Srubokret4
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Srubokret4
Informacje
-
Imię
Kamil
-
Miasto
Zamość
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Srubokret4
0
Reputacja
-
Już poprawiłem 2008
-
Witam. Zacznę temat od początku.Nie moglem odpalić silnika i po ściągnięciu przewodu paliwowego stwierdziłem że kropla na sekundę to za mało żeby pompa cr podała paliwo na wtryski. Sprawdzam pompę ze zbiornika na krótko i daje jak wściekła, wyciągam pompę z przed filtra, na stół na krótko, też daje i to ostro. No to sprawdzam zasilanie. Do pompy w zbiorniku dochodzi napięcie w momencie kręcenia rozrusznik iem, a do pompy pod podłoga wcale. Zapodalem przewodem napięcie z pompy zbirnikowej do tej drugiej i auto zapalilo. Sprawdzałem i jeździ normalnie, lecz to za duże obciążenie dwie pompy pod jedno zasilanie i mogę wstawić przekaznik lecz to coś nie tak bo teraz słychać w środku jak ta pompa pracuje bo ma stałe zasilanie 12v. Moje pytanie jest tego typu :kiedy powinna pracować ta pompa i na jakim napięciu? Sterownika jeszcze nie zlokalizowane bo większość pisze ze jest pod tylna kanapa przy pompie w zbiorniku, otóż u mnie przewody idą wiązka do lewego progu i dalej lewym progiem. Pomoże ktoś to miał podobny problem?
-
Podpinam się do tematu bo nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi. Szukam sterownika ale nie ma go pod tylna kanapa jak każdy pisze. Przewody z pompy idą w wiazce do lewego progu a dalej to już nie wiem. Dla niedowiarkow zrobiłem zdjęcia ze pod kanapa go nie ma. Pomoże ktoś?
-
Witam