
Kamil313
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
14O Kamil313

Informacje
-
Imię
Kamil
-
Miasto
Małopolska
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
1284 wyświetleń profilu
-
Niestety już nie pchałem się w kucizne. Nowe turbo przejechało 100 km za które dałem trochę siana i poszło na gwarancje na szczęście bo pojawił się luz osiowy. Zobaczę co się będzie działo teraz, nie ukrywam już mnie temat tego auta zmęczył i chce normalnie cieszyć się jazdą😅
-
Witam po dłuższej przerwie. Niestety po kolejnym turbo okazało się że w silniku znajdują się opiłki i to dość w dużej ilości. Po odpaleniu auta ciśnienie oleju osiągało kosmiczne wartości. Po sekcji zwłok padła decyzja żeby kupić nowy piec który okazał się szrotem ale to już historia na inną opowieść 😅 udało się przed zrobieniem z nim cokolwiek sprawdzić ze stan z ogłoszenia odbiegał od tego co było rzeczywiście... udało się kupić dół silnika w dobrym stanie w połączeniu z moją głowicą. Wszystko poszło do obróbki i na obecną chwilę auto jest docierane. Cały silnik złożony i przy okazji poprosiłem kolegę aby troszkę zmienił wystrój pod maską 😅 Na obecną chwile trwa docieranie więc przedemną jeszcze ponowne strojenie na turbinie od innej osoby plus dojdzie serwis gazu.
-
Na początku dałem Eibachy na seryjnego amora (bodajże 1ba miałem) i po ponad 300k km wyzionęły ducha (na Eibachu wytrzymały około 80k km). Zakupiłem amory z MTS, odboje z zawieszenia s line i to wszystko. Talerzyków już nie wymieniałem, bo nie chce zostawić zderzaka na krawężniku. ?
-
W końcu auto ogarnięte, odebrane od lakiernika, wszystko zrobione bardzo dobrze. Temat z późnym wstawieniem turbo też zażegnany wszystko fajnie chodzi wiec mordęgi z nim zostaly zakończone. Przy zmianie kół na lato zrezygnowałem z dystansów z tyłu, ponieważ zdarzały się obcierki przy 3 osobach w samochodzie. Przy okazji pare zdjęć udało się zrobić na "gotowo".
-
Kolejne zmiany jakie są obecnie wprowadzane. Amory seryjne miały już dość, więc zakupiłem zestaw z mts technik plus odboje z zawieszenia 1BV. Do tego wymiana oleju, filtrów i targanie turbo w celu zamontowania lepszego wg bo to które było okazało sie beznadziejne. Klapa z niego postanowila opuść turbinę ?. Pewnie będę musiał poczekać jakiś czas żeby się przekonać czy tym razem problem z turbo zostanie zakończony?♂️ Następnie czeka mnie wymiana szyby (przez kamien na autostradzie) i oddanie auta do lakiernika zeby doprowadzic auto do dobrej kondycji. Mam nadzieję że uda się wszystko ogarnąć w tej połowie roku.
-
Czy ta sprężarka klimatyzacji pasuje do A4 B6/B7?
Kamil313 odpowiedział(a) na Tevez temat w Audi A4 B6/B7
Cześć, mógłbyś mi podać nr sprężarki? VIN WAUZZZ8E16A258271 -
No niestety ale różnica w jak odebrałem auto po strojeniu to nie było znacznie lepiej. Pamiętasz może jaki jest koszt takiej gruszki?
-
Zapewne gruszka która jest w tym turbo odchylila sie i puszcza powietrze na lewo na obecną chwilę przy tych przygodach co miałem przez pół roku ciesze sie że auto jezdzi "normalnie". Mam chyba 3 inne gruszki które mają różne wytrzymałości, wiec będe się z tym zapewne kiedyś męczył. Na obecna chwile mam czym się poruszać z punktu A do punktu B i nie mam żadnych przeladowań ani innych niepotrzebnych sytuacji które przeszkadzały w jego użytkowaniu.
-
Przed chwilą zrobiłem kreski i tak to wygląda. Spodziewałem się maks 240 koni więc wynik mi się osobiście bardzo podoba ?. 20221110_173106.mp4
-
Na razie jest seria, chłodnica była zmęczona życiem, na obecną chwilę nie miałem problemu żeby auto się grzało, ale pewnie jeśli będę musiał go zmienić to wyjdzie to w maju/czerwcu przy większych temperaturach.
-
Witam znowu, mogę w końcu powiedziec, że temat mechaniczny został dopięty, zmiana stroiciela przyniosła efekt i po dwóch dniach auto było gotowe. Byłem na korekcie, wszystko było w porządku. Na razie kresek nie mam ale okolice 230-240 koni powinny być jak je zrobie to oczywiścieje wrzucę. W tym tygodniu udało sie również zrobić LPG do nowego setupu. Oprócz tego wleciała nowa chłodnica. Sprawa kolizji przez którą miałem 2 lata obity prawy bok również się roztrzygnęła, więc jak uporam się z ubezpieczycielem to zrobię cala blacharkę ponieważ oprócz całego boku pare ognisk rdzy też się znajdzie i zrobie to wszystko naraz. Potem w planie mam przyciemnić w końcu szyby i włożyć inne twardsze amory oraz stabilizatory z eski. Po takim czasie i po takich perturbacjach naprawde cieszę się, że mogę na nowo użytkować normalnie ten samochód. Jak na ośkę moc jest adekwatna, na suchym można jeździć ją w normalny sposób bez jakis większych problemów z trakcją.
-
Dzięki za informacje, na razie zobaczę jaka będzie temperatura po wymianie chłodnicy, chociaż wątpię, żeby były temperatury z rzędu 35 stopni. Jeśli coś będzie dalej nie grało to wymienię najwyżej termostat na jakiś inny.
-
Witam ponownie, niestety, ale nie mogłem dojść do ładu I składu z samochodem przez ten okres, w międzyczasie pojawił się problem z chłodzeniem. W korkach łapała 108 stopni w trasie wszystko jest bylo okej. Wiatrak chodzi dobrze czujniki są w porządku. Chłodnice zamówiłem nową. Przy okazji popatrzylem że w BFB termostat otwiera się przy 100 stopniach. Z tego co mi wiadomo były w starszych modelach montowane termostaty które otwierały się przy temperaturze 87 stopni czy nawet przy mniejszej wartości. Pytanie moje czy ktoś może wkładał np termostat z b5 albo np z s3? Czy jest to do zrobienia bez większej rzeźby, czy raczej już zostawic to tak jak jest?
-
No tak to już jest, na szczęście zostało już nie wiele do ogarnięcia żebym mógł się w pełni cieszyć sprawnym samochodem
-
Witam, auto złożone bylo na strojeniu iiiii turbo wstawało dopiero od 3.5k obrotow. Poprosiłem o przysłanie drugiej turbiny i przy demontazu pierwszej okazało się że westage nie domyka się do pierwotnej pozycji.Drugie turbo zostało założone i podaje tak jak trzeba. Tylko problem znow pojawił się z tym wesgatem. Wczoraj wieczorem odebrałem auto i według wskaźnika potrafiło zrobic ponad 2 bary przy okolo 3k obrotow. Dzisiaj problem pojawił się ten sam. I teraz pytanie do Was czy ktoś ma sprawdzonej firmy westagte który jest solidniejszy? Chce uniknąć sytuacji, ze po ściągnięciu turbo ogarnieciu zeby nie bylo nieszczelności, auto pojezdzi znowu 2 dni, oddam ją na korektę programu i przez gruchę nie uda się jej finalnie wystroic Tak jak należy. Z tego co dobrze pamiętam na obecną chwilę kreski pokazały okolice 260 km i 420nm, więc jest to wynik który mnie satysfakcjonuje?