Skocz do zawartości

Sebastiano158

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Sebastiano158

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Miasto
    Puławy

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

221 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Sebastiano158

0

Reputacja

  1. A może być że jest źle ustawiony kąt wtrysku dodam że auto na twardą pracę szarpie i słabo wkręca się na obroty i przy tym głośno pracuje
  2. Oczywiście że nie, auto było ze 100 razy podczepiane i nic dosłownie nic, wszystkie parametry ok, logi robione ze 3 razy
  3. Witam. Pany jest sprawa, wymieniłem zawór n75, zaslepilem egr, turbo regenerowane ale raczej nie konieczność tylko podejrzenie i nic auto dalej nie ma dynamiki, jest wyczuwalna głośniejsza praca, jak się go przyciśnie to i licznik zamknie ale ruszyć z miejsca nie mogę bardzo go dłużej przycisnąć żeby jakoś tak pewnie ruszyć auto 2.0 tdi 160km a 100 konne płynniej odchodzą
  4. Hugo byłeś adminem na forum na facebook? Masz jakiś kontakt z kixi 4?
  5. No to zacznę od początku, potrzebuję pomocy tak jak wcześniej napisałem jest problem bo auto raz lepiej się zbiera, ładnie przyspiesza mogę go praktycznie nawet na 3 biegu przytrzymać z obrotami do 3500 obr i wogole silnika nie słychać pracuje pięknie a raz przy około 2 tys obr auto nie przyspiesza i jest głośne słyszałem coś że te zaworki przy turbinie lubią szwankować
  6. Stary ja szukam tu jakiś porad związanych z autem a nie lekcji j. Polskiego nie masz ciekawego do powiedzenia to daruj sobie. Część
  7. Witam panowie słyszałem że kolega kixi 4 trochę się zna mianowicie mam problem auto raz przyspiesza raz jakieś stare pasaty że świateł lepiej się rozpędza wtryski spr na maszynie turbo zregenerowane ale nie wiem czy był sens błędów brak logi robione wszystko ok dpf czysty ładnie się wypala co 600km przepływke zmieniłem klapki na kolektorze czyszczone a auto zachowuje się że raz jest fajnie dynamicznie się rozpędza cicho pracuje a nie raz dopiero ciągnie od 2000 obr i to nawet nie ze jak ruszę z miejsca to przy 1500obr buczy i nie ma wogole przyspieszenia słyszałem do zaworkach przy turbinie dv pomocy bo już nie wierzę auto ma 180km a zachowuje się jakby miał 90 2.0 tdi CR
  8. Auto raz jedzie fajnie się rozpędza jest dynamiczne i cicho pracuje a raz ze tico mnie ze światel bierze auto głośne brak dynamiki wtryski sprawdzane na maszynie dpf czysty słyszałem że zaworki przy turbinie się wymienia turbo regenerowane ale nie wiem czy był sens pomóżcie bo już siły i hajsu wydaje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...