Skocz do zawartości

panWaldek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O panWaldek

Informacje

  • Imię
    Waldemar
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CNCD
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia panWaldek

0

Reputacja

  1. Cześć, Mam pytanie odnośnie możliwości założenia łańcuchów do A4 Allroad B8. Oryginalnie występują tam dwa rozmiary opon: * 245/45ZR18 na feldze 8Jx18 ET26 - takie właśnie mam * 225/55ZR17 Czy na 18-tki mogę bezpiecznie założyć łańcuchy o wąskich ogniwach 7mm? Boję się trochę o przewody hamulcowe. Zakładam, że przy 17-tkach nie było by takiego ryzyka. Druga opcja to zamienienie jednych 18-tek (mam 2 komplety) na 17-tki i też to na poważnie rozważam.
  2. Trochę odgrzeję kotleta. Miałem problem z 1ką - występował od czasu do czasu, trzeba było wrzucić na luz i za drugim razem bieg wchodził. Mechanik zdiagnozował zużyte koło dwumasowe. Po demontażu miało spore luzy. Po wymianie całego kompletu sprzęgła z kołem i oleju w skrzyni problem nie wstępuje. Przejechane 1500 km od wymiany. Chciałem robić rewizję skrzyni, skoro już była zdjęta, ale mi odradzono. Podobno otwarcie skrzyni wiąże się z koniecznością wymiany jakichś łożysk.
  3. Miło mi to słyszeć. Nie zamierzam robić z tego auta S4, ale te 50 Nm chętnie bym dołożył.
  4. Czy ktoś z Was orientuje się ile niutonometrów zniesie skrzynia 0B2 (manual z quattro) z silnikiem benzynowym? Chodzi mi o trwałe działanie, bez konieczności modyfikacji. Szukałem tego w kilku miejscach, ale odpowiedzi nie znalazłem. W benzynie skrzynie te były montowane z silnikami do 350 Nm, ale 2.0 TDI (CDDA i CNHA) miały 400 Nm i też skrzynię 0B2. Nie mam pojecia jak bardzo skrzynia z beznzyniaka różni się od diesla w kwesti wytrzymałości... Zastanawiam się nad lekkim podniesieniem mocy, ale nie chciałbym zniszczyć przy okazji skrzyni.
  5. Podepnę się pod temat bo mam problem z błędem 01134 w audi B8 po lifcie. Syrenę zlokalizowałem pod wlotem powietrza do kabiny i demontaż jest raczej prosty. Chcę kupić nową, bo przy moich zdolnościach elektronicznych starej nie naprawię (jest fajny opis na tym forum jak to zrobić). Zastanawiam się tylko czy po podpięciu nowej będzie to działać czy też konieczne będzie kodowanie?
  6. Lekki off-topic z mojej strony ale jako, że A4 B8 Allroad to ciągle B8 i trafiłem tu szukając informacji, więc zamieszczam to w tym wątku. Otóż oryginalna felga do A4 B8 Allroad ma następujące parametry: 8J x 18 ET26 i jest dobrze dopasowana. W normalnym A4 raczej będzie za bardzo wystawać. Opona w takim wypadku to 245/45 R18.
  7. Witajcie, Od marca jestem szczęśliwym posiadaczem A4 B8 w wersji allroad, może nieco nietypowego to wszystkie dokładki są w kolorze. Już zdążyłem odwiedzić kilkukrotnie to forum i zrobiło na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Zwykle szybko znajdowałem odpowiedzi na moje pytania. Mam nadzieję zaglądać tu częściej ? Pozdrawiam, Waldemar
×
×
  • Dodaj nową pozycję...