-
Postów
1 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O IRON PATRIOT

Informacje
-
Imię
Grzegorz
-
Miasto
zachodniopomorskie
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
IRON PATRIOT obserwuje zawartość Audi A4 "Malinka" B6 1.8t AVJ
-
Bardzo ładnie się prezentuje, fajne mody
-
Mata wygłuszająca słupek silnika w moim przypadku przestała istnieć więc stwierdziłem, że zamontuję nową. Z firmy bitmat zakupiłem 2 arkusze pianki wygłuszającej. - grubość 9mm z klejem do wygłuszenia górnej osłony silnika, - grubość 25mm bez kleju do wygłuszenia słupka. Przed i po montażu mat wykonałem amatorskie testy akustyczne (apka do mierzenia poziomu hałasu w telefonie). Warunki zbliżone - zimny silnik. Jeden pomiar - telefon nad silnikiem, drugi pomiar - w kabinie. Według apki różnica jest zauważalna. W moich odczuciach jest troszkę ciszej w kabinie
-
Dzięki @Gorczyk, robiłem jedynie te 2 dekory ponieważ pozostałe już miałem w tym wzorze. Okleina siedzi już ponad poł roku. Nigdzie się nie odkleiła, bąble również się nie pojawiły. Na krawędziach a szczególnie po rogach dałem klej kropelkę żeby się nie odkleiło 😁
-
W miniony weekend udało się wymienić poduszki silnika. Zakupiłem oryginały, odczucia na duży plus. Niestety nie udało się wymienić poduszki skrzyni - śruby mocno się zapiekły Następnym razem w ruch pójdzie młotek i palnik Niedawno FIS zaczął wyświetlać komunikat „BREMSE”. Płyn, klocki, tarcze względnie nowe więc o co tu chodzi? Okazało się, że uszkodzeniu uległ czujnik poziomu płynu hamulcowego. Zakup i wymiana rozwiązała problem (TRW 109 zł) Po przeczytaniu kilku tematów kolegów z forum zdecydowałem się na zakup dodatku do silnika. ARCHOIL AR9100.
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
IRON PATRIOT skomentował(a) Hugo wpis na blogu w Darmowy dekoder VIN Audi
WAUZZZ8E14A216910 -
Jakiś czas temu udałem się do znajomego w celu wgraniu softa. Na hamowni drogowej wyszło iż auto generuje 157KM i 333NM. Ja wcześniej niż przy niej nie grzebałem. Poprzedni właściciel to starszy Pan, który twierdził, że też nic nie zmieniał. Być może ktoś jeszcze wcześniej się w to bawił. Porównałem te wyniki z innymi z forum. Z tego co widzę że moc wychodzi podobne jednak niut tylko delikatnie podniesiony.
-
Od ostatniego wpisu kilka gratów wymieniłem bądź zrobił to mechanik: - wymiana termostatu + plus płyn, - wymiana oleju silnikowego + filtry + płukanka - odgrzybianie klimatyzacji, - wymiana kompletnego sprzęgła, - wymiana tarcz + klocków, - regeneracja zacisków (użyłem zestawów naprawczych) -wymiana płynu w układzie wspomagania, - montaż żarówek LED do wsteka - wymiana odboju, - wymiana włącznika świateł awaryjnych Niestety, ale dopiero raczkuje w kwestii prowadzenia tematu więc może to niezbyt estetycznie wyglądać więc proszę o wybaczenie 😀 przez ostatnie kilka dni bawiłem się w oklejenie ramki oraz popieliczki folią od firmy 3M. Była to moja pierwsza zabawa tego typu w życiu więc nie jest idealnie, ale tragedii też nie ma. Dodatkowo zamontowałem gałkę od a4 b8 s-line z Chin (jakoś wykonania jak za cenę 35 zł jest okej).
-
A4 B6 AvAnTuRnIk 1.8t quattro BEX 258hp 362nm LZ5L.
IRON PATRIOT odpowiedział(a) na matek515 temat w Audi A4/S4 B6
Ładny egzemplarz -
Cześć wszystkim! Na forum jestem już od kilku lat jednak zbierałem się i nie mogłem się zebrać by przedstawić swój egzemplarz. Przygodę z 4 pierścieniami zacząłem po uzyskaniu prawa jazdy wtedy zacząłem użytkować 80 B4 taty. Następnie było A4 B5, A3 8L i od niedawna Małysz. W sierpniu tego roku będąc na weekend u babci zobaczyłem na parkingu zobaczyłem B6 z kartką za szybą SPRZEDAM. Na kartce było kilka informacji o wyposażeniu, silniku oraz numer telefonu. Zadzwoniłem, odebrał starszy Pan, który trochę bełkotał (sądziłem, że jest pijany). Umówiliśmy się na oględziny. Jak się okazało mówił niewyraźnie ponieważ był po udarze i nie może już jeździć samochodem. W jego posiadaniu jest 7 lat, ostatnie kilka miesięcy głównie stał przez co zaczęła pojawiać się przyroda. Przejażdżka, auto ładnie się odpycha - silnik to AVF, skrzynia również ładnie pracuje. Po przejażdżce powiedziałem właścicielowi, że będziemy w kontakcie. W domu razem z tatą rozkodowałem vin, okazało się, że auto było przeznaczone na rynek brytyjski (była robiona przekładka). Mimo to zdecydowałem się na zakup następnego dnia. Poprosiłem kolegę, który pracuje w ASO o sprawdzenie co to za egzemplarz i z ciekawszych rzeczy wyszło, że jest to wersja WB2 sport pack i powinien niby posiadać quattro, niestety quattro nie ma . Nie jest to ideał, ale trzymający się kupy egzemplarz. Będę chciał doprowadzić go do jak najlepszego stanu. Nie będzie to wykonane w szybkim tempie ponieważ jestem jeszcze studentem, który ma tam jakąś prace, ale powoli do przodu Z rzeczy, które już zrobiłem to wymiana termostatu oraz płynu, wymiana rozrządu, wyważanie felg oraz prostowanie jednej felgi. Byłe autka oraz aktualny Małysz:
-
Cześć wszystkim, pozdrowienia dla wszystkich miłośników Audi. Od poniedziałku jestem dumnym posiadaczem B6 2004r.