Skocz do zawartości

mirkovsky

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mirkovsky

Informacje

  • Imię
    Mirek
  • Miasto
    RZ

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BLB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

231 wyświetleń profilu

Osiągnięcia mirkovsky

0

Reputacja

  1. Od tamtej akcji działa już nawiew na przednią szybę, prawdopodobnie tego dnia zacielą się łopatka.
  2. czy jest jakiś temat który opisuje gdzie znajdę ten silniczek odpowiedzialny za przód?
  3. Witam, parę dni temu zdiagnozowałem problem, o tuż gdy włączam nawiew na szybę (podszybie) przednią słyszę jak głośno chodzi, ale jakby było gdzie coś zatkane i nie chce mi szyby "ogarnąć". Nie wiem czy problem pojawił się po serwisie auta, gdy oddałem do mechanika na wymianę oleju i wszystkich filtrów w tym powietrza i kabinowego. Dla sprawdzenia "wyłączyłem" wszystkie wywietrzniki i ustawiłem by wiało na przód to przez tą *obrazek* kratkę w ogóle nie wiało... Miał ktoś podobny problem? Czy jakoś można tą kratkę zdemontować i sprawdzić czy nie jest zatkana?
  4. Okazało się ze po prostu już na wykończeniu miałem turbo, za dużo generowało mocy i dlatego taki błąd, z tego co widziałem łopatki już zacinały się, a szlag ją trafił od strony ciepłej. Dałem ją do renegacji i teraz śmiga bardzo dobrze. Przy okazji wymieniłem świece, uszczelkę, uszczelniacze i te wszystkie rzeczy wokół turbo. Wykonano płukankę silnika i wlano nowy olej wraz z nowym filtrem. Temat można zamknąć.
  5. Witam wszystkich! jakiś czas temu postanowiłem sprawdzić przez OBD co się dzieje z moim autem - Audi A4 B7 2005r. 2.0TDI BLB 140KM (ten nie posiada DPF), pokazywał się check engine, i coś takiego wyświetliło się *obrazek, o tuż podczas jazdy np. autostrada 120-140km/h auto nagle, gdy trochę mocniej się wdepnęło, potrafiło stracić moc i przejść na tryb awaryjny. Czasem podczas większych prędkości i lekkim przyśpieszeniu też potrafił stracić moc. Czy to może być jakiś poważny problem z turbosprężarką? Oczywiście po zgaszeniu auta i zapaleniu moc wracała. *Podobny problem z mocą (lecz nie ten sam błąd) x lat temu miałem w A3 8L 2003r. 1.9TDI ASZ 130KM, ale tutaj wymieniłem intercooler i auto przestało nagle tracić moc i przechodzić na tryb awaryjny.
  6. Witam wszystkich! jakiś czas temu postanowiłem sprawdzić przez OBD co się dzieje z moim autem - Audi A4 B7 2005r. 2.0TDI BLB 140KM (ten nie posiada DPF), pokazywał się check engine, i coś takiego wyświetliło się *obrazek, o tuż podczas jazdy np. autostrada 120-140km/h auto nagle, gdy trochę mocniej się wdepnęło, potrafiło stracić moc i przejść na tryb awaryjny. Czasem podczas większych prędkości i lekkim przyśpieszeniu też potrafił stracić moc. Czy to może być jakiś poważny problem z turbosprężarką? Oczywiście po zgaszeniu auta i zapaleniu moc wracała. *Podobny problem z mocą (lecz nie ten sam błąd) x lat temu miałem w A3 8L 2003r. 1.9TDI ASZ 130KM, ale tutaj wymieniłem intercooler i auto przestało nagle tracić moc i przechodzić na tryb awaryjny.
  7. mirkovsky

    Wyjście AUX

    to bede musial dobrac kabelek do radia ktore mam (czyli takie jak na zdjeciu) i ogarnac kodowanie sobie, dzieki za informacje @Tom A4
  8. mirkovsky

    Wyjście AUX

    Witam, mam małe pytanie: do B7 w takim radiu jest możliwość "zrobienia" AUX - wiem, że ten temat powielany jest ale mam problem ze znalezieniem tutaj na forum (zdjęcie nie moje) przy zakupie adaptera, bo tego wiele jest na internecie, potrzebne będzie kodowanie radia? Pozdrawiam
  9. Witam wszystkim forumowiczów *fanatyków* AUDI Od miesiąca jestem posiadaczem A4 B7 i mam nadzieję, że w razie potrzeby znajdę tutaj pomoc jak i sam pomogę o ile będę znał rozwiązanie problemu.
  10. ja u siebie musiałem zrobić tak (...) i zadziałało: 1. Kluczyk na 0 i trzymamy przycisk SERWIS (klucz) 2. Przekręcamy nasz kluczyk w stacyjce na II, ciągle trzymając palec na przycisku SERWIS 3. Wciskamy dodatkowo (trzymając dalej przycisk SERWIS) przycisk 0.0 żeby wyzerować inspekcje oleju. Słyszymy dźwięk i widzimy komunikat Service in --- km / --- coś tam. 4. Przekręcamy kluczyk na 0. 5. KONIEC. Przy ponownym włączeniu zapłonu nie dostałem komunikatu o serwisie, jedynie gdy chciałem sprawdzić czy coś mam przyciskając SERWIS pojawiło mi się SERVICE IN --- km, prawdopodobnie muszę zrobić parę km żeby komputer wyświetlił mi informacje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...