-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O IRON PATRIOT

Informacje
-
Imię
Grzegorz
-
Miasto
zachodniopomorskie
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
W uczciwych pieniążkach kupiłem felgi na lato, które zawsze mi się podobały, 17- stki z a8. Na takim balonie to, źle to wygląda, natomiast na profilu 45 powinno być sporo lepiej. Nie są zniszczone, ale bardzo mocno usyfione od środka. Z jedną już powalczyłem, dużo czasu zeszło. Ten sezon letni już przejeżdżę na zimówkach, ale na przyszły już wlecą nowe opony z tymi właśnie alusami. Zawsze miałem słabość do białych napisów z amerykańskich wozów. Więc jest plan też pomalować na biało napisy jakimś dobry markerem.
-
To nie są tanie rzeczy haha
-
Black heban - czyli LZ9W! *FMIC*SOFT*BBS*EXHAUST*SLINE
IRON PATRIOT odpowiedział(a) na Koziar993 temat w Audi A4/S4 B6
Efekt wyszedł super 😎 -
W tygodniu miałem chwilę czasu więc u Ojca na garażu zmieniłem Olej z filtrami. Wcześniej wleciała płukanka TEC-a. Nowa podkładka miedziana na śrubę od spustu miski olejowej. Zmieniony został również olej na nowy w skrzynki biegów. Weszło 2,5 litra. Na deser postanowiłem zregenerować lewarek ponieważ miał już luz góra-dół. Lewarek wyleciał z auta, rozebrałem go i oczyściłem. Po przeczytaniu poradnika na forum o przerobieniu lewarka na short shifter postanowiłem go wykonać również u siebie. Tak jak w tutorialu, wywiercone 2 otwory, przełożona tulejka oraz skrócony lewarek o 10 mm. Następnie złożyłem go montując już nowe gniazdo oraz jabłko. Nasmarowane zostało preparatem załączonym do tego zestawu z allegro. Po zamontowaniu do auta odczucia - inny samochód Skok jest o wiele krótszy, biegi wchodzą precyzyjnie. By załączyć wsteka nadal trzeba wbić gałkę w dół. Nie miałem problemu z regulacją cięgien ponieważ przed demontażem wszystko dokładnie zaznaczyłem markerem.
-
Na podsufitkę i słupki użyłem tego samego materiału z gąbką. Z plusów - przyjemniej w dotyku. Z minusów - trudniej to spasować, ale jest to do zrobienia. Z zawodu tapicerem nie jestem a dałem radę. Przyda się trochę cierpliwości, wąski pędzel, szeroki i tapeciak. No i może trochę piwa hah Materiał kupowałem u lokalnego tapicera w koszalinie. Mają swoją stronę. Jako punkt odniesienie mogę napisać, że za metr bieżący płaciłem 60 zł. BEEL TAPICERSTWO - BEEL TAPICERSTWO BEEL-TAPICERSTWO.PL Tapicerka samochodowa i meblowa Hurtownia tapicerska beel zajmuje się również tapicerką samochodową w pełnym zakresie
-
Nie, tapicer doradził mi by jedynie zerwać cześć materiału, która na słupkach jest już na niewidocznej części i to tyle. Na linii brzegowej słupka nałożyć klej. Do niego przyłożyć materiał, przycisnąć. Jak już klej zwiąże to delikatnie nałożyć materiał na cały słupek pamiętając by go lekko naciągnąć. Następnie nałożyć klej na drugiej stronie i znów przyłożyć materiał i przytrzymać
-
Dzięki
-
W sprayu to pewnie wygodniej Ja klasycznym klejem z puchy to palce i nogi sobie trochę pokleiłem hah, ale taki klej polecił tapicer więc kupiłem
-
Tapicer dał następującą radę. Po oczyszczeniu podsufitki nałożyć jedną warstwę kleju na całość (zrobić bazę). Odczekać minimum pół godziny. Następnie nałożyć materiał, 1/3 materiału złożyć, nałożyć klej. Po mału tą 1/3 przykleić i następnie kolejną 1/3 posmarować i kleić i tak dalej
-
Po ponad tygodniu walki po pracy z podsufitką w końcu udało się skończyć. Drugi raz raczej bym się nie podjął 😅 Miło to jestem zadowolony, wyszło tak 8/10. Już zacząłem cieszyć się, że auto wygląda w miarę przyzwoicie to pojawiły się kolejne usterki. Najgorzej będzie z rudą. Po zdjęciu listew dachowym ukazał się przykry widok. Zdrapałem trochę lakieru a pod nim taki widok.Z racji obecnego braku środków na lakiernika będę musiał sam w miarę oczyścić miejsce i zabezpieczyć.
-
IRON PATRIOT obserwuje zawartość Ivanek
-
Koledzy zdemontowałem wczoraj podsufitkę wraz z słupkami A, C, słonecznikami, świetleniem oraz plastikiem znad tylnej szyby. Dzisiaj zamierzam udać się do tapicera i kupić klej oraz czarny materiał by okleić te elementy. Do kolegów, którzy przerabiali temat podsufitki mam kilka pytań (próśb o rady): 1. Czy konieczne jest zrywanie materiału z obudów słupków przed nakładaniem nowego materiału? (obecny materiał ptrzyma się bardzo mocno), 2. Obudowa słupka B gdzie wyjeżdza pas trzyma się tylko na zatrzaskach? I jak ją najszybciej zdemontować ( pewnie pas trzebą odkręcić ), 3. Jak zdemontować ten trójkątny plastik, który znajduje się przy trójkątnej szybce? Z góry dzięki za rady
-
Niestety nie pomyślałem o tym 😕 Niedługo zamierzam ściągać podsufitkę to mógłbym pociągnąć bezbarwnym, ale nie wiem czy zwiążę dobrze.
-
Thanks for the advice. Good idea with the laser
-
Najpierw umyłem elementy ciepłą wodą, gąbką do naczyń i ludwikiem. Następnie jak wyschło to wszystko odtłuściłem IPĄ. Potem wleciały po 2 warstwy gruntu do plastików, podkładu i docelowego lakieru.
-
Pewnie, wrzucę wieczorem