olekj32
Pasjonat-
Postów
52 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O olekj32
Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Miasto
Kraków
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2017
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
DEUA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
olekj32 obserwuje zawartość A4 B9 2.0 tdi 150km s-tronic , Samoczynne przełączenie z P na N w S-tronic Audi A4 B9 , Aktywacja Google Earth w Audi A4 B9 i 3 innych
-
Samoczynne przełączenie z P na N w S-tronic Audi A4 B9
olekj32 odpowiedział(a) na humptydumpty temat w Audi A4 B9
@pawel286 Mam dokładnie ten sam problem. Czujnik wymieniałeś sam czy oddałeś do mechanika. -
Dziekuje za pomoc. Działa jak należy.
-
Być może nie do końca się zrozumieliśmy. Chodzi mi o to, żeby informacje, które standardowo są wyświetlane z lewej strony obrotomierza mogły być pokazane z prawej. Jak na zdjęciu. Z prawej jest zużycie paliwa, która normalnie jest z lewej.
-
@Muskel1 Sorry za off-topic. Czy wiesz może jak przy sport layout wyświetlać godzinę i inne informacje po prawej stronie obrotomierza? Tak jak na powyższym zdjęciu?
-
Kamera z aliexpress będzie ok. Ja od roku korzystam, żadnych problemów. Kamerę kup koniecznie ze spryskiwaczem. Latem nie ma to większego znaczenia, ale jesienią lub zimą zobaczysz różnicę. W samochodzie żony nie ma spryskiwacza i zimą co chwila trzeba czyścić ręcznie.
-
Wymiana oleju w skrzyni biegów S-Tronic w A4 B9
olekj32 odpowiedział(a) na piieczar temat w Audi A4 B9
Mechanicy mówią, że filtry można co drugą wymianę. Najwyżej skrócisz okres do drugiej wymiany do 40 tys. Sprawdź czy nie masz wycieków na skrzyni. Z okolic komputera lub na misce. W takim wypadku trzeba rozkręcać mechatronikę więc naturalnie wtedy będzie też wymiana filtrów. -
Wymiana oleju w skrzyni biegów S-Tronic w A4 B9
olekj32 odpowiedział(a) na piieczar temat w Audi A4 B9
@karolkrupa - dzięki za wiadomość i zebranie w jednym miejscu wszystkich niezbędnych elementów. Rzeczywiście ustaliłem wszystkie elementy korzystając z tego forum zanim zdążyłem jeszcze przeczytać wiadomość od Ciebie. Jestem już po wymianie, poniżej podaję elementy, które "podmieniłem" w stosunku do powyższej listy: 1. Filtry - zamiast oryginałów (ponad 600 zł) kupiłem zamienniki HENGST (300 zł). Hengst dostarcza filtry na pierwszy montaż do AUDI, prawdopodobnie "oryginały" również pochodzą z tej firmy. Razem z filtrami przychodzą o-ringi pokryw w wymaganych rozmiarach. Pokrywy filtrów spokojnie mogą zostać stare. Indeksy: a. EG1170H D732 b. EG1171H c. EG1172H D733 2. Olej ATF - FUCHS TITAN FFL 52529. Oleje Fuchs są używane na pierwsze zalanie skrzyń w grupie VAG. Oryginale oleje VW do skrzyń to FUCHS lub Castrol. Olej spełnia oczywiście normę G 055 529 A2. Cena około 90 zł/L vs 200 zł oryginał. 3. Olej MTF - oryginalny olej G 055 549 A2 nie ma zamiennika. Skorzystałem z oleju RAVENOL MTF-4 spełniającego normę G 052 549 A2. Na pewno będzie lepszy od starego oryginału, który miał nalatane 170k. Cena 95 zł/L vs 200 zł oryginał. Mam link do rosyjskiego forum, gdzie ktoś zrobił dokładną analizę oleju RAVENOL ale nie wiem czy może tutaj wkleić taki link. W razie czego proszę o info. -
Wymiana oleju w skrzyni biegów S-Tronic w A4 B9
olekj32 odpowiedział(a) na piieczar temat w Audi A4 B9
Hej @Dev Czy możesz podać olej do części przekładniowej? VIN WAUZZZF43HA044427? Dziękuję! -
Cześć @Dev Czy możesz mi pomóc zestawem do wymiany oleju skrzyni w AUDI a4 b9? (oleje, filtry, uszczelki itp.) Z góry dziękuję za pomoc. VIN WAUZZZF43HA044427
-
Ale piszesz o braku przeznaczenia z doświadczenia czy tak czujesz? Moduł jest przeznaczony do A4 / A5 B9. Producent korzysta z jednego formatu wtyczki, który akurat w przypadku B9 wymaga minimalnej ingerencji i po minucie zabawy pasuje idealnie do wtyczki w aucie. Nie zachęcam, nie odradzam tylko dzielę się doświadczeniem. U mnie działa bez zarzutów. Odcięcie dwóch plastikowych wąsów to jeszcze nie druciarstwo.
-
Kupione tutaj, działa bez zarzutu od ponad pół roku. Musiałem jedynie, zgodnie z instrukcją na stronie sprzedawcy, dokonać drobnej modyfikacji. Nożykiem wyciąłem 2 plastikowe prowadnice we wtyczce. 2 min pracy.
-
Ok. Dzieki za info. Jutro rano sprawdzę przewody czy nie sa przegryzione i psiknę wtyczke kontaktem.
-
Panowie, proszę o pomoc. Od 3 tygodni mam choinkę błędów na desce. Na przemian pojawiają się i znikają. Raz wyrzuca błędy ABS, czujnika ciśnienia opon, poduszek powietrznych, ręcznego, auto-hold, świateł długich i innych. Na następny dzień problem znika i znowu pojawia się za dzień lub dwa. Kasowanie błędów VCDS nic nie daje, problem wraca po jednym lub 2 dniach. Sam samochód działa bez zarzutu w momencie kiedy błędów nie ma, kiedy się pojawią siadają określone systemy. Wrzucam świeży zrzut z VCDS. Log-WAUZZZF43HA044427-155549km.txt
-
@darus1611 Czy możesz powiedzieć gdzie robiłeś Stage 1?
-
Sprawdziłem wszystko na spokojnie. Telefon w trybie bluetooth oczywiście działa bez zarzutu. Z kierownicy mogę odbierać / odrzucać połączenia oraz przeglądać kontakty. W trybie Android Auto nie wiem czy działa, nie posiadam telefonu. Korzystam z Carlinkit i na początku nie mogłem odebrać telefonu z kierownicy. Podłączyłem telefon kablem do samochodu i zaczęło działać odbieranie / rozłączanie telefonu przyciskiem ze słuchawką. Walec po lewej stronie nie działa dalej, ani odbieranie ani przeglądanie kontaktów. Przełączyłem telefon z powrotem w tryb bezprzewodowy i odbieranie przyciskiem ze słuchawką zaskoczyło. Tyle mi starczy.