Skocz do zawartości

mowe

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mowe

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Miasto
    Sosnowiec

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    3.2 FSI V6
  • Kod silnika
    AUK
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia mowe

0

Reputacja

  1. Witam szanowne grono. Jest to mój pierwszy samochód z logo czterech obręczy, zawsze mazdy.. Już po zakupie stanąłem autem na trasie, jako pierwszy samochód w życiu..wskazowka obrotomierza pojechala na 7 tys i pojazd przeszedł w tryb awaryjny. Co się później okazało, skrzynia nie posiadała odpowiedniej ilości oleju w skrzyni biegów. Po wymianie, chyba odpowiedniej ilości oleju ( skasowano mnie za 8l ) i adaptacji... skrzynia zachowuje się dziwnie..tak od 1.2 do 2 tys/obr szarpie i drga cala buda samochodu, powyżej tych obrotów wszystko ustępuje i samochód jedzie normalnie, co jakiś czas zdarza mu się zgubić bieg i zawyje ale trwa to ułamek sekundy. Co mnie najbardziej boli to gwizd ze skrzyni na R czego wcześniej nie było??? Po wizycie u mechanika, ten oznajmił ze skrzynia do remontu, ponieważ siada mechanizm różnicowy w skrzyni i układ planetarny ?!? mechanikowi za bardzo nie dowierzam bo przed wymiana nic złego się nie działo, po za tym unieruchomieniem pojazdu na trasie. Przebieg jest zweryfikowany i prawdziwy tak mysle, wiem od pierwszego właściciela że przy przebiegu 120tys został wymieniony łańcuch i tarcze ścierne w skrzyni. Proszę szanowne grono, a w szczególności Bartka o wypowiedz w tym temacie. Przebieg samochodu 177.000, skrzynia 7 biegowa z łopatkami przy kierownicy, silnik AUK. ...ten gwizd na wstecznym i szarpanie..ehh, a tak chciałem mieć jakiś przyjemny i porządny samochód z dobrym silnikiem....i czterema obręczami. Ogólnie to chciałbym wybrać się nim do Ciebie Bartek ale nie wiem czy dojadę te 400km..i czy będzie mnie stać na naprawę tej nieszczęsnej skrzyni...może to tylko spieprzona adaptacja.. Przeniosłem post z innego tematu. Pozdrawiam Sebastian
  2. Witam szanowne grono. Jest to mój pierwszy samochód z logo czterech obręczy, zawsze mazdy.. Już po zakupie stanąłem autem na trasie, jako pierwszy samochód w życiu..wskazowka obrotomierza pojechala na 7 tys i pojazd przeszedł w tryb awaryjny. Co się później okazało, skrzynia nie posiadała odpowiedniej ilości oleju w skrzyni biegów. Po wymianie, chyba odpowiedniej ilości oleju ( skasowano mnie za 8l ) i adaptacji... skrzynia zachowuje się dziwnie..tak od 1.2 do 2 tys/obr szarpie i drga cala buda samochodu, powyżej tych obrotów wszystko ustępuje i samochód jedzie normalnie, co jakiś czas zdarza mu się zgubić bieg i zawyje ale trwa to ułamek sekundy. Co mnie najbardziej boli to gwizd ze skrzyni na R czego wcześniej nie było??? Po wizycie u mechanika, ten oznajmił ze skrzynia do remontu, ponieważ siada mechanizm różnicowy w skrzyni i układ planetarny ?!? mechanikowi za bardzo nie dowierzam bo przed wymiana nic złego się nie działo, po za tym unieruchomieniem pojazdu na trasie. Przebieg jest zweryfikowany i prawdziwy tak mysle, wiem od pierwszego właściciela że przy przebiegu 120tys został wymieniony łańcuch i tarcze ścierne w skrzyni. Proszę szanowne grono, a w szczególności Bartka o wypowiedz w tym temacie. Przebieg samochodu 177.000, skrzynia 7 biegowa z łopatkami przy kierownicy, silnik AUK. ...ten gwizd na wstecznym i szarpanie..ehh, a tak chciałem mieć jakiś przyjemny i porządny samochód z dobrym silnikiem....i czterema obręczami. Ogólnie to chciałbym wybrać się nim do Ciebie Bartek ale nie wiem czy dojadę te 400km..i czy będzie mnie stać na naprawę tej nieszczęsnej skrzyni...może to tylko spieprzona adaptacja.. Pozdrawiam Sebastian
  3. Witam wszystkich, do nie dawna posiadacz czwartej mazdy. Teraz jest Audi A6 3.2. Zobaczymy.. Pozdrawiam Sebastian
×
×
  • Dodaj nową pozycję...