Skocz do zawartości

Exeo1.8T

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Exeo1.8T

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Kielce

Auto

  • Model
    Seat
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    CMFA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Gotową do montażu ? Bez pospawanyh pęknięć?
  2. Tak gaz wyjeżdżałem do zera na zakręconej butli później długo jeździłem na paliwie. Korekty w normie, instalacja regularnie serwisowana. Ostatnio jakieś 2000 km temu. Ustawiona jest na bogato bo autem jeżdżę w 99% po autostradach z prędkościami 130-150km/h. Skoro głowica to jest sens regenerować swoją czy od razu przerzucić na euro3?
  3. Korekty w normie, świece wszystkie wyglądają tak samo. Na pierwszym cylindrze mniejsze o 1 bar ciśnienie. Czy z logów nic nie widać? Bo jeśli głowica jest do zdjęcia to regenerować swoją ,,euro5" czy szukać zregenerowanej euro 3 i wyrzucać fazator i SAI?
  4. Jak to sprawdzić? Wykręcając wszystkie świece i kręcąc rozrusznikiem?
  5. Tak na gazie i na benzynie to samo. Test na CO2 w układzie negatywny ale to moim zdaniem wynika dlatego, że na zimnym silniku płyn nie przechodzi przez zbiorniczek wyrównawczy. A na ciepłym jakby się uszczelnia i nie wykazuje CO2.
  6. Witam, zanim napisałem na forum wszystko co możliwe zostało sprawdzone. Ciśnienie na garach: 1.10 bar 2.11 bar 3.11 bar 4.11 bar Ciśnienie paliwa prawidłowe Nowe świece Cewki nowe Odma i szczelność sprawdzone Przewody do cewek również Problem z wypadaniem zapłonów na zimnym silniku. Okropnie trzepie budą, przy przegazówce przymula silnik. Po osiągnięciu 80-90°C wszystko wraca do normy. Już pomału nie mam złudzeń, że to pęknięta głowica ale jeszcze dla pewności wrzucam logi i proszę aby ktoś je ocenił. Silnik 1.8T 208 KM +LPG Wolne obroty32: Log #920323 LOG.TUNEZILLA.COM Wolne obroty 2+33: Log #920326 LOG.TUNEZILLA.COM Wolne obroty: 001+003 Log #920327 LOG.TUNEZILLA.COM Wolne 90+93 Log #920328 LOG.TUNEZILLA.COM 02+33 dynamiczne Log #920329 LOG.TUNEZILLA.COM 03+20 dynamiczne Log #920331 LOG.TUNEZILLA.COM Log #920331 LOG.TUNEZILLA.COM 115+118 Dynamiczne Log #920333 LOG.TUNEZILLA.COM
  7. No właśnie przez pół roku po sofcie tego nie było. Pojawiło się niedawno i jest lekko irytujące. Poza tym zdarzało mi się że auto szarpało podczas przyśpieszania. A wyczytałem że przycinajacy się n75 może dawać takie objawy. Nie znam się dlatego pytam co może być przyczyną. Sprawdzę tą plecionkę jeszcze.
  8. Ktoś coś? Z tego co wyczytałem to może być n75? Czy to prawda?
  9. Witam od jakiegoś czasu podczas przyspieszania auto w przedziale 1800-2800 zaczyna dziwnie buczeć tak jakby gdzieś w dolocie była dziura. Wykonałem logi i bardzo proszę o ich ocenę pozdrawiam. https://log.tunezilla.com/s/ewpfEAfq https://log.tunezilla.com/s/pCpRz5d2 https://log.tunezilla.com/s/tSCMGmvH https://log.tunezilla.com/s/K1Kc6qyN
  10. Exeo1.8T

    Czy rozrząd jest ok?

    Oryginalny hydrauliczny
  11. Exeo1.8T

    Czy rozrząd jest ok?

    Wymieniany był tylko pasek. Ze strony łańcucha była wymieniana tylko uszczelka pod napinaczem. Przed złożeniem wszystkiego sprawdzałem przód i tył i było tak jak na zdjęciach. Moim zdaniem jest 16 ogniwek pomiędzy znakami. Synchronizacja rozrządu jest ok.
  12. Exeo1.8T

    Czy rozrząd jest ok?

    Witam po wymianie rozrządu zaczęły mi się wibracje na fotelu kierowcy gałce i lewarku. Wydaje mi się że na niskich obrotach jest trochę mułowaty po tym zabiegu. Grupy 90,93 max 1°. Dzisiaj zdjąłem dekiel wrzucam zdjęcie. Czy walki są ustawione prawidłowo?
  13. To jest tak jak piszę, niby wszystko jest ok bo robiłem logi jeśli możesz to rzuć okiem na nie, są w tym temacie: https://a4-klub.pl/topic/463290-18t-cfma-prośba-o-analizę-logów/. Po zakupie wszystkie typowe usterki były sprawdzone i wyeliminowane. A po wymianie pojawiły się te wibracje i dodatkowo takie pukanie w filtrze powietrza i z rury wydechowej.
  14. Pytasz o przód czy o łańcuch? Przód jest na znakach natomiast walki się rozjechały tak jak u kolegi powyżej na obrazkach. Czyli wydechowy wałek jest na znaku a ssący przestawiony odrobinę w prawo identycznie jak na foto, jest 16 ogniwek pomiędzy znakami.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...