Skocz do zawartości

Kz1

Pasjonat
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Kz1

Informacje

  • Imię
    Krzych
  • Miasto
    Pomorskie

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON
  1. Dzięki za info, pozdrawiam.
  2. Poszło, tylko miałem problem z wybraniem flasha. Wybrałem AEB EU VZE ON. Dobry wybór?
  3. tu znajdę? plik z flashem jakie ma rozszerzenie?
  4. Gdzie mogę znaleźć jakiś manual, jak wgrywać, pliki z jakim rozszerzeniem szukać, jak flashować?
  5. Czy wgranie flash (prametryzacja) do kamery za pomocą vcp wymaga późniejszej kalibracji kamery z wykorzystaniem planszy vas6430?
  6. Mogę tylko potwierdzić, że gotowy skrypt w car_sc w wersji pro zainstalowany na ios ip zadziałał „MQB->Dashboard->Audi Sport Layout (FPK Gen.1 / VC Gen.1)”. Stosowałem się do wskazówek jak w przypadku vcp - opis parę postów wyżej. Licznik miałem już wcześniej zaktualizowany do wersji z pierwszego postu. Licznik nie potrzebował dodatkowych kodowań. Ryzyko zawsze występuje.
  7. dokładnie ten skrypt? z otwartą maską?
  8. Myślę o car_scan, ponieważ nie mam jeszcze VCP. Mam nadzieję, że ostatnie pytanie: czy przerabiał ktoś MQB->Dashboard->Audi Sport Layout (FPK Gen.1 / VC Gen.1), z opisów wynika, że dokonanie zmian ogranicza się wyłącznie do wysłania specjalnych polecenie UDS w formie odpowiedniej sekwencji bajtów. Dla RS: 3D 14 03 00 3C 09 01 03 Dla S: 3D 14 03 00 3C 09 01 01 Aby wyłączyć - przywrócić 3D 14 03 00 3C 09 01 00 Nie ma mowy o backupie pamięci. Czy ktoś próbował uruchomić ten skrypt w car_scaner z pozytywnym rezultatem? Można też "ręcznie" utworzyć skrypt, gdzieś na sieci widziałem opis.
  9. Będę w stanie rozpoznać, która to wersja? Dzięki za info.
  10. Nie robiłem nic w vcp, można zrobić w nim backup pamięci przed wgraniem?
  11. Witam, chcę spróbować wykonać sport layout za pomocą car scanner - czy też maska musi być otwarta? Mam też możliwość pożyczenia ori vcp, ale nie wiem czy tam będzie do pobrania skrypt, a na forum nie mogę znaleźć pliku - linki są już nieaktualne albo wyedytowane posty. Można prosić o niego? Skrypt vcp wykona też kopię epromu?
  12. Też zaglądałem do progu od nadkola, również kamerką przez odpływ ze zdjęcia i korozji nie widać - próg wygląda na czysty, ale zwróć uwagę po jeździe w deszczu czy woda wypływa. Moja b9 nie wygląda na topielca, zaglądałem pod wykładziny przy okazji jak montowałem odcięcie, rozbierałem tapicerkę w drzwiach i klapie, nad nadkolem też nie widać jakiegoś nadmiernego syfu. Był tylko syf, który zebrał się bezpośrednio przy odpływie w progu i blokował wydostanie się wody - myślę, że 100-200 ml wody wypłynęło. W drugim progu było mniej. Tematu nie odpuszczę będę szukał źródła. Pościągam osłony jak tylko będę miał dostęp do kanału. W ogóle nadkole i osłony podłogi wykonane są z materiału który trzyma długo wilgoć, w poprzedniej b8 był plastik. Rdza - myślę, że to kwestia czasu, na razie nic nie widać. Dzięki za odpowiedź.
  13. Wczoraj po deszczu znowu pojawiła się woda w progach, może być problem konstrukcyjny w b9. W a5 woda postaje się przez mocowanie osłony. Jest nawet Audi TSB 2061754/2 w tym temacie. Proszę o weryfikację, czy tylko ja mam ten problem w b9?
  14. Wydaje mi się, że to jednak próg. Radzę sprawdzić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...