Skocz do zawartości

kontoanonimowe

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kontoanonimowe

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Łódź/Szczecin/Żyrardów

Auto

  • Model
    A4 B8 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CDNC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kontoanonimowe

0

Reputacja

  1. to jakieś początkowe objawy czy zaawansowane stadium?
  2. Hej, proszę o pomoc z diagnozą co się może dziać. A4 b8 allroad, 2.0 tfsi, 2012, S-Tronic, przebieg 188tys Zauważyłem ostatnio dwa objawy. Przy ruszaniu na miękkim podłożu (sypki piach, śnieg) albo górce; auto ma problem z wyjazdem bez gazu, jakby siły nie miało. Natomiast przy dodaniu gazu jedzie jak powinno. Mówię o podłożu albo małej górce na jakiej inne auto na obrotach jałowych nie ma problemu z ruszeniem. Drugi to dojazd do skrzyżowania, pełne zatrzymanie, noga na hamulcu i w tym momencie auto redukuje bieg z D2 na D1, czuć wyraźne szarpnięcie auta, wydaje mi się że częściej występuje na rozgrzanym niż zimnym. Żaden z objawów nie występuje w trybie pracy skrzyni "S", olej w skrzyni wymieniany zgodnie z instrukcją, ostatnio przy 180tys. w Audi. Adaptacja skrzynie nie dała żadnych efektów. Objawy dalej te same. Podczas jazdy biegi zmieniana są płynnie i żadne inne rzeczy się nie dzieją. Macie jakieś pomysły co to dokładnie się dzieje? Jakieś polecane warsztaty od skrzynii w okolicy Warszawy?
  3. To w takim razie na ile byś wycenił 3 pozostałe?
  4. Hej, potrzebuję pomocy w wycenie felg z jakimi kupiłem auto. Jedna felga spawana, załączone zdjęcie. Poza spawem trzymają ciśnienie i nie biją. Ile mogą być warte? same felgi bo opony to śmietnik.
  5. Hej, Mam taki oto problem: Jakiś czas temu po kupnie auta; po przekroczeniu 3000/3500 obrotów pojawiał mi się błąd P164 B00 - przełącznik ciśnienia oleju - nieprawidłowe działanie. Mechanik stwierdził że winą jest słaby olej do tej pory zalany (nie wiem co, jeszcze po poprzednim właścicielu) i jakiś w ogóle nie pasujący filtr oleju. Więc wymieniliśmy olej, filtr i faktycznie błąd się nie pojawiał mimo testów. Minęło trochę czasu i kilometrów i błąd wrócił ten sam. Inny mechanik. Wymieniony został zawór ciśnienia oleju i błąd się pojawił tym razem od czujnika ciśnienia. Czujnik ciśnienia wymieniony i błąd został. (Drugi czujnik też podmieniany i błąd cały czas ten sam błąd) Czy ktoś miał podobną sytuację albo przewiduje co się stać mogło? Przebieg 180k km, s-tronic, 2013rok. Spalanie oleju jak dotąd na poziomie niecałej 1/4 wskaźnika na 8000km.
  6. Hej, proszę o pomoc z rozkodowaniem: WAUZZZ8K2BA158597 z góry wielkie dzięki, pozdrawiam!
  7. Cześć jestem Marcin. Obecnie poszukuję A4 b8 allroad przedliftowej 2.0 tfsi lub 3.0 tdi pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...