Skocz do zawartości

dudpis

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dudpis

Informacje

  • Imię
    Bartłomiej
  • Miasto
    Nisko

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dudpis

0

Reputacja

  1. Dobra Panowie dziękuję za pomoc, cieszę się i jednocześnie błąd amatora, ale nie myli się ten co nic nie robi. Uszczelka od przepustnicy pękła i jakoś przy montażu na szybko oczywiście połowa jej wysunęła się pod przepustnicę i było to lewe powietrze. Także chodzi już wszystko elegancko.
  2. Właśnie mierzyłem tym samym miernikiem i na starej głowicy było około 1, 1,5 bara mniej i ma on właśnie gumową rurkę. Także poszło w górę trochę. Próbowałem wałek wydechowy w lewo przestawić o ząbek, ale pomogło tyle, że auto nie wchodzi na 2 tys po odpaleniu i wartości te CF w grupie 90 są około -13.
  3. 1.8t bex, głowica z ajq zrobiona, włożona i dokręcona. Łańcuch nowy i pasek też. 16 oczek między wałkami idealnie i wali w dolot ogniem nawet lekko, z wydechu czuć benzyną strasznie, chodzi bardzo bardzo nierówno. Znaki się wszystkie zgadzają, na kole zamachowym też widać znak i jest coś nie tak bardzo. Sprężanie koło 10 bar na wszystkich cylindrach, iskra na wszystkich cewkach jest. Na początku pod 1 odpaleniu wywaliło te błędy, ale po usunięciu już ich nie ma. Dodaje filmik z grup 90, 91, 93. VID_20230922_200717.mp4
  4. Pany macie gdzieś dostępne te wkłady oryginalne? Na allegro są tylko pompy vdo te do exeo bez króćca, a mi trzeba z, nie mogę tego znaleźć. Już 3 skv zajeżdżam i tak jak pisali wystarcza na rok i zaczynają się jaja z wyciem i ciśnieniem.
  5. Temat umarł, a znalazłem go dopiero teraz. Coś wiadomo co z autorem i autem?
  6. Poducha nowa. Sprawdzałem tak, zero stuków.
  7. Panowie odświeżam temat bo mam dokładnie ten sam problem. Raz strzeli przy cofaniu i potem nie mogę tego nigdy powtórzyć. Jak sie zapomnę to znowu strzeli. Skręcanie w lewo, prawe koło przy cofaniu, czasem w do przodu, ale bardzo rzadko. Wielowahacz nowy, amory 1.5 roku, łożysko prawe nowe, tuleje stabilizatora nowe, przegub zewnętrzny nowy. Zostaje wewnątrzny, ale już tyle wymienione i po wiewloajhaczu i łożysku zero poprawy. Czy autor rozwiązał problem?
  8. Ile taka pompa? Kupiłeś zamiennik czy oryginał?
  9. Panowie, a jak chce w bexie założyć sprzęgło z awx a zostawić ori dwumas bo jest okej to podejdzie to czy nie będzie pasować?
  10. Panowie ogarnąłem temat. Wymieniałem jeszcze raz filtr paliwa. Febi wytrzymał 3 miesiące. Pompę wymieniłem wcześniej na skv, narazie śmiga, nie buczy, myślałem, że niepotrzebnie, ale auto lepiej wstaje, także możliwe, że stara była lekko zmęczona.
  11. Pompa jest nowy zamiennik na próbę, pisałem wyżej, nic gorzej, nic lepiej. Takie samo ciśnienie lekko ponad 2 bary, spada po przegazowaniu na wolnych.
  12. Filtr wymieniłem w marcu, bodajże Febi i nie było żadnych problemów, dopiero teraz takie jaja. Nic nie buczało, tylko zaczęły się problemy z odpalaniem, najpierw lekkie, teraz już tragedia jest bo mocy też nie ma. Probować filtr? Jaki tam oryginał szedł?
  13. Panowie o co chodzi z tymi dwoma pompami w 1.8t quattro? Wymieniłem prawą (tą od pasażera) narazie na SKV bo samochód po nocy nie palił, ciśnienie około 2.5 bara i nic się nie zmieniło, to samo, brak mocy, ciśnienie to samo. Brać się za tą drugą? Po co wgl dwie?
  14. Ktoś uroni rąbka tajemnicy czy to jakaś tajemna wiedza?
  15. No widzę, że ma 120 cos na górze. Ile wgl powinno być? No i czemu tamta była zła skoro miała ze 150 na górze, a ładnie wstawała? Pytam bo chciałbym coś sam kumać z tych logów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...