Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nierówna praca i strzały w dolot po wymianie głowicy


dudpis

Rekomendowane odpowiedzi

1.8t bex, głowica z ajq zrobiona, włożona i dokręcona. Łańcuch nowy i pasek też. 16 oczek między wałkami idealnie i wali w dolot ogniem nawet lekko, z wydechu czuć benzyną strasznie, chodzi bardzo bardzo nierówno. Znaki się wszystkie zgadzają,  na kole zamachowym też widać znak i jest coś nie tak bardzo. Sprężanie koło 10 bar na wszystkich cylindrach, iskra na wszystkich cewkach jest.

Na początku pod 1 odpaleniu wywaliło te błędy, ale po usunięciu już ich nie ma. Dodaje filmik z grup 90, 91, 93.

 

IMG_20230920_144624.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiona głowica i 10bar? Albo pierścienie już nie istnieją, albo głowica w ogóle nie jest zrobiona, albo ktoś spartolił totalnie gniazda zaworowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też miałem po zrobieniu głowicy okolice 10 bar. Chociaż do mierzenia używałam taniego miernika z allegro, gdzieś przeczytałem że używając go z wkrecaną gumową przedlużką zaniża do 2 bar. Silnik przy tych wartościach chodził normalnie. Na zdj. Jak to wyglądało prze zrobieniem. 

IMG_20220824_130009.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, dudpis napisał(a):

1.8t bex, głowica z ajq zrobiona, włożona i dokręcona. Łańcuch nowy i pasek też. 16 oczek między wałkami idealnie i wali w dolot ogniem nawet lekko, z wydechu czuć benzyną strasznie, chodzi bardzo bardzo nierówno. Znaki się wszystkie zgadzają,  na kole zamachowym też widać znak i jest coś nie tak bardzo. Sprężanie koło 10 bar na wszystkich cylindrach, iskra na wszystkich cewkach jest.

Na początku pod 1 odpaleniu wywaliło te błędy, ale po usunięciu już ich nie ma. Dodaje filmik z grup 90, 91, 93.

 

IMG_20230920_144624.jpg

 

Rozrząd z tych wartosci wygląda ze jest ok, sprawdz szczelność dolotu bo tu moze cos poszło nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, KubaS1988 napisał(a):

Też miałem po zrobieniu głowicy okolice 10 bar. Chociaż do mierzenia używałam taniego miernika z allegro, gdzieś przeczytałem że używając go z wkrecaną gumową przedlużką zaniża do 2 bar. Silnik przy tych wartościach chodził normalnie

Właśnie mierzyłem tym samym miernikiem i na starej głowicy było około 1, 1,5 bara mniej i ma on właśnie gumową rurkę. Także poszło w górę trochę. Próbowałem wałek wydechowy w lewo przestawić o ząbek, ale pomogło tyle, że auto nie wchodzi na 2 tys po odpaleniu i wartości te CF w grupie 90 są około -13.

Edytowane przez dudpis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra Panowie dziękuję za pomoc, cieszę się i jednocześnie błąd amatora, ale nie myli się ten co nic nie robi. Uszczelka od przepustnicy pękła i jakoś przy montażu na szybko oczywiście połowa jej wysunęła się pod przepustnicę i było to lewe powietrze. Także chodzi już wszystko elegancko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...