Skocz do zawartości

MManeK

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MManeK

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    NS

Auto

  • Model
    Seat
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia MManeK

0

Reputacja

  1. Witam. A jak z osłonami tarcz przy zmianie z 288/245 na 320/288 jeśli chodzi o Exeo? Też trzeba zmieniać na większe z przodu i z tyłu?
  2. Witam A moze orientuje sie ktos jak to z tym wyglada w Exeo 2.0TDI 88kW(120KM) z bodajze 09.2009 ? Wiem, ze mam tylko lewy IC ale czy przy 120KM wyglada to tak samo jak przy 143? SILNIK CAGC Edit. mój błąd ....znalazłem w etce
  3. Witam ponownie Przepraszam, ze tyle nie odpisywalem ale dopiero niedawno wrocilem do PL i oddalem samochod do sprawdzenia. Podczas drogi powrotnej dzwieki stukania pukania itp byly coraz bardziej slyszalne ( wyczuc je bylo mozna na pedalach jak i na kierownicy) . Po sprawdzeniu na miejscu okazalo sie ze pechowo poszlo lozysko kola - po wymianie kompletu dzwieki ustaly. Co do sprzegla z dwumasa - zostalo ono sprawdzone ( nie mam pojecia jak to sprawdzili) i stwierdzono, ze wszystko wydaje sie ok a co do pojawiania sie specyficznego smrodu co pewien czas to nie wiedza czym jest to spowodowane i jak zwykle : zebym narazie jezdzil...
  4. Raczej nie zaowazylem przy ruszaniu aby auto skakalo - i przed wymiana rowniez nie bylo problemow z dwumasa ( samochod nie trzasl sie,nic nie stukalo ,pukalo itp ) jedynie slizgajace sie sprzeglo no ale dla spokoju postanowilem odrazu komplet wymienic :docisk,sprzeglo,dwumas,lozysko i reszte rzeczy potrzebnych do kompletnej wymiany . Dzis niestety juz nic nie zdzialam- tym bardziej, ze jest niskie podwozie i bez podniesienia lub kanalu tam nie zagladne ale jutro lub pojutrze cos wykombinuje i sprawdze skrzynie dla pewnosci i dam znac . Przy pierwszym testowaniu po odebraniu auta od mechanika sprzeglo sie juz nie slizgalo a co do dwumasy to odczulem ze samochod pomimo iz wibracje przed wymiana byly slabe to po byly jeszcze slabsze wiec sam juz nie wiem co o tym wszystkim myslec... jedyne co mnie zdziwilo to to ze szumy/tarcie nadal wystepuje no i ten pozniejszy smrod i to aktualne stukanie ? A czy jest mozliwosc ze mechanicy spartolili w jakis sposob robote? A moze cos z tym kompletem nie tak ? -Caly komplet dobrany i kupiony zostal ze strony Sprzegla24.pl
  5. Wymiana kompletu sprzegla z dwumasa trwala 1.5 dnia ( samochod oddany o 8 rano i odebrany na drugi dzien o ok 15 -jeszcze zostal wymieniony olej z kompletem filtrow ) ale mechanik nie zadzwonil ze jest juz gotowe tylko sam zadzwonilem na drugi dzien pytajac kiedy moge sie spodziewac zakonczenia wymiany to wtedy mi odpowiedzial ze za godzine moge odebrac samochod ,ze niby do godziny wszystko bedzie gotowe. Oczywiscie przy odebraniu samochodu kazalem zeby oddano mi stare czesci ( komplet sprzegla z dwumasa) i mi je oddal no ale nigdy nie wiadomo czy to napewno te czesci.Niby emblemat Audi i napis SACHS jest . Mialem wlasnie trase 1400km i tak jak wczesniej kolega napisal zeby nie zylowac i tak tez wlasnie jechalem - niekiedy od 120 do max 160km/h na 5/6 biegu i przez ostatnie 500km smrodu nie czulem ale jak juz dojezdzalem ok 30 km do celu wyczulem i uslyszalem stukanie w okolicach skrzyni/silnika ktorego wczesniej na bank nie bylo - nie halasuje glosno ale ewidetnie dalo sie uslyszec i wyczuc to stukanie rowniez na kierownicy - sa to mniej slyszalne/wyczuwalne nierownomierne stuki oraz jeden mocniejszy stuk w tym samym czasie - tak jakby sie cos krecilo i o cos zawadzalo - slyszalne to bylo przy predkosci ok 70-120km/h , na luzie podczas jazdy lub postoju nic nie stuka - tylko na wrzuconym biegu. Jutro albo pojutrze jeszcze raz sie przejade przy predkosci 90 km/km i sprawdze czy nadal bedzie tak stukac. Nie doznalem jeszcze objawow zuzytej dwumasy ale z tego co mi wiadomo to wlasnie miedzy innymi mozna wyczuc takie stukania przy padajacej dwumasie no ale zeby nowa nagle padla po 1400-1500 km?
  6. Dziekuje za odpowiedz. No to nie pozostaje mi nic innego jak pojezdzic i zobacze jak sie sprawa potoczy . Chcialbym jeszcze tylko napisac o pewnym /szumie/tarciu ktore slychac wlasnie w okolicach skrzyni. Nie pisalem wczesniej o tym, poniewaz po wymianie kompletu sprzegla ten szum/tarcie nadal wystepuje wiec pomyslalem ze to raczej cos innego...no ale moze to jednak cos zwiazane ze sprzeglem? O ile sie nie myle to ten szum zaczal sie mniej wiecej w tym samym czasie kiedy zaczelo sie slizgac sprzeglo - no i wtedy tez samochod zaczal slabo przyspieszac. Mowilem o tym przed wymiana sprzegla mechanikowi ale on oczywiscie niczego nie slyszy.
  7. Witam Podpinam sie pod temat. A4 B8 2.0 TDI 143PS CAGA. Przypuszczam, ze rowniez mam problem ze sprzeglem - ponad tydzien temu wymienialem komplet sprzegla z dwumasa sachs dobierany pod nr vin ( powodem wymiany bylo slizganie sie sprzegla przewaznie przy gwaltownym ruszaniu na 1 i 2 biegu ale i rowniez przy szybkiej jezdzie na 5/6 biegu 160-190km/h i ten wyczuwalny smrod spalonego sprzegla) . Z dwumasa nie bylo problemow ale wolalem wymienic komplet. Po wymianie sprzeglo juz sie nie slizga ale w trasie po przejechaniu 150 km znow co jakis czas przy jezdzie na 5/6 biegu przy predkosci 140-180 czuc ten typowy smrod 'zgnilej kapusty'. Sadzicie, ze to moga byc pozostalosci po starym sprzegle? Najchetniej podjechalbym do mechanika ktory wymienial komplet ale spowrotem w PL bede dopiero za dwa miesiace.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...