Jump to content
IGNORED

Nierówna praca i strzały w dolot po wymianie głowicy


Recommended Posts

Posted

1.8t bex, głowica z ajq zrobiona, włożona i dokręcona. Łańcuch nowy i pasek też. 16 oczek między wałkami idealnie i wali w dolot ogniem nawet lekko, z wydechu czuć benzyną strasznie, chodzi bardzo bardzo nierówno. Znaki się wszystkie zgadzają,  na kole zamachowym też widać znak i jest coś nie tak bardzo. Sprężanie koło 10 bar na wszystkich cylindrach, iskra na wszystkich cewkach jest.

Na początku pod 1 odpaleniu wywaliło te błędy, ale po usunięciu już ich nie ma. Dodaje filmik z grup 90, 91, 93.

 

IMG_20230920_144624.jpg

Posted

Zrobiona głowica i 10bar? Albo pierścienie już nie istnieją, albo głowica w ogóle nie jest zrobiona, albo ktoś spartolił totalnie gniazda zaworowe.

Posted

Też miałem po zrobieniu głowicy okolice 10 bar. Chociaż do mierzenia używałam taniego miernika z allegro, gdzieś przeczytałem że używając go z wkrecaną gumową przedlużką zaniża do 2 bar. Silnik przy tych wartościach chodził normalnie. Na zdj. Jak to wyglądało prze zrobieniem. 

IMG_20220824_130009.jpg

Posted
10 godzin temu, dudpis napisał(a):

1.8t bex, głowica z ajq zrobiona, włożona i dokręcona. Łańcuch nowy i pasek też. 16 oczek między wałkami idealnie i wali w dolot ogniem nawet lekko, z wydechu czuć benzyną strasznie, chodzi bardzo bardzo nierówno. Znaki się wszystkie zgadzają,  na kole zamachowym też widać znak i jest coś nie tak bardzo. Sprężanie koło 10 bar na wszystkich cylindrach, iskra na wszystkich cewkach jest.

Na początku pod 1 odpaleniu wywaliło te błędy, ale po usunięciu już ich nie ma. Dodaje filmik z grup 90, 91, 93.

 

IMG_20230920_144624.jpg

 

Rozrząd z tych wartosci wygląda ze jest ok, sprawdz szczelność dolotu bo tu moze cos poszło nie tak.

Posted (edited)
3 godziny temu, KubaS1988 napisał(a):

Też miałem po zrobieniu głowicy okolice 10 bar. Chociaż do mierzenia używałam taniego miernika z allegro, gdzieś przeczytałem że używając go z wkrecaną gumową przedlużką zaniża do 2 bar. Silnik przy tych wartościach chodził normalnie

Właśnie mierzyłem tym samym miernikiem i na starej głowicy było około 1, 1,5 bara mniej i ma on właśnie gumową rurkę. Także poszło w górę trochę. Próbowałem wałek wydechowy w lewo przestawić o ząbek, ale pomogło tyle, że auto nie wchodzi na 2 tys po odpaleniu i wartości te CF w grupie 90 są około -13.

Edited by dudpis
Posted

Dobra Panowie dziękuję za pomoc, cieszę się i jednocześnie błąd amatora, ale nie myli się ten co nic nie robi. Uszczelka od przepustnicy pękła i jakoś przy montażu na szybko oczywiście połowa jej wysunęła się pod przepustnicę i było to lewe powietrze. Także chodzi już wszystko elegancko.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...