Skocz do zawartości

paolo555

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O paolo555

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Kodrąb

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dokładnie. Quattro jest ciężke.
  2. Chciałby kupić audi A4 B6 1.8T z bex quattro anglika i przerzucić silnik skrzynie i napęd do a4 b6 1.8t avj. Czy to jest możliwe jakie są komplikacje możne ktoś to robił i może pomóc??? I czy quattro i wał od sedana pasują do kombi.. Pozdrawiam..
  3. Witam. Szukam dobrych zakładów LPG . Ja mieszkam w radomsku tak ze promień Łódz Katowice. Ale może więcej osób chciało by też wiedzieć w innych częściach polski. Podzielcie się swoimi doświadczeniami na co trzeba uważać żeby to było dobrze zrobione . Na co też również trzeba uważać w instalacji jeśli zamierzamy podkręcić fury..... Pozdrawiam.....
  4. Dzięki za radę własnie to chciałem zrobić , sprawdzić czy ten silnik jeszcze jest coś wart. bo dożo ludzi kupuje te auta żeby tylko szaleć na maksa i sprzedać . A wydać kasę na to wszystko to jest łatwo... Dzięki
  5. A sprzęgło jeśli bym chciał lepsze założyć , jest możliwe?? Ile by kosztowało??
  6. Dzięki bardzo za pomoc.... wystarczy na razie a jak będzie brakować adrenaliny to będę musiał kupić inne auto z 1.8T. A możne jest filmik jak zamontować IC bexsa??
  7. Dzięki bardzo. a do ilu można podkręcić AVJ że by nie trzeba było wymieniać całego auta???? Gdzieś widocznie żle przeczytałem ,że silniki AVJ i BFB są podobne. ale widocznie tyko słupki. Najlepiej gdyby logi sprawdził ktoś co się na tym zna... Ale dzięki za pomoc.
  8. Dzięki bardzo. a do ilu można podkręcić AVJ że by nie trzeba było wymieniać całego auta????
  9. Proszę o pomoc i kilka rad. Kupiłem A4 B6 1.8T AVJ i chciałbym go zagazować i podnieść mu moc . To są dla niektórych proste pytania i jest dużo odpowiedzi ,ale jest tyle silników , nazw, i zakładów gaz , że można się naciąć także nie krzyczcie na kolejne pytania i nowicjusz. Od czegoś trzeba zacząć. I czasem fajnie jak w Polsce ktoś chce pomóc 1 )Chciałbym się zapytać czy można po podpięciu kompa , ( tak jak po tuningu sprawdza się wydajność) sprawdzić stan silnik, turbiny czyli czy warto w ten silnik inwestować czy nie jest ten silnik zajechany... 2) planuje auto podkręcić do góra 240 - 250 km. ale również zagazować, Co wcześniej trzeba wymienic zeby po zagazowaniu nie było problemu z podnoszeniu mocy.Np wtryski.... 3) Na forum dużo ludzi chwali gaz STAG . Może ktoś podzielić się na co trzeba zwracać uwagę zakładając gaz żeby to później hulało, po podkręceniu. Np rurki miedziane 8 zamiast 6.., reduktor...itd I dobry zakład gazowniczy w promieniu Częstochowa Łódź ,mieszkam koło radomska.. 4)I czy po każdej modyfikacji trzeba podpinać kompa i wgrywać czy pisać mapę. 5) I co jakie np wtryski 380cc , 430cc czy większe , turbinką k03s 073 i IC zamontować zęby AVJ fajnie śmigał.. Za pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam. Dużo piszecie o łukaszu13 jest najlepszy i jak by można kontakt, czy chciałby pomoc mi przy tuningu to by było fajnie.
  10. A czy a4 b6 z 1.8t Avj też taki zestaw by można zamontować???? Pozdrawiam. Mieszkam koło radomska kilka porad od łukasz13 by mi się przydało... Jak by można jakiś kontakt...
  11. Jestem w tych sprawach nowy. Mam pytanie czy jeśli wymienia się wtryski na większe to trzeba wymienić też pompę???
  12. Szukam kontaktu z łukaszem13. Kupiłem Audi a4 b6 1.8t avj i chciałem ja zmodyfikować. mam do niego kilka pytań mieszkam koło radoska...
  13. Dzięki. pozdrawiam.
  14. Witam wszystkich. Jestem nowy na tym forum. Szukam kontaktu z Łukaszem13 bo jestem z okolic radomska a widzę ze bardzo dużo wie o pod kręceniu 1.8t . Jeśli ktoś by pomógł. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...