Skocz do zawartości

Srubokret4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Srubokret4

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Zamość

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Srubokret4

0

Reputacja

  1. Witam. Zacznę temat od początku.Nie moglem odpalić silnika i po ściągnięciu przewodu paliwowego stwierdziłem że kropla na sekundę to za mało żeby pompa cr podała paliwo na wtryski. Sprawdzam pompę ze zbiornika na krótko i daje jak wściekła, wyciągam pompę z przed filtra, na stół na krótko, też daje i to ostro. No to sprawdzam zasilanie. Do pompy w zbiorniku dochodzi napięcie w momencie kręcenia rozrusznik iem, a do pompy pod podłoga wcale. Zapodalem przewodem napięcie z pompy zbirnikowej do tej drugiej i auto zapalilo. Sprawdzałem i jeździ normalnie, lecz to za duże obciążenie dwie pompy pod jedno zasilanie i mogę wstawić przekaznik lecz to coś nie tak bo teraz słychać w środku jak ta pompa pracuje bo ma stałe zasilanie 12v. Moje pytanie jest tego typu :kiedy powinna pracować ta pompa i na jakim napięciu? Sterownika jeszcze nie zlokalizowane bo większość pisze ze jest pod tylna kanapa przy pompie w zbiorniku, otóż u mnie przewody idą wiązka do lewego progu i dalej lewym progiem. Pomoże ktoś to miał podobny problem?
  2. Podpinam się do tematu bo nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi. Szukam sterownika ale nie ma go pod tylna kanapa jak każdy pisze. Przewody z pompy idą w wiazce do lewego progu a dalej to już nie wiem. Dla niedowiarkow zrobiłem zdjęcia ze pod kanapa go nie ma. Pomoże ktoś?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...