegu nierowna praca takie szarpanie przod tyl Jedyny blad, ktory nagminnie wysakakuje to blad "P1292 Termostat chlodzenia silnika (F265)- Obwód otwarty" dodam ze z temperatura nic sie nie dzieje wskaznik wskazuje prawidlowo bez uchybien, wymienilem cewki NGK, swiece, odme, przepustnica czyszczona a problem dalej pozostal i chyba coraz gorzej Czy ktos mial taka przypadlosc moglby pomoc zaradzic? Dolaczam filmik jak to wyglada na wolnych obrotach VID_20200220_101222.mp4
  5. zibizibi33

    Jaki olej do 2.0 ALT?

    Dokladnie jak pisza, ile wpisow tyle pomyslow tez mialem po niemcu castrola 5W30, zmienilem na Valvoline, a teraz przeszedlem na Motula 10W40 50200, 50500 i nic sie nie dzieje, mniej dolewek. Kazdy olej lany w Polsce i tak nie dorowna temu z zachodu
  6. witam opisalem juz problem gdzie indziej lecz nikt nie pomogl moze tu sie uda. Mam problem z odpalaniem co jakis czas bez reguly tzn o roznych porach roku cieply silnik czy zimny. Zauwazylem ostatnio ze gdzy po przekreceniu zaplonu nie zgasnie kontrolka trakcji asr i abs (zaznaczone kolkami na foto) wtedy nie pali po kilkudziesieciu probach przekrecania zaplonu nagle gasna jak powinny i pali od kopa. Po podlaczeniu komputera wyszedl blad 17072.P0688 Przekaznik strownika silnika - zwarcie z potencjalem plus akumulatora-J271. Czy ktos moze podpowiedziec o jaki przekaznik chodzi-numer i gdzie sie znajduje? Pod kierownica widzialem 614 oraz 373 - 2szt i jeden jest pod komputerem w puszce pod podszybiem tylko nie pamietam numeru. Przy okazji czy sa gdzies jeszcze inne ukryte przekazniki czy mozna jakis schemat zdjecia?
  7. zibizibi33

    Jaki olej do 2.0 ALT?

    ja przeszedlem z castrola 5W30 (taki byk zalany u Niemca) na Motul 10W40 i jestem zadowolony gdyz spadl pobor oleju i to duzo bo na zrobione 9 tys dolalem 0,5l czy jeszcze doleje cos do wymiany zobaczymy, i duzo cichszy podczas porannego odpalania na zimnym
  8. zibizibi33

    Problemy z odpalaniem

    Witam wszystkich wiele czytalem i konkretnej odpowiedzi na moj przypadek nie znalazlem, moze ktos juz mial dokladnie taki problem i pomoze a wiec : Posiadam audi A4 B7 2.0 benzyna 06r i od dluzszego czasu bez zadnych ostrzezen dzieje sie tak ze kreci jak wariat a nie chce zapalic po kilkunastu probach pali od kopa jakby nigdy nic do tej pory zdarzylo sie tak ze byl problem z odpaleniem bez zadnej reguly tzn o roznych porach cieply czy zimny nie bylo zadnej zaleznosci. Po prostu przyjechalem zgasilem i nagle gdy chcialem odpalic to sie nie dalo po wielokrotnych probach palil. Dzialo sie tak do tej pory raz na are miesiecy pozniej bylo tak ze w tygodniu ze 3 razy po czym znowu ze 3 miesiace spokoj i az w koncu teraz coraz czesciej dzisiaj juz 3 razy. Zauwazylem ze jednego razu po przekreceniu zaplonu kontrolki sie zapalaja i gasna auto kreci i pali od kopa, drugiego razu przekrecam zaplon i kontrolka trakcji i abs (pomaranczowe) nie gasna i wlasnie wtedy kreci paliwo podaje ale nie pali, po wielu probach wlaczania i wylaczania zaplonu w koncu te kontrolki gasna i wtedy auto odpala bez zarzutu i dzieje sie to roznie 3-5 minut az dzisiaj nawet z godzine przekrecalem zaplon az w koncu zgasly i auto zapalilo. Po za tymi kontrolkami nie ma zadnych innych dziwnych objawow. Reasumujac gdy przy wlaczeniu zaplonu kontrolki normalnie gasna auto pali gdy sie swieca na stale auto nie pali o roznych porach dnia godziny o roznych temperaturach czy tez silnik cieply czy zimny, po podpieciu komputera nie pokazuje bledow, nie ma zadnej zaleznosci ani logiki w tym. Czy jest ktos w stanie pomoc podpowiedziec bylbym bardzo wdzieczny Dolaczam zdjecie chodzi o te 2 kontrolki w kólku czarnym
×
×
  • Dodaj nową pozycję...