
=Fresz=
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O =Fresz=

Informacje
-
Imię
Krzysztof
-
Miasto
Rydzykowo
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
=Fresz= obserwuje zawartość Wymiana pompy paliwa 1.8T FWD - fotostory i Bucząca pompa paliwowa
-
U mnie w wibracje wpadał przewód idący z pompy paliwa w zbiorniku do filtra paliwa. Podłożyłem kawałek gumy i jest dużo ciszej.
-
Chwilę miałem spokój po wymianie samego filtra paliwa i znowu pompa zaczęła wyć, po dłuższym postoju jest problem z odpalaniem. Używana oryginalna pompa paliwa zamówiona i w weekend będzie co robić w garażu.
-
No u mnie też wyła pompa, a nie filtr paliwa. Pompa wyje bo musi być zapchany filtr paliwa albo uszkodzony i pompa nie ma siły wytworzyć odpowiedniego ciśnienia. Ja zacząłem od tańszego elementu tej układanki czyli filtra a Ty zrobisz jak uważasz daj znać o efektach wymiany pompy.
-
Tak jak pisałem wyżej u mnie wystarczyło wymienić filtr paliwa na firmy KNECHT i wycie ustąpiło. Przed zakupem trochę poczytałem i o MANNie czy to na forach czy w komentarzach na alledrogo pisali ludzie że są do D.... No i wszędzie też czytałem żeby zacząć od wymiany właśnie filtra bo w 80% to on broi.
-
Dla potomnych. U mnie wyła pompa paliwa i po wymianie tylko samego filtru paliwa firmy KNECHT wycie ustąpiło. Poczytałem komentarze i na innych filtrach paliwa jak np MANN pompy wyły, a na tej KNECHTA nie i się to potwierdza.
-
FIS - wskaźnik niskiego poziomu paliwa pomimo zatankowania
=Fresz= odpowiedział(a) na =Fresz= temat w Audi A4 B6/B7
Tak pokazuje teraz dobrze. -
FIS - wskaźnik niskiego poziomu paliwa pomimo zatankowania
=Fresz= odpowiedział(a) na =Fresz= temat w Audi A4 B6/B7
Okazało się że miałem przekodowany licznik na wersję quattro. Przekodowałem na przód napęd i na FISie już nie pali się rezerwa, a wskazówka poszła w górę na maks bo miałem auto zatankowane pod korek. -
No to odpowiem sobie sam nie zrobił bym nic bo zamek był zacięty na amen. Odkręciłem zamek od klapy i na otwartym bagażniku dopiero z pomocą sąsiada i młotka udało się rozblokować zamek. Musieliśmy uderzyć w miejscu cięgna i puściło. A o tym że jest zablokowany stwierdziłem po tym że mając w ręku inny zakupiony używany zamek idzie bezproblemowo otworzyć ciągnąć za cięgno a u mnie stał jak zamurowany. Co ciekawe zamek po tym jak puścił zaczął działać normalnie ale żeby nie kusić losu zamontowałem używkę która ładniej wyglądała i mam nadzieję że o nim zapomnę. A przy okazji zamontowałem sobie nowe siłowniki i teraz nie dość że pięknie mi się zatrzaskuje klapa to dodatkowo otwiera się sama kiedy otwieram klapę z pilota i jest
-
Mnie też dopadł problem z otwieraniem klapy bagażnika w kombi. Najgorsze jest to że nie działa ani z klucza ani z ręcznego otwierania ani z pilota. Siłownik słychać jak działa i widać jak pracuje bo zdjąłem w bagażniku tapicerkę klapy i chyba zapadka w zamku się zablokowała na amen. Używany zamek to około 100zł a nowy 350zł i nie wiem czy zamawiać. Jak zapadka się nie cofnie to pozostanie mi cięcie kątówką. Miał ktoś już taki problem?
-
Poczytaj
-
Musisz mieć przerwany przewód ten w gumowej osłonie który jest między drzwiami a karoserią. Nie trzeba zdejmować drzwi. Trochę się tylko napocisz żeby zlutować przerwane przewody. Na forum są tematy wystarczy poszukać...
-
FIS - wskaźnik niskiego poziomu paliwa pomimo zatankowania
=Fresz= odpowiedział(a) na =Fresz= temat w Audi A4 B6/B7
Nikt nic? -
FIS - wskaźnik niskiego poziomu paliwa pomimo zatankowania
=Fresz= opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Mam problem jak w tytule. Wskazówka na zegarach po zatankowaniu idzie do góry i jest powyżej rezerwy a FIS cały czas woła o niskim poziomie. Próbowałem wyciągnąć bezpiecznik nr 15. FIS się resetuje i po odpaleniu po kilku sekundach znowu wyskakuje niski poziom. Czy ktoś miał taki problem i się z nim uporał? Poprzedni właściciel powiedział mi że mechanik po wymianie klocków hamulcowych wyłączył jakiś komunikat w FIS odnośnie zużytych klocków. Ale o tym problemie z informacją o niskim poziomie paliwa mi nie powiedział. Mam vcds lite, kompa i kabel więc mogę pokombinować tylko przy czym? -
Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?
=Fresz= odpowiedział(a) na wiktor1979 temat w Audi A4 B6/B7
Pisz do Adam-Lewian. Mi po VINie dobrał i sprzedał w dobrej cenie najlepszy zestaw tarcz zimmermann i klocków ferodo. Teraz mam hamulce żyleta. -
Wymiana gałki zmiany biegów na wersję S-line w Audi A4 B6/B7
=Fresz= odpowiedział(a) na Kowal temat w Audi A4 B6/B7
Trzeba naciągać niestety mieszek.