Skocz do zawartości

andrzej.911

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O andrzej.911

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia andrzej.911

0

Reputacja

  1. Tydzień temu zacząłem przymierzać się do wymiany akumulatora. Stary to Varta Volkswagen 95Ah 760A, data produkcji to styczeń 2011 więc nie mógł być od nowości, ale wymieniony gdzieś obstawiam 2011/2012. Także podziałał z 8-9 lat. Jakieś było moje zdziwienie gdy sprawdziłem jakie jest kodowanie... Otóż były tam same zera. (to daje mocno do myślenia na temat zasadności kodowania). Naklejka BEM była z kodem 000915105DK VAO 310122M07M ale on nie wchodził (pewnie dlatego nie zakodowali w ASO ) więc spróbowałem kolejny kod "od prawej" i 000915105AH VAO 310122M07M już weszło. Problemy ze starym były ciągle więc kupiłem nowy akumulator Varta 95Ah 800A. Po zamontowaniu zmieniłem 2 cyfry w numerze seryjnym i wbiłem przez VCDS coś takiego 000915105AH VAO 310122M09N. Ogólnie wszystko jest OK, auto odpala itp. w MMI po zamontowaniu nowego było 50% ale zanim zdążyłem dojechać do domu i zakodować bardzo szybko podeszło do 100%. Ale wszedłem sobie w bloki pomiarowe i pojemność pokazuje 42Ah... tyle co miał stary akumulator. Nowy akumulator ma datę produkcji maj 2019, więc wg mnie OK. Trochę mnie to niepokoi, bo 42Ah na 95Ah nowy akumulator to coś nie bardzo. Macie jakiś pomysł na to? Wyjąć i podładować prostownikiem i wtedy sprawdzić? Czy nic nie robić i jeździć? Jadę niedługo 1200km w Alpy i nie chciałbym żeby po tygodniu stania w mrozie auto nie odpaliło
  2. Cześć wszystkim! Z forum korzystam od dawna, ale postanowiłem, że czas dać trochę od siebie nieraz też coś napisać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...