Busiek100
Pasjonat-
Postów
64 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Busiek100
Informacje
-
Imię
Adrian
-
Miasto
Ignatki-Osiedle, BIAŁYSTOK
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
1.8
-
Kod silnika
ADR
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Nikt nie pomoże??¿?
-
Busiek100 obserwuje zawartość Szarpie jak zimny na pb i lpg , Szarpanie silnika na jałowym biegu na PB jak zimny , 1,8 adr odpala i gaśnie kilkukrotnie na zimnym i 3 innych
-
Spróbuj odpalić awaryjnie na LPG i zobacz czy też będzie tak gasł. Dobrze by było też podpiąć się pod kompa i sprawdzić błędy.
-
Pierwsze co zrób to wyjezdz gaz do końca i zakręć zawór w butli. Wtedy zobacz czy będzie poprawa. Być może reduktor przepuszcza albo wtryski gazowe . Do sprawdzenia też czujnik temp.cieczy i cienienie paliwa Pb.
-
Moim zdaniem rozrząd jest ok. Żeby Ci przeskoczył pasek albo się rozciągnął to miałbyś błąd od czujnika wałka rozrządu, a z tego co piszesz to nie ma takiego błędu. Ten elektryk co Ci sprawdzał rozrząd poprzez interfejs to prawdopodobnie odczytał w którejś grupie z czujnika wałka rozrządu położenie wałka ssącego i pewnie masz napinacz łańcucha do wymiany lub zapchany smok lub pompa oleju nie daje dobrego ciśnienia. Wtedy na jałowym będą właśnie wartości poniżej normy, a jak podniesiesz obroty wzrasta ciśnienie oleju i napina się łańcuch i wartości z czujnika się poprawiają.Takie moje zdanie. Wyjmij listwę wtryskową i włóż w butelki plastikowe wtryski PB i niech ktoś kręci rozrusznikiem zobacz jak rozpylają i czy równo podają paliwo skoro na LPG jest ok, to tym bardziej nie szukaj problemu w rozrządzie i w układzie zapłonowym. A może mapa benzynowa się rozjechała od LPG. Pojeźdź trochę na samej benzynie.
-
Wykonaj pomiar ciśnienia w cylindrach. Czy na LPG też drży???
-
Witam. Mam taki problem ze swoim audi a4 b5 1.8 benzyna adr. Od roku borykam się z przeciekiem cieczy na połączeniu króćca tego plastikowegoz tyłu silnika i rury metalowej. Robiłem już chyba wszystko i dalej cieknie. Wymieniałem krociec na nowy, wymieniałem oringi i dodatkowo uszczelniałem silikonem wysokotemperaturowym i nic to nie pomogło. Co jeszcze można z tym zrobić,wymienić tą rurę metalową??
-
Jestem już po wymianie uszczelki pod pokrywa zaworów. Demontowalem też cały kolektor dolotowy żeby dobrać się do odmy i okazało się że odma była drożna, było trochę nagaru ale odma drożna. Wszystkie węże od powietrza sprawdzone oraz ezektor również sprawny. Wszystko poskładane a na jalowym biegu dalej wciąga korek wlewu oleju, czy tak ma być???
-
Witam. Po około roku znowu wywala mi olej przez uszczelkę pokrywy zaworów. Kupiłem nowa erlinga, kupiłem też silikon erlinga. Będę też rozbierał odmę bo to trochę dziwne że po roku wywala już olej. Chyba że źle złożone. I właśnie pytanie do Was, czy daje się silikon pod i na uszczelkę tylko w okolicach szpilek??? Czy w ogóle się nie daje silikonu??? W jakiej kolejności powinno się dokręcać pokrywę zaworów i jakim momentem bo gdzieś znalazłem że 10NM. CZY JAK odma była by nie sprawna to może właśnie olej wywalać przez uszczelkę. Korek oleju na jalowym jakby wciąga, więc nie wiem??? W co powinienem jeszcze się zaopatrzyć chcąc sprawdzić odmę??? Co przy okazji zdjęcia kolektora ssącego mogę sprawdzić??? Dzięki za rady. Pozdrawiam
-
Cały układ zaplonowy był podmieniany na nowy BERU łącznie z tymi fajkami. Nic to nie pomogło. A czy sonda lambda może dawać takie objawy??? Chodzi mi o to, że na początku jak grzałka sondy nie domaga i nie jest nagrzana sonda. Dopiero jak nagrzeje się od spalin to jest ok.
-
Świece boscha 3 elektrodowe, przejechane na nich około 10 tys. Km. Cewka nowa od roku Janmora, przewody Boscha. Pryskałem na nie wodą i nie zauważyłem przebić! A temperatura by miała na układ zaplonowy wpływ, bo jak już złapie tak 80 stopni to jest ok???
-
Witam. Auto to audi b5 1.8 adr pb+lpg. Od jakiegoś czasu zaczął szarpać jak zimny zarówno na PB i LPG, ale tylko w CL. W OL jak zimny to nie szarpie. Do tego teraz trochę zimniej się zrobiło i ma problemy z przełączeniem na gaz, ale tylko na jałowym biegu-potrafi zgasnąć.Jak nagrzany silnik brak problemów (ani z szarpaniem ani z przełączaniem na lpg). Pali bez problemu, czujnik cieczy sprawdzony. Załączam linki do logów podczas jazdy i na jałowym grupa 2+7. https://log.tunezilla.com/chart/430358#H8KLCABHPFVfAgNNw4vDkQrDgjAMwoXDoXfDiXUCFsOrw5PClF5UF2pgNiPDjWTDusO0wrMTw4TDi8Ozf8KcwpTDoMKmwo/CqzTCpmrCui4dw7DClHHDhFlNw57DvMKZCMKVG1txwobCr8K0J8KbwpMrbVQ2GQ/CjEPDijTDkcOrwpfDgMKkw57DvcK4dMO2P0gBw48Yw7HCkhHDgsOBZXXDrcOLLD40w4TCnHfDmcKBQ8KDwpUAAAA= https://log.tunezilla.com/chart/430361#H8KLCADDmD1VXwIDTcOLw5EKw4IwDMKFw6F3w4l1AhbDq8OTwpReVBdqYDYjw41kw7rDtMKzE8OEw4vDs3/CnMKUw6DCpsKPwqs0wqZqwrouHcOwwpRxw4RZTcOew7zCmQjClRtbccKGwq/CtCfCm8KTK21UNhkPwoxDw4o0w5HDq8KXw4DCpMOew73CuHTDtj9IAcOPGMOxwpIRw4LDgWV1w63Diyw+NMOEwpx3w5nCgUPCg8KVAAAA
-
Czujnik położenia wału korbowego jest sprawny. Temat do zamknięcia.
-
Kupiłem DELPHI. Temat do zamknięcia.
-
Niestety BOSCH nie produkuje do tego modelu, może jeszcze jakaś firma???
-
Kolego dzięki. A jaki numer ma ten BOSCH. BĘDĘ WDZIECZNY