Jump to content

Yaroliban

Pasjonat
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Yaroliban

Informacje

  • First name
    Jarek
  • Location
    UK

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    1986
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    BRE
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dlaczego masa? Przeciez widac doskonale ze plusem. RT GE to jest czerwono zolty kabel czyli plusowy idacy bezposrednio z bezpiecznika F40 25A. Ale mniejsza o to, moze kazdy inaczej interpretuje schemat ale my wiemy o co chodzi. Zmienialem dzisiaj mce, niestety bylo to z a4 b6 cabrio, wiec nie dzialalo a dodatkowo caly czas chodzily wycieraczki. Wiedzialem ze nie zadziala ale nie kosztowalo mnie to nic tylko 10 min czasu. Jesli mialbym kupowac mce to oczywiscie o tych samych numerach ale musze byc w 100% pewny ze to wina mce a nie modulu multi za kietownica, poniewaz ktos w podobnym watku napisal ze tez mial taki problem po wymianie manetki wycieraczek, tylko ze mu nikt nie odpisal. Ja tez mam zmieniona manetke z golej na mfa ale to bylo jakies 5 miesiecy temu, a nie mam pewnosci czy dzialal klakson po wymianie czy nie bo go nie uzywam.
  2. Witam. Tak moj blad. Nie modul komfortu a centralnej elektryki. Schemat jest dobry. Na pinie 1 w kostce pradu wlasnie ni3 ma, ale jak podam napiecie na niego o czym wspomnialem wczesniej to klakson zadziala po przekazniku. Problem polega w tym czy MCE jest uszkodzone czy modul multifunkcji ale obstawiam na MCE poniewa jak sprawdzam w blokach pomiarowych w vcds modul kierownicy to normalnir widzi naciskanie klaksonu, czyli sygnal dochodzi do multi, ale potem idzie juz sygnalem CAN do MCE i tego nie jeatem w stanie juz sprawdzic. Pisalem takze ze WSZYSTKO dziala i ze zadnych bledow nie ma. McE oraz modul multi jeat fabryczny z samochodu, nie zmieniany.
  3. Przekaznik sprawny, sprawdzany na 3. Robilem zworke w samym gniezdzie przekaznika. Sa 4 przewody. Dwa grube i dwa cienkie. Bialo czarny i brazowy oraz cienki zolto zielony i brazowy, gdzie zolto zielony to sygnal z mk. Na nim powinien pojawic sie 12v po nacisnieciu klaksonu a go niema. Rownierz po podaniu 12v na ten zolto zielony zalacza przekaznik i klaksony trabia juz po przekazniku.
  4. No wlasnie....MK czy multi z pod kierownicy?
  5. A11-II mialo byc. Moj blad, literowka ale to caly schemat polaczenia klaksonu, wiec szlo sie domyslec ze nie K11 a A11
  6. S15 to poduszka z klaksonem A236 to modul multifunkcji K11 to modul komfortu/gateway K14 to przekaznik
  7. Jutro sprubuje wyjac radio. Wszystko jest z B7, Bo tu oryginalnie byla multi i radio concert ale uszkodzilo sie i kupilem uzywane ktore mialo byc z b7 a okazalo sie ze jest z b6. Licznik rowniez jest z b7, z tego samego rocznika, kodu silnika itd tylko ze kolor. Licznik przekodowany, dopisany VIN itd. Zadnych bledow, wszystko smiga wspaniale tylko klakson nie i nie wiem od kiedy nie dziala. Edit. Radio wyciagniete i odlaczone. Problem nadal ten sam. Wiec radio wykluczam. Wg mnie pozostalo do sprawdzenia modul muktifunkcji lub komfortu, tylko pytanie jak .... ew jak to obejsc i zrobic jakis bypas zeby klakson dzialal.
  8. Tak, b7 i kiere multi tylko radio mialem uszkodzone i kupilem uzywane ale sie okazalo ze z b6 i polowa multi nie dziala, ale to tylko bylo do informacji co zmienilem w samochodzie oprocz licznika i manetki, ale to bylo jakies 4 miesiace temu i nie mam pewnosci czy od tego momentu nie dziala klakson czy przestal pozniej.
  9. Witam. Tez mam problem z klaksonem. Mianowicie..... klaksony sprawne, przekaznik sprawny, bezpiecznik sprawny. Robiac zworke w miejscu przekaznika to klakson trabi. W vcds w tescie elementow klakson nie trabi, ale w blokach pomiarowych wykrywa nacisniecie klaksonu. Co moze byc przyczyna? Po schemacie zauwazylem ze klakson jest polaczony pierw z modulem multifunkcji, potem idzie sygnal CAN do modulu komfortu a nastepnie do przekaznika. NIE wiem od kiedy nie dziala. W samochodzie mam dolozona manetke z mfa bo seryjnie nie bylo oraz licznik kolorowy. Wydaje mi sie ze dzialal jak mialem oba elementy juz w samochodzie. Oczywiscie wszystkie kodowania w porzadku, bledow brak. Moze ma to cos wspolnego z radiem, poniewaz mam radio z B6 i nie dziala polowa kierownicy, ale to tylko takie info. Moze macie jakies pomysly??
  10. Nie pamietam dokladnie. Wchodzisz w instruments (licznik), logujesz sie do licznika (jesli posiadasz vcds to podswietli ci sie kod .... 13681 bodajze), po zaakceptowaniu kodu wchodzisz w adatacje i tam z listy wybierasz cos tam oil .... nie pamietam, kanal 38 i 39, 38 to jest adaptacja - zmieniasz z 1 na 0, dajesz zapisz a pozniej z powrotem z 0 na 1, a kanal 39 to jest wylaczenie calkowite czyli zmieniasz wartosc z 1 na 0 i zapisujesz.
  11. Hej. W ktorym miejscu w vcds jest opcja zeby uaktywnic ta sygnalizacje pozycyjnych? W instrument cluster pewnie, tylko gdzie. Przekopalem wszystkie kodowania itd i nic nie moglem znalesc.
  12. Tez to mialem. Mozna zrobic adaptacje czujnika .... mi pomoglo na 1tys km, po czym znow zaswiecil, az w koncu go wylaczylem za pomoca vcds.
  13. Witam. Sorry za odkopanie tematu ale mam wlasnie taka a4 b7 z padnietym motorem i moja b6 z silnikiem igla. Wiec chcialem zrobic swap. Wiec co najlepiej zrobic: 1. Przelozyc slupek z awx i zostawic osprzet z brb ( jesli chodzi o dpf to bedzie off i egr rowniez off wiec nie potrzeba mi przekladac walka rozrzadu, tak samo z korekta softu tez nie ma problemu ) wiec odpadl by problem z wtyczkami itd. 2. Przelozyc caly silnik z osprzetem awx i instalacje wraz z ecu z awx Co ma lepszy sens? Wg mnie najprosciej zrobic opcje 1.
×
×
  • Create New...