Skocz do zawartości

IRON PATRIOT

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O IRON PATRIOT

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    zachodniopomorskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Posiadam licznik z koncówką 930T. Chciałbym zmienić podświetlenie wskazówek na białe. Proszę, czy mógłby ktoś napisać jakie konkretnie diody kupic, jakie konkretnie parametry mają mieć? Dzięki
  2. Bardzo ładnie się prezentuje, fajne mody
  3. Mata wygłuszająca słupek silnika w moim przypadku przestała istnieć więc stwierdziłem, że zamontuję nową. Z firmy bitmat zakupiłem 2 arkusze pianki wygłuszającej. - grubość 9mm z klejem do wygłuszenia górnej osłony silnika, - grubość 25mm bez kleju do wygłuszenia słupka. Przed i po montażu mat wykonałem amatorskie testy akustyczne (apka do mierzenia poziomu hałasu w telefonie). Warunki zbliżone - zimny silnik. Jeden pomiar - telefon nad silnikiem, drugi pomiar - w kabinie. Według apki różnica jest zauważalna. W moich odczuciach jest troszkę ciszej w kabinie
  4. Dzięki @Gorczyk, robiłem jedynie te 2 dekory ponieważ pozostałe już miałem w tym wzorze. Okleina siedzi już ponad poł roku. Nigdzie się nie odkleiła, bąble również się nie pojawiły. Na krawędziach a szczególnie po rogach dałem klej kropelkę żeby się nie odkleiło 😁
  5. W miniony weekend udało się wymienić poduszki silnika. Zakupiłem oryginały, odczucia na duży plus. Niestety nie udało się wymienić poduszki skrzyni - śruby mocno się zapiekły Następnym razem w ruch pójdzie młotek i palnik Niedawno FIS zaczął wyświetlać komunikat „BREMSE”. Płyn, klocki, tarcze względnie nowe więc o co tu chodzi? Okazało się, że uszkodzeniu uległ czujnik poziomu płynu hamulcowego. Zakup i wymiana rozwiązała problem (TRW 109 zł) Po przeczytaniu kilku tematów kolegów z forum zdecydowałem się na zakup dodatku do silnika. ARCHOIL AR9100.
  6. Jakiś czas temu udałem się do znajomego w celu wgraniu softa. Na hamowni drogowej wyszło iż auto generuje 157KM i 333NM. Ja wcześniej niż przy niej nie grzebałem. Poprzedni właściciel to starszy Pan, który twierdził, że też nic nie zmieniał. Być może ktoś jeszcze wcześniej się w to bawił. Porównałem te wyniki z innymi z forum. Z tego co widzę że moc wychodzi podobne jednak niut tylko delikatnie podniesiony.
  7. Od ostatniego wpisu kilka gratów wymieniłem bądź zrobił to mechanik: - wymiana termostatu + plus płyn, - wymiana oleju silnikowego + filtry + płukanka - odgrzybianie klimatyzacji, - wymiana kompletnego sprzęgła, - wymiana tarcz + klocków, - regeneracja zacisków (użyłem zestawów naprawczych) -wymiana płynu w układzie wspomagania, - montaż żarówek LED do wsteka - wymiana odboju, - wymiana włącznika świateł awaryjnych Niestety, ale dopiero raczkuje w kwestii prowadzenia tematu więc może to niezbyt estetycznie wyglądać więc proszę o wybaczenie 😀 przez ostatnie kilka dni bawiłem się w oklejenie ramki oraz popieliczki folią od firmy 3M. Była to moja pierwsza zabawa tego typu w życiu więc nie jest idealnie, ale tragedii też nie ma. Dodatkowo zamontowałem gałkę od a4 b8 s-line z Chin (jakoś wykonania jak za cenę 35 zł jest okej).
  8. Cześć wszystkim! Na forum jestem już od kilku lat jednak zbierałem się i nie mogłem się zebrać by przedstawić swój egzemplarz. Przygodę z 4 pierścieniami zacząłem po uzyskaniu prawa jazdy wtedy zacząłem użytkować 80 B4 taty. Następnie było A4 B5, A3 8L i od niedawna Małysz. W sierpniu tego roku będąc na weekend u babci zobaczyłem na parkingu zobaczyłem B6 z kartką za szybą SPRZEDAM. Na kartce było kilka informacji o wyposażeniu, silniku oraz numer telefonu. Zadzwoniłem, odebrał starszy Pan, który trochę bełkotał (sądziłem, że jest pijany). Umówiliśmy się na oględziny. Jak się okazało mówił niewyraźnie ponieważ był po udarze i nie może już jeździć samochodem. W jego posiadaniu jest 7 lat, ostatnie kilka miesięcy głównie stał przez co zaczęła pojawiać się przyroda. Przejażdżka, auto ładnie się odpycha - silnik to AVF, skrzynia również ładnie pracuje. Po przejażdżce powiedziałem właścicielowi, że będziemy w kontakcie. W domu razem z tatą rozkodowałem vin, okazało się, że auto było przeznaczone na rynek brytyjski (była robiona przekładka). Mimo to zdecydowałem się na zakup następnego dnia. Poprosiłem kolegę, który pracuje w ASO o sprawdzenie co to za egzemplarz i z ciekawszych rzeczy wyszło, że jest to wersja WB2 sport pack i powinien niby posiadać quattro, niestety quattro nie ma . Nie jest to ideał, ale trzymający się kupy egzemplarz. Będę chciał doprowadzić go do jak najlepszego stanu. Nie będzie to wykonane w szybkim tempie ponieważ jestem jeszcze studentem, który ma tam jakąś prace, ale powoli do przodu Z rzeczy, które już zrobiłem to wymiana termostatu oraz płynu, wymiana rozrządu, wyważanie felg oraz prostowanie jednej felgi. Byłe autka oraz aktualny Małysz:
  9. Cześć wszystkim, pozdrowienia dla wszystkich miłośników Audi. Od poniedziałku jestem dumnym posiadaczem B6 2004r.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...