dudpis Posted September 22, 2023 Posted September 22, 2023 1.8t bex, głowica z ajq zrobiona, włożona i dokręcona. Łańcuch nowy i pasek też. 16 oczek między wałkami idealnie i wali w dolot ogniem nawet lekko, z wydechu czuć benzyną strasznie, chodzi bardzo bardzo nierówno. Znaki się wszystkie zgadzają, na kole zamachowym też widać znak i jest coś nie tak bardzo. Sprężanie koło 10 bar na wszystkich cylindrach, iskra na wszystkich cewkach jest. Na początku pod 1 odpaleniu wywaliło te błędy, ale po usunięciu już ich nie ma. Dodaje filmik z grup 90, 91, 93. VID_20230922_200717.mp4
Langista Posted September 22, 2023 Posted September 22, 2023 Zrobiona głowica i 10bar? Albo pierścienie już nie istnieją, albo głowica w ogóle nie jest zrobiona, albo ktoś spartolił totalnie gniazda zaworowe.
KubaS1988 Posted September 23, 2023 Posted September 23, 2023 Też miałem po zrobieniu głowicy okolice 10 bar. Chociaż do mierzenia używałam taniego miernika z allegro, gdzieś przeczytałem że używając go z wkrecaną gumową przedlużką zaniża do 2 bar. Silnik przy tych wartościach chodził normalnie. Na zdj. Jak to wyglądało prze zrobieniem.
Łukasz13 Posted September 23, 2023 Posted September 23, 2023 10 godzin temu, dudpis napisał(a): 1.8t bex, głowica z ajq zrobiona, włożona i dokręcona. Łańcuch nowy i pasek też. 16 oczek między wałkami idealnie i wali w dolot ogniem nawet lekko, z wydechu czuć benzyną strasznie, chodzi bardzo bardzo nierówno. Znaki się wszystkie zgadzają, na kole zamachowym też widać znak i jest coś nie tak bardzo. Sprężanie koło 10 bar na wszystkich cylindrach, iskra na wszystkich cewkach jest. Na początku pod 1 odpaleniu wywaliło te błędy, ale po usunięciu już ich nie ma. Dodaje filmik z grup 90, 91, 93. VID_20230922_200717.mp4 Rozrząd z tych wartosci wygląda ze jest ok, sprawdz szczelność dolotu bo tu moze cos poszło nie tak.
dudpis Posted September 23, 2023 Author Posted September 23, 2023 (edited) 3 godziny temu, KubaS1988 napisał(a): Też miałem po zrobieniu głowicy okolice 10 bar. Chociaż do mierzenia używałam taniego miernika z allegro, gdzieś przeczytałem że używając go z wkrecaną gumową przedlużką zaniża do 2 bar. Silnik przy tych wartościach chodził normalnie Właśnie mierzyłem tym samym miernikiem i na starej głowicy było około 1, 1,5 bara mniej i ma on właśnie gumową rurkę. Także poszło w górę trochę. Próbowałem wałek wydechowy w lewo przestawić o ząbek, ale pomogło tyle, że auto nie wchodzi na 2 tys po odpaleniu i wartości te CF w grupie 90 są około -13. Edited September 23, 2023 by dudpis
dudpis Posted September 24, 2023 Author Posted September 24, 2023 Dobra Panowie dziękuję za pomoc, cieszę się i jednocześnie błąd amatora, ale nie myli się ten co nic nie robi. Uszczelka od przepustnicy pękła i jakoś przy montażu na szybko oczywiście połowa jej wysunęła się pod przepustnicę i było to lewe powietrze. Także chodzi już wszystko elegancko.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now