
Kz1
Pasjonat-
Postów
37 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Kz1

Informacje
-
Imię
Krzych
-
Miasto
Pomorskie
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2016
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
DETA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
-
Błąd P20E800 - zbyt niskie ciśnienie Adblue w Audi A4 B9 2.0 TDI
Kz1 odpowiedział(a) na DedykOOOO temat w Audi A4 B9
Przed chwilą doczytałem o sterowniku i problemem z wilgocią, może to być przyczyną, dodatkowo problem z zasilaniem? -
Błąd P20E800 - zbyt niskie ciśnienie Adblue w Audi A4 B9 2.0 TDI
Kz1 odpowiedział(a) na DedykOOOO temat w Audi A4 B9
Również mam błąd P20E800, po skasowaniu i uruchomieniu przeprowadziłem skanowanie dlatego tam nie występuje, ale pojawił się ponownie po uruchomieniu silnika. Dodatkowo jest błąd 8531970 - może to oznaczać, że pompa "stoi w miejscu"? Na zegarach pojawia się komunikat: uzupełnij czynnik max do 950 km naprzemienne z usterką adblue - zajrzyj do instrukcji. Jutro poszukam bezpiecznika od pompy Pomocy! Log-11092025.txt -
Dzięki za info, pozdrawiam.
-
-
-
Gdzie mogę znaleźć jakiś manual, jak wgrywać, pliki z jakim rozszerzeniem szukać, jak flashować?
-
Czy wgranie flash (prametryzacja) do kamery za pomocą vcp wymaga późniejszej kalibracji kamery z wykorzystaniem planszy vas6430?
-
Mogę tylko potwierdzić, że gotowy skrypt w car_sc w wersji pro zainstalowany na ios ip zadziałał „MQB->Dashboard->Audi Sport Layout (FPK Gen.1 / VC Gen.1)”. Stosowałem się do wskazówek jak w przypadku vcp - opis parę postów wyżej. Licznik miałem już wcześniej zaktualizowany do wersji z pierwszego postu. Licznik nie potrzebował dodatkowych kodowań. Ryzyko zawsze występuje.
-
dokładnie ten skrypt? z otwartą maską?
-
Myślę o car_scan, ponieważ nie mam jeszcze VCP. Mam nadzieję, że ostatnie pytanie: czy przerabiał ktoś MQB->Dashboard->Audi Sport Layout (FPK Gen.1 / VC Gen.1), z opisów wynika, że dokonanie zmian ogranicza się wyłącznie do wysłania specjalnych polecenie UDS w formie odpowiedniej sekwencji bajtów. Dla RS: 3D 14 03 00 3C 09 01 03 Dla S: 3D 14 03 00 3C 09 01 01 Aby wyłączyć - przywrócić 3D 14 03 00 3C 09 01 00 Nie ma mowy o backupie pamięci. Czy ktoś próbował uruchomić ten skrypt w car_scaner z pozytywnym rezultatem? Można też "ręcznie" utworzyć skrypt, gdzieś na sieci widziałem opis.
-
Będę w stanie rozpoznać, która to wersja? Dzięki za info.
-
Nie robiłem nic w vcp, można zrobić w nim backup pamięci przed wgraniem?
-
Witam, chcę spróbować wykonać sport layout za pomocą car scanner - czy też maska musi być otwarta? Mam też możliwość pożyczenia ori vcp, ale nie wiem czy tam będzie do pobrania skrypt, a na forum nie mogę znaleźć pliku - linki są już nieaktualne albo wyedytowane posty. Można prosić o niego? Skrypt vcp wykona też kopię epromu?
-
Też zaglądałem do progu od nadkola, również kamerką przez odpływ ze zdjęcia i korozji nie widać - próg wygląda na czysty, ale zwróć uwagę po jeździe w deszczu czy woda wypływa. Moja b9 nie wygląda na topielca, zaglądałem pod wykładziny przy okazji jak montowałem odcięcie, rozbierałem tapicerkę w drzwiach i klapie, nad nadkolem też nie widać jakiegoś nadmiernego syfu. Był tylko syf, który zebrał się bezpośrednio przy odpływie w progu i blokował wydostanie się wody - myślę, że 100-200 ml wody wypłynęło. W drugim progu było mniej. Tematu nie odpuszczę będę szukał źródła. Pościągam osłony jak tylko będę miał dostęp do kanału. W ogóle nadkole i osłony podłogi wykonane są z materiału który trzyma długo wilgoć, w poprzedniej b8 był plastik. Rdza - myślę, że to kwestia czasu, na razie nic nie widać. Dzięki za odpowiedź.