Skocz do zawartości

zielas83

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zielas83

Informacje

  • Imię
    Zielas83
  • Miasto
    W

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.0 FSI
  • Kod silnika
    AWA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zielas83

0

Reputacja

  1. Tak ale jedna tylna była tak skorodowana i tak mocno trzymała lampę do podstawki że nie kuta nie dało jej ruszyć i poluzować. Analogicznie miała prawa lampa ale tam było lepsze dojście po zdjęciu dolotu powietrza do filtra .
  2. Gdyby ktoś miał ten sam problem... Wystarczy rozłączyć 3 wtyczki, w tym 2 w koszyczku, rozciąć trytki przy chłodnicy i inne które trzymają kable i odsunąć je na bok, ręką lekko od hylic wężyki od chłodnicy i główka wiertarki z dłuższym wiertłem dojdzie do nakrętki śruby. Natomiast po wyjęciu lampy można dość diaksem bez osłony i ściąć resztę śruby. Reszta jej powinna już zejść.
  3. Cześć. Mam problem z wyjęciem lampy lewej przód. Była wymiana Xenon poprzez lekkie wysunięcie lampy i odchylenie zbiornika wspomagania. Ale teraz chyba siadła przetwornica i muszę całą lampę wyjac. Rzecz w tym że lewa tylna śruba mocująca cały reflektor, ta dłuższa od tej co od frontu, jest skorodowana na max. Chemia do odrdzewiania plus cola plus wd40 nic nie dało. Jedyny pomysł to ja rozwiercić ale znajduje się ona pod wężem wchodzącym do chłodnicy . Nie chcę go odkrecac. Łeb wiertarki nie bardzo ma jak dojść do tej śruby. Diaks tym bardziej. Może ktoś miał ten sam problem? Jak to ugryźć. Nie. Nie mam mechanika pod ręką ani na dziś ani na jutro.
  4. Cześć, mam ten sam problem, z pomiaru na oko (bo felga zasłania) wychodzi z tyłu 245, ale wg np. Intercars po numerze VIN wauzzz8e94a019824 mogą być 245 jak i 255. To jak to jest w 2.0 FSI 150 KM AWA? Ponadto czy ten model posiada czujniki zużycia klocków? Bo planuję kupić Textar tarcze i klocki, a te na tył nie przewidują podłączenia czujnika do klocka. Byłbym rad za wsparcie świeżaka ;)
  5. Mi pomogło bo miałem choinkę na zegarach i masę błędów w różnych sterownikach. Wymieniałem moduł kierownicy, dołożyłem tempomat i manetkę z fis. Warto spisać kodowania zanim się rozpocznie prace, szczególnie ABSu choćby w zakresie rodzaju hamulców
  6. zielas83

    Wybierak multitronic

    Ucieszyłem się zbyt wcześnie. Już po chwili jeżdżenia błąd zaczął powracać. Zaobserwowane objawy: Bład pojawia się czasem przy przełączeniu na S, czasem na ręczną zmianę biegów 1-6, czasem przy mocniejszym przyśpieszeniu czy mocniejszym hamowaniu, czasem jakby na wertepach - totalny brak reguły. Gdy błąd się pojawi (świecące stale PRNDS) przeważnie pomaga zatrzymanie, dźwignia do pozycji P, z powrotem na D i spokojne ruszenie - wtedy błąd znika i świeci się tylko P. Ale po chwili znowu potrafi powrócić (czasem ta metoda nie działa).
  7. zielas83

    Wybierak multitronic

    Gdyby ktoś miał ten sam problem. U mnie pomogło rozebranie wybieraka dzwigni zmiany biegów ale tylko do etapu dostania się do płytki drukowanej z elektroniką. Na zasłonie przesuwanej są 2 magnesy. Jeden z nich był jakby za nisko osadzony w gnieździe z gumy. Wyjąłem, podłożyłem cienką podkładkę stalową, aby trzymała się magnesu i dzięki temu teraz jest nieco wyżej - nie wiem czy to to, ale jednocześnie poprawiłem luty czuników, po których biegają te magnesy. Po montażu, usunięciu błędów, jazda próbna i problem jak na razie nie wrócił
  8. zielas83

    Wybierak multitronic

    Witaj Kolego, mam dokładnie te same numery błędów, ale zachowanie nieco inne. Mianowicie świecą się stale PRNDS (bez mrugania). Auto wydaje się jeździć normalnie tylko tyle, że nie działa ręczna zmiana biegów sekwencyjna. Po przełączeniu na S obroty rosną zanim docisną gaz, więc wydaje się przełączać w tryb sport. Auto nie szarpie. Czy możesz podpowiedzieć jak rozwiązałeś problem z tym dokładnie numerem błędu? Dodam, że silnik po 60 km jazdy wydaje mi się nienaturalnie gorący, włącznie ze zbiornikiem płynu chłodnicy jak i przewodami rurkami od tego zbiornika. Może ten typ tak ma. Wskaźnik temperatury w kabinie nie przekracza 90 st, tak jak to do tej pory. Gdzieś czytałem, że problemy ze skrzynią mogą wynikać z temperatury w skrzyni. Sprawdziłem kablem VAG błędy i zwraca mi ten sam błąd, nawet po jego skasowaniu od razu powraca plus oczywiście świecące bez mrugania PRNDS VCDS-Lite Version: Release 1.2 Friday, 26 April 2019, 19:06:02. Control Module Part Number: 8E0 910 155 G Component and/or Version: V30 01J 2.0 FSI RdW 3120 Software Coding: 0000001 Work Shop Code: WSC 04940 VCID: 29257EA7C0E1 1 Fault Found: 18161 - Tiptronic Switch (F189): Implausible Signal P1753 - 000 - - - Intermittent w tłumaczeniu wg google czyli: 18161 - Przełącznik Tiptronic (F189): Nieoczekiwany sygnał P1753 - 000 - - - Przerywany
×
×
  • Dodaj nową pozycję...