
mirkovsky
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O mirkovsky

Informacje
-
Imię
Mirek
-
Miasto
RZ
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BLB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
285 wyświetleń profilu
-
[A4 B7] Problem z nawiewem podszybia przód
mirkovsky odpowiedział(a) na mirkovsky temat w Audi A4 B6/B7
Od tamtej akcji działa już nawiew na przednią szybę, prawdopodobnie tego dnia zacielą się łopatka. -
Temat można zamknąć.
-
[A4 B7] Problem z nawiewem podszybia przód
mirkovsky odpowiedział(a) na mirkovsky temat w Audi A4 B6/B7
czy jest jakiś temat który opisuje gdzie znajdę ten silniczek odpowiedzialny za przód? -
mirkovsky obserwuje zawartość Problem z Turbo (mocą) , [A4 B7] Problem z nawiewem podszybia przód i Problem z mocą, spadek
-
Witam, parę dni temu zdiagnozowałem problem, o tuż gdy włączam nawiew na szybę (podszybie) przednią słyszę jak głośno chodzi, ale jakby było gdzie coś zatkane i nie chce mi szyby "ogarnąć". Nie wiem czy problem pojawił się po serwisie auta, gdy oddałem do mechanika na wymianę oleju i wszystkich filtrów w tym powietrza i kabinowego. Dla sprawdzenia "wyłączyłem" wszystkie wywietrzniki i ustawiłem by wiało na przód to przez tą *obrazek* kratkę w ogóle nie wiało... Miał ktoś podobny problem? Czy jakoś można tą kratkę zdemontować i sprawdzić czy nie jest zatkana?
-
Okazało się ze po prostu już na wykończeniu miałem turbo, za dużo generowało mocy i dlatego taki błąd, z tego co widziałem łopatki już zacinały się, a szlag ją trafił od strony ciepłej. Dałem ją do renegacji i teraz śmiga bardzo dobrze. Przy okazji wymieniłem świece, uszczelkę, uszczelniacze i te wszystkie rzeczy wokół turbo. Wykonano płukankę silnika i wlano nowy olej wraz z nowym filtrem. Temat można zamknąć.
-
Witam wszystkich! jakiś czas temu postanowiłem sprawdzić przez OBD co się dzieje z moim autem - Audi A4 B7 2005r. 2.0TDI BLB 140KM (ten nie posiada DPF), pokazywał się check engine, i coś takiego wyświetliło się *obrazek, o tuż podczas jazdy np. autostrada 120-140km/h auto nagle, gdy trochę mocniej się wdepnęło, potrafiło stracić moc i przejść na tryb awaryjny. Czasem podczas większych prędkości i lekkim przyśpieszeniu też potrafił stracić moc. Czy to może być jakiś poważny problem z turbosprężarką? Oczywiście po zgaszeniu auta i zapaleniu moc wracała. *Podobny problem z mocą (lecz nie ten sam błąd) x lat temu miałem w A3 8L 2003r. 1.9TDI ASZ 130KM, ale tutaj wymieniłem intercooler i auto przestało nagle tracić moc i przechodzić na tryb awaryjny.
-
Witam wszystkich! jakiś czas temu postanowiłem sprawdzić przez OBD co się dzieje z moim autem - Audi A4 B7 2005r. 2.0TDI BLB 140KM (ten nie posiada DPF), pokazywał się check engine, i coś takiego wyświetliło się *obrazek, o tuż podczas jazdy np. autostrada 120-140km/h auto nagle, gdy trochę mocniej się wdepnęło, potrafiło stracić moc i przejść na tryb awaryjny. Czasem podczas większych prędkości i lekkim przyśpieszeniu też potrafił stracić moc. Czy to może być jakiś poważny problem z turbosprężarką? Oczywiście po zgaszeniu auta i zapaleniu moc wracała. *Podobny problem z mocą (lecz nie ten sam błąd) x lat temu miałem w A3 8L 2003r. 1.9TDI ASZ 130KM, ale tutaj wymieniłem intercooler i auto przestało nagle tracić moc i przechodzić na tryb awaryjny.
-
to bede musial dobrac kabelek do radia ktore mam (czyli takie jak na zdjeciu) i ogarnac kodowanie sobie, dzieki za informacje @Tom A4
-
Witam, mam małe pytanie: do B7 w takim radiu jest możliwość "zrobienia" AUX - wiem, że ten temat powielany jest ale mam problem ze znalezieniem tutaj na forum (zdjęcie nie moje) przy zakupie adaptera, bo tego wiele jest na internecie, potrzebne będzie kodowanie radia? Pozdrawiam
-
Witam wszystkim forumowiczów *fanatyków* AUDI Od miesiąca jestem posiadaczem A4 B7 i mam nadzieję, że w razie potrzeby znajdę tutaj pomoc jak i sam pomogę o ile będę znał rozwiązanie problemu.
-
[B7 BKE] Kasowanie inspekcji po wymianie oleju.
mirkovsky odpowiedział(a) na deex temat w Audi A4 B6/B7
ja u siebie musiałem zrobić tak (...) i zadziałało: 1. Kluczyk na 0 i trzymamy przycisk SERWIS (klucz) 2. Przekręcamy nasz kluczyk w stacyjce na II, ciągle trzymając palec na przycisku SERWIS 3. Wciskamy dodatkowo (trzymając dalej przycisk SERWIS) przycisk 0.0 żeby wyzerować inspekcje oleju. Słyszymy dźwięk i widzimy komunikat Service in --- km / --- coś tam. 4. Przekręcamy kluczyk na 0. 5. KONIEC. Przy ponownym włączeniu zapłonu nie dostałem komunikatu o serwisie, jedynie gdy chciałem sprawdzić czy coś mam przyciskając SERWIS pojawiło mi się SERVICE IN --- km, prawdopodobnie muszę zrobić parę km żeby komputer wyświetlił mi informacje.