
Exeo1.8T
Pasjonat-
Postów
29 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Exeo1.8T

Informacje
-
Imię
Damian
-
Miasto
Kielce
Auto
-
Model
Seat
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
CMFA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Wypadanie zapłonu na 1 cylindrze w Seat Exeo 1.8T
Exeo1.8T odpowiedział(a) na Exeo1.8T temat w Inne marki
Gotową do montażu ? Bez pospawanyh pęknięć? -
Wypadanie zapłonu na 1 cylindrze w Seat Exeo 1.8T
Exeo1.8T odpowiedział(a) na Exeo1.8T temat w Inne marki
Tak gaz wyjeżdżałem do zera na zakręconej butli później długo jeździłem na paliwie. Korekty w normie, instalacja regularnie serwisowana. Ostatnio jakieś 2000 km temu. Ustawiona jest na bogato bo autem jeżdżę w 99% po autostradach z prędkościami 130-150km/h. Skoro głowica to jest sens regenerować swoją czy od razu przerzucić na euro3? -
Wypadanie zapłonu na 1 cylindrze w Seat Exeo 1.8T
Exeo1.8T odpowiedział(a) na Exeo1.8T temat w Inne marki
Korekty w normie, świece wszystkie wyglądają tak samo. Na pierwszym cylindrze mniejsze o 1 bar ciśnienie. Czy z logów nic nie widać? Bo jeśli głowica jest do zdjęcia to regenerować swoją ,,euro5" czy szukać zregenerowanej euro 3 i wyrzucać fazator i SAI? -
Wypadanie zapłonu na 1 cylindrze w Seat Exeo 1.8T
Exeo1.8T odpowiedział(a) na Exeo1.8T temat w Inne marki
Ciśnienie na zimnym. -
Wypadanie zapłonu na 1 cylindrze w Seat Exeo 1.8T
Exeo1.8T odpowiedział(a) na Exeo1.8T temat w Inne marki
Jak to sprawdzić? Wykręcając wszystkie świece i kręcąc rozrusznikiem? -
Wypadanie zapłonu na 1 cylindrze w Seat Exeo 1.8T
Exeo1.8T odpowiedział(a) na Exeo1.8T temat w Inne marki
Tak na gazie i na benzynie to samo. Test na CO2 w układzie negatywny ale to moim zdaniem wynika dlatego, że na zimnym silniku płyn nie przechodzi przez zbiorniczek wyrównawczy. A na ciepłym jakby się uszczelnia i nie wykazuje CO2. -
Exeo1.8T obserwuje zawartość Czy rozrząd jest ok? , Wypadanie zapłonu na 1 cylindrze w Seat Exeo 1.8T i Proszę o analizę logów
-
Witam, zanim napisałem na forum wszystko co możliwe zostało sprawdzone. Ciśnienie na garach: 1.10 bar 2.11 bar 3.11 bar 4.11 bar Ciśnienie paliwa prawidłowe Nowe świece Cewki nowe Odma i szczelność sprawdzone Przewody do cewek również Problem z wypadaniem zapłonów na zimnym silniku. Okropnie trzepie budą, przy przegazówce przymula silnik. Po osiągnięciu 80-90°C wszystko wraca do normy. Już pomału nie mam złudzeń, że to pęknięta głowica ale jeszcze dla pewności wrzucam logi i proszę aby ktoś je ocenił. Silnik 1.8T 208 KM +LPG Wolne obroty32: Log #920323 LOG.TUNEZILLA.COM Wolne obroty 2+33: Log #920326 LOG.TUNEZILLA.COM Wolne obroty: 001+003 Log #920327 LOG.TUNEZILLA.COM Wolne 90+93 Log #920328 LOG.TUNEZILLA.COM 02+33 dynamiczne Log #920329 LOG.TUNEZILLA.COM 03+20 dynamiczne Log #920331 LOG.TUNEZILLA.COM Log #920331 LOG.TUNEZILLA.COM 115+118 Dynamiczne Log #920333 LOG.TUNEZILLA.COM
-
No właśnie przez pół roku po sofcie tego nie było. Pojawiło się niedawno i jest lekko irytujące. Poza tym zdarzało mi się że auto szarpało podczas przyśpieszania. A wyczytałem że przycinajacy się n75 może dawać takie objawy. Nie znam się dlatego pytam co może być przyczyną. Sprawdzę tą plecionkę jeszcze.
-
Ktoś coś? Z tego co wyczytałem to może być n75? Czy to prawda?
-
Witam od jakiegoś czasu podczas przyspieszania auto w przedziale 1800-2800 zaczyna dziwnie buczeć tak jakby gdzieś w dolocie była dziura. Wykonałem logi i bardzo proszę o ich ocenę pozdrawiam. https://log.tunezilla.com/s/ewpfEAfq https://log.tunezilla.com/s/pCpRz5d2 https://log.tunezilla.com/s/tSCMGmvH https://log.tunezilla.com/s/K1Kc6qyN
-
Oryginalny hydrauliczny
-
Wymieniany był tylko pasek. Ze strony łańcucha była wymieniana tylko uszczelka pod napinaczem. Przed złożeniem wszystkiego sprawdzałem przód i tył i było tak jak na zdjęciach. Moim zdaniem jest 16 ogniwek pomiędzy znakami. Synchronizacja rozrządu jest ok.
-
Witam po wymianie rozrządu zaczęły mi się wibracje na fotelu kierowcy gałce i lewarku. Wydaje mi się że na niskich obrotach jest trochę mułowaty po tym zabiegu. Grupy 90,93 max 1°. Dzisiaj zdjąłem dekiel wrzucam zdjęcie. Czy walki są ustawione prawidłowo?
-
To jest tak jak piszę, niby wszystko jest ok bo robiłem logi jeśli możesz to rzuć okiem na nie, są w tym temacie: https://a4-klub.pl/topic/463290-18t-cfma-prośba-o-analizę-logów/. Po zakupie wszystkie typowe usterki były sprawdzone i wyeliminowane. A po wymianie pojawiły się te wibracje i dodatkowo takie pukanie w filtrze powietrza i z rury wydechowej.
-
Pytasz o przód czy o łańcuch? Przód jest na znakach natomiast walki się rozjechały tak jak u kolegi powyżej na obrazkach. Czyli wydechowy wałek jest na znaku a ssący przestawiony odrobinę w prawo identycznie jak na foto, jest 16 ogniwek pomiędzy znakami.