Skocz do zawartości

olekj32

Pasjonat
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O olekj32

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DEUA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. @pawel286 Mam dokładnie ten sam problem. Czujnik wymieniałeś sam czy oddałeś do mechanika.
  2. Dziekuje za pomoc. Działa jak należy.
  3. Być może nie do końca się zrozumieliśmy. Chodzi mi o to, żeby informacje, które standardowo są wyświetlane z lewej strony obrotomierza mogły być pokazane z prawej. Jak na zdjęciu. Z prawej jest zużycie paliwa, która normalnie jest z lewej.
  4. @Muskel1 Sorry za off-topic. Czy wiesz może jak przy sport layout wyświetlać godzinę i inne informacje po prawej stronie obrotomierza? Tak jak na powyższym zdjęciu?
  5. Kamera z aliexpress będzie ok. Ja od roku korzystam, żadnych problemów. Kamerę kup koniecznie ze spryskiwaczem. Latem nie ma to większego znaczenia, ale jesienią lub zimą zobaczysz różnicę. W samochodzie żony nie ma spryskiwacza i zimą co chwila trzeba czyścić ręcznie.
  6. Mechanicy mówią, że filtry można co drugą wymianę. Najwyżej skrócisz okres do drugiej wymiany do 40 tys. Sprawdź czy nie masz wycieków na skrzyni. Z okolic komputera lub na misce. W takim wypadku trzeba rozkręcać mechatronikę więc naturalnie wtedy będzie też wymiana filtrów.
  7. @karolkrupa - dzięki za wiadomość i zebranie w jednym miejscu wszystkich niezbędnych elementów. Rzeczywiście ustaliłem wszystkie elementy korzystając z tego forum zanim zdążyłem jeszcze przeczytać wiadomość od Ciebie. Jestem już po wymianie, poniżej podaję elementy, które "podmieniłem" w stosunku do powyższej listy: 1. Filtry - zamiast oryginałów (ponad 600 zł) kupiłem zamienniki HENGST (300 zł). Hengst dostarcza filtry na pierwszy montaż do AUDI, prawdopodobnie "oryginały" również pochodzą z tej firmy. Razem z filtrami przychodzą o-ringi pokryw w wymaganych rozmiarach. Pokrywy filtrów spokojnie mogą zostać stare. Indeksy: a. EG1170H D732 b. EG1171H c. EG1172H D733 2. Olej ATF - FUCHS TITAN FFL 52529. Oleje Fuchs są używane na pierwsze zalanie skrzyń w grupie VAG. Oryginale oleje VW do skrzyń to FUCHS lub Castrol. Olej spełnia oczywiście normę G 055 529 A2. Cena około 90 zł/L vs 200 zł oryginał. 3. Olej MTF - oryginalny olej G 055 549 A2 nie ma zamiennika. Skorzystałem z oleju RAVENOL MTF-4 spełniającego normę G 052 549 A2. Na pewno będzie lepszy od starego oryginału, który miał nalatane 170k. Cena 95 zł/L vs 200 zł oryginał. Mam link do rosyjskiego forum, gdzie ktoś zrobił dokładną analizę oleju RAVENOL ale nie wiem czy może tutaj wkleić taki link. W razie czego proszę o info.
  8. Hej @Dev Czy możesz podać olej do części przekładniowej? VIN WAUZZZF43HA044427? Dziękuję!
  9. Cześć @Dev Czy możesz mi pomóc zestawem do wymiany oleju skrzyni w AUDI a4 b9? (oleje, filtry, uszczelki itp.) Z góry dziękuję za pomoc. VIN WAUZZZF43HA044427
  10. Ale piszesz o braku przeznaczenia z doświadczenia czy tak czujesz? Moduł jest przeznaczony do A4 / A5 B9. Producent korzysta z jednego formatu wtyczki, który akurat w przypadku B9 wymaga minimalnej ingerencji i po minucie zabawy pasuje idealnie do wtyczki w aucie. Nie zachęcam, nie odradzam tylko dzielę się doświadczeniem. U mnie działa bez zarzutów. Odcięcie dwóch plastikowych wąsów to jeszcze nie druciarstwo.
  11. Kupione tutaj, działa bez zarzutu od ponad pół roku. Musiałem jedynie, zgodnie z instrukcją na stronie sprzedawcy, dokonać drobnej modyfikacji. Nożykiem wyciąłem 2 plastikowe prowadnice we wtyczce. 2 min pracy.
  12. Ok. Dzieki za info. Jutro rano sprawdzę przewody czy nie sa przegryzione i psiknę wtyczke kontaktem.
  13. Panowie, proszę o pomoc. Od 3 tygodni mam choinkę błędów na desce. Na przemian pojawiają się i znikają. Raz wyrzuca błędy ABS, czujnika ciśnienia opon, poduszek powietrznych, ręcznego, auto-hold, świateł długich i innych. Na następny dzień problem znika i znowu pojawia się za dzień lub dwa. Kasowanie błędów VCDS nic nie daje, problem wraca po jednym lub 2 dniach. Sam samochód działa bez zarzutu w momencie kiedy błędów nie ma, kiedy się pojawią siadają określone systemy. Wrzucam świeży zrzut z VCDS. Log-WAUZZZF43HA044427-155549km.txt
  14. @darus1611 Czy możesz powiedzieć gdzie robiłeś Stage 1?
  15. Sprawdziłem wszystko na spokojnie. Telefon w trybie bluetooth oczywiście działa bez zarzutu. Z kierownicy mogę odbierać / odrzucać połączenia oraz przeglądać kontakty. W trybie Android Auto nie wiem czy działa, nie posiadam telefonu. Korzystam z Carlinkit i na początku nie mogłem odebrać telefonu z kierownicy. Podłączyłem telefon kablem do samochodu i zaczęło działać odbieranie / rozłączanie telefonu przyciskiem ze słuchawką. Walec po lewej stronie nie działa dalej, ani odbieranie ani przeglądanie kontaktów. Przełączyłem telefon z powrotem w tryb bezprzewodowy i odbieranie przyciskiem ze słuchawką zaskoczyło. Tyle mi starczy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...