Skocz do zawartości

qmek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O qmek

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia qmek

0

Reputacja

  1. To jasne, że wina jest po stronie producenta ale sprzedawca pośredniczy w procesie reklamacji a z tym byl problem. Ewidentnta wina paska bo po podmianie na stary wszystko idealnie: 0f726460-7df9-40a1-83ba-1f21f23e657a.MP4 Sprzedawca robi ze mnie idiote, że na pewno źle złożone, że nie wiem jak działają reklamacje, że on będzie miał problem z księgowościa a co mnie to interesuje auto mam rozebrane na podjeździe gdzie kolejnego dnia potrzebuje jechać w trasę a ten każe mi całość rozbierać włącznie z pompą wody i odesłać na swój koszt bez gwarancji, że odzyskam pieniądze. O tonie rozmowy w ogole nie wspominam. Generalnie podejście: mam to w d*pie - radź sobie. To chyba nie tak powinno wyglądać? Teraz pasek gates, niestety musiałem go kupić a swój koszt.
  2. Miałeś rację. Problemem był wadliwy pasek. Po wymianie na inny wszystko idealnie. Przestrzegam przed kupowaniem od użytkownika niem-cars na jednym ze znanych portali aukcyjnych. Musiałem dokupić pasek gdzie indziej. Obsługa osiągnęła dno.
  3. Firmy SKF. Boję się, że pęknie ten pasek po jakimś czasie.
  4. Witam, A4 B8 2012 polift 2,0 TDI CJCC. Po wymianie kompletnego rozrządu wraz z pompą wody pasek się dziwnie zachowuje i pływa: df38c1fc-00f8-46e8-8573-4ba1c0b153da.mp4 Silnik pracuje normalnie. Gdzie szukać problemu? Czy po takiej akcji od razu wymienić pasek na nowy?
  5. Dzisiaj nie udało mi się odpalić auta z podłączeniem liqui moly z pominięciem filtra. Układ wygląda troche inaczej niż tutaj opisywany. A4 B8 polift 2,0tdi. Zrobiłem tak: 1. Zasilanie - wąż z pojemnika z preparatem. 2. Powrót z pompy wysokiego ciśnienia - wąż z założonym filtrem do pojemnika z preparatem. 3. Powrót z commona raila - wąż bez filtra do pojemnika z preparatem. 4. Pompa paliwa - wyciągnięty bezpiecznik. W pierwszym strzale próbowałem zaślepić powrót z common raila - też bez rezultatu. Po podłączeniu wszystkiego z powrotem tak jak było auto zapalilo od strzała. Schemacik na załączonym obrazku. Co zrobiłem nieprawidłowo?
  6. Totalny brak komunikacji z modułem. Wszystko zachowuje się identycznie po całkowitym odpięciu wiązki. Możliwości są dwie wiązka albo moduł. Auto miało w przeszłości kolizję. Cała wiązka była rozcięta (wszystkie pojedyncze przewody były łączone). Moduł ABS też oberwał (uszkodzona obudowa). Wszystko jednak działało. Najpierw błędy ginęły jak auto postało chwilę wyłączone, potem pojawiało się to coraz częściej. Teraz non stop... Jak zdiagnozować czy to wiązka czy moduł? Czy jeżeli podepnę zupełnie inny moduł to pojawią się inne błędy i to pozwoli stwierdzić, że winny jest moduł? Jeżeli to jest sposób to potrzebuję moduł o identycznym oznaczeniu czy może być dowolny z innym oznaczeniem byle od B8? Czy może jest inny sposób?
  7. Witam, Dołączam się do pytania. Mam w aucie dokładnie te same objawy. Dodatkowo brak wskazania prędkości, nie działa klima, wariuje wskaźnik ilości paliwa, nie działa wspomaganie. Totalne szaleństwo. Jak auto postoi to po kolejnym uruchomieniu wszystko ok do czasu aż znowu się pojawi - zwykle po przejechaniu kilku km. Błędy od ABS: 01316 - elektroniczny moduł sterujący ABS, brak komunikacji U012100 - brak komunikacji z ABS Gdzie proponujecie szukać przyczyny?
  8. Witam, 2012 polift silnik CJCC po chipie 177km i 393 Nm. Przebieg 155kkm. Po przejechaniu ~4000km sprzęgło zaczęło się ślizgać od 3 biegu w górę. Auto konkretnie butowane. Jak oceniacie wykres? Czy max moment nie jest osiągany zbyt szybko? Przeczytalem ten i kilka innych wątków i z tego co zrozumiałem to problem leży w docisku. Odrzucam wymiane sprzegła na nowe fabryczne. Z tego co widze dużo ludzi miało problem nawet z nowymi po wymianie. Widzę takie rozwiązania: 1. Wymiana kompletu na sachs performance (drogo). Ewentualnie inne (jakie?). Ktoś proponował z A6. 2. Regeneracja tego co jest + obicie kewlarem (pytanie czy to wystarczy czy należy dodatkowo wzmocnić docisk?). Może wiecie gdzie to można dobrze zrobić w Poznaniu i okolicach? 3. Drastyczne obniżenie momentu obrotowego (niepreferowane - nie po to chipowałem, żeby teraz wracać w dół). Ewentualnie jakaś korekta programu. Jaka? Może widzicie jeszcze jakieś inne sensown ewyjście? Co polecacie zrobić? Póki co jeżdzę delikatnie i szukam rozwiazania.
  9. Witam Moi Drodzy, Pierwsze Audi i super wrażenie po przesiadce z focusa. Szkoda, ze po przejechaniu 1500 km zaczęły się problemy. Czuje, że sie polubimy Pozdrawiam, Dawid z Poznania
×
×
  • Dodaj nową pozycję...