Jump to content

Yaroliban

Pasjonat
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Yaroliban

  1. Nie pamietam dokladnie. Wchodzisz w instruments (licznik), logujesz sie do licznika (jesli posiadasz vcds to podswietli ci sie kod .... 13681 bodajze), po zaakceptowaniu kodu wchodzisz w adatacje i tam z listy wybierasz cos tam oil .... nie pamietam, kanal 38 i 39, 38 to jest adaptacja - zmieniasz z 1 na 0, dajesz zapisz a pozniej z powrotem z 0 na 1, a kanal 39 to jest wylaczenie calkowite czyli zmieniasz wartosc z 1 na 0 i zapisujesz.
  2. Hej. W ktorym miejscu w vcds jest opcja zeby uaktywnic ta sygnalizacje pozycyjnych? W instrument cluster pewnie, tylko gdzie. Przekopalem wszystkie kodowania itd i nic nie moglem znalesc.
  3. Tez to mialem. Mozna zrobic adaptacje czujnika .... mi pomoglo na 1tys km, po czym znow zaswiecil, az w koncu go wylaczylem za pomoca vcds.
  4. Witam. Sorry za odkopanie tematu ale mam wlasnie taka a4 b7 z padnietym motorem i moja b6 z silnikiem igla. Wiec chcialem zrobic swap. Wiec co najlepiej zrobic: 1. Przelozyc slupek z awx i zostawic osprzet z brb ( jesli chodzi o dpf to bedzie off i egr rowniez off wiec nie potrzeba mi przekladac walka rozrzadu, tak samo z korekta softu tez nie ma problemu ) wiec odpadl by problem z wtyczkami itd. 2. Przelozyc caly silnik z osprzetem awx i instalacje wraz z ecu z awx Co ma lepszy sens? Wg mnie najprosciej zrobic opcje 1.
×
×
  • Create New...