Jump to content

Piotrek1988CDNC

Pasjonat
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Piotrek1988CDNC

Informacje

  • First name
    Piotr
  • Location
    Debno

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2010
  • Engine
    2.0 TFSI
  • Engine code
    CDNC
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

98 profile views
  1. Witam . Gdyby kogoś to zainteresowało to pomogło. Wynienilem walki wyrownowarzajace . jeden z nich miał przytkane otwory olejowe. Sitka były wciagniete do środka i wałek był lekko przytarty. Dopiero po zdemontowaniu można było to stwierdzić, ponieważ po ściągnięciu rozrzadu walki w bloku silnika obracaly się luźno bez wyczuwalnych oporów. Jednak po wyciągnięciu ich na zewnątrz można było wszystko zobaczyć. Kixi4 dzięki bardzo za diagnozę nawet na odległość znasz się na tym. Pozdrawiam
  2. Witam wszystkich Czy ktoś mógłby podać mi prawdziwe wartości ciśnień jakie powinny być w tym silniku przy roznych obrotach łącznie z wolnymi obratami? Z góry dziękuję. Pozdrawiam
  3. Podalbyś jakiś link jak to wygląda? Gdzie to jest w silniku i gdzie mogę to kupić gdyby się okazało że to to ?
  4. To wtedy co należy wymienić? Ten jeden z wałków i coś jeszcze ? Tam jest chyba wałek ssący i wydechowy tak?
  5. Cześć wszystkim!:) . Szukam pomocy. Mianowicie. Silnik 2.0tfsi 211KM audi a4b8 allroad. Silnik jest po remoncie. Wymieniono panewki na korbowodach. Tloki z pierścieniami. Rozrzad. Głowica honowana. Blok szlifowany. Nowe wszystkie uszczelki. Uszczelniacze zaworowe. Zostaly stare Zawory gniazda ale dotarte. Problem jest w ciśnieniu oleju jak zwalniam do zera czasami wyskakuje komunikat za niskiego ciśnienia oleju i żeby wyłączyć silnik po dodaniu gazu komunikat znika. Po komunikacie dokonalem pomiaru ciśnień przy roznych obrotach. Podaje wartosci Na wolnych obrotach 0.5 bar. Przy 2000/min 1.8bar. Przy 3700/min 3.6bar. Po pomiarach wymieniłem Pompę oleju a ciśnienie wzrosło lecz bardzo mało z 0.5 do 0.7 na biegu jałowym A powinno być chyba 1.2 . Smok byl czysty. Czyli pompa jest dobra A problem jest dalej. I to cisnienie jest za niskie tylko na wolnych obrotach po dodaniu gazu cisnienie jest chyba ok bo osiaga wartosci jak powyżej. Po wymianie pompy po przejechaniu około 100km wczoraj znowu wyskoczył komunikat niskiego ciśnienia oleju. Ciśnienia ponownie były mierzone. Tak samo wyszło jak wyżej. Pomiary są dokonywane na rozgrzanym silniku. Olej był gorący. Olej i filtr oleju jest nowy swierzo wymieniony po przejechaniu 500km po remoncie. Uzywam liqui molly 5w30 z norma 504.00 -507.00 . Dodam że przed remontem nie było problemu ciśnienia oleju. Bynajmniej nie wyskakiwal komunikat. Proszę o pomoc gdzie leży przyczyna? Ktoś miał taki problem? Będę wdzieczny za każdą radę Pozdrawiam Pjoter;)
  6. Piotrek1988CDNC

    Witam

    Cześć wszystkim!:) Pozdrawiam Pjoter;)
×
×
  • Create New...