-
Postów
97 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
112O ElectricShock
Informacje
-
Imię
Wojtek
-
Miasto
Rzeszów
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2024
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
DMSA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
-
ElectricShock obserwuje zawartość Audi A8 D3 Long 4.2 FSI Quattro 2008r
-
Zobacz ogłoszenie Audi A8 D3 Long 4.2 FSI Quattro 2008r LINK DO OGŁOSZENIA W OTOMOTO Samochód jest zadbany technicznie. Środek jest perfekcyjny. Nie wymaga na chwilę obecną nakładów. Zdjęcia robione latem i jesienią, autentyczne. Silnik, skrzynia, zawieszenie, hamulce - wszystko jest super. Rzeczy, które moim zdaniem można poprawić. - Nieco wypiaskowany przód i przednia krawędź maski, więc można by zrobić korektę lakieru, jeśli ktoś by chciał mieć idealnie. - Karoseria jest dobrze utrzymana , jak na ten rocznik to nawet można powiedzieć, że świetnie utrzymana, ale jest kilka drobnych rysek , czy odbić lakieru. - Felgi ze standardowym problemem lustrzanek, czyli w niektórych miejscach wychodzą utlenienia. Poza tym proste. - Lusterko prawe, niekiedy po złożeniu nie wraca do swojej poprzedniej pozycji. Wkład działa prawidłowo. - Reflektory przednie po kompletnej regeneracji, gdy samochód jeździ, nie ma żadnego problemu, jeśli długo stoi pod chmurką, potrafią lekko zaparować, być może kwestia odpowietrzników. Miałem zamiar zostawić, ale nie mam gdzie garażować. A nie mogę przeboleć, że stoi pod chmurką. Użytkownik ElectricShock Data 12/02/24 Cena 74,900.00 PLN Kategoria Audi
-
Pozostały czas: 9 dni i 4 godziny
- Sprzedam
- Używany
LINK DO OGŁOSZENIA W OTOMOTO Samochód jest zadbany technicznie. Środek jest perfekcyjny. Nie wymaga na chwilę obecną nakładów. Zdjęcia robione latem i jesienią, autentyczne. Silnik, skrzynia, zawieszenie, hamulce - wszystko jest super. Rzeczy, które moim zdaniem można poprawić. - Nieco wypiaskowany przód i przednia krawędź maski, więc można by zrobić korektę lakieru, jeśli ktoś by chciał mieć idealnie. - Karoseria jest dobrze utrzymana , jak na ten rocznik to nawet można powiedzieć, że świetnie utrzymana, ale jest kilka drobnych rysek , czy odbić lakieru. - Felgi ze standardowym problemem lustrzanek, czyli w niektórych miejscach wychodzą utlenienia. Poza tym proste. - Lusterko prawe, niekiedy po złożeniu nie wraca do swojej poprzedniej pozycji. Wkład działa prawidłowo. - Reflektory przednie po kompletnej regeneracji, gdy samochód jeździ, nie ma żadnego problemu, jeśli długo stoi pod chmurką, potrafią lekko zaparować, być może kwestia odpowietrzników. Miałem zamiar zostawić, ale nie mam gdzie garażować. A nie mogę przeboleć, że stoi pod chmurką.60,900.00 PLN
, Podkarpackie
-
Brilliant Red B7 S-Line Avant Quattro 2.0T by ElectricShock
ElectricShock odpowiedział(a) na ElectricShock temat w Audi A4/S4/RS4 B7
A tak na poważnie. Jeden duży, drugi mały. Jeden stary, drugi młody. Jeden choć w stanie perfekcyjnym, to jednak już w pewnym stopniu eksploatowany, drugi dopiero zaczyna życie. To dwa różne auta, bardzo wiele je różni. Nowe A4 jeździ świetnie. Daje poczucie dobrze dopracowanego, należycie wykonanego, bezpiecznego auta, do którego można mieć zaufanie. Czuć tu za to lekkość auta i pewne kompromisy związane z klasą i ceną. Nie będzie też pewnie tak trwałe. A8 to zupełnie inny samochód. Inna masa, mniejsza precyzja układu kierowniczego i zawieszenia z powodu masy i gabarytów, inna charakterystyka silnika i skrzyni. Jednak jakość wykończenia, materiały, komfort, funkcjonalność, dźwięk, ilość bajerów. Obydwa dają frajdę z jazdy lecz w zupełnie inny sposób ją zapewniając. Jeździłem w trasie i po mieście. Każdy z tych samochodów zachowuje się inaczej, choć jednym i drugim chce się podróżować. Idąc na parking nie mogę zdecydować się, którym chcę dziś jechać. Początkowo chodziło po głowie sprzedać A8 w momencie gdy pojawiło się A4. Jednak z każdym dniem nabieram wątpliwości, czy robię właściwie pozbywając się A8. To czas, gdy za chwilę ich już nie będzie na rynku. Tym bardziej nie będą spotykane w tym stanie. A to jak by nie patrzeć, jeden z najbardziej udanych i fajnych modeli. Może jednak zatrzymać jako joungtimera? Co Wy byście zrobili w takiej sytuacji? Oczywiście pomijając fakty finansowe, czy inne aspekty z tym związane, np. OC i takie tam. Załóżmy, że te sprawy nie są istotne. Mam wiele komentarzy ze strony rodziny i znajomych. Zdania są podzielone, jak zawsze, lecz z przewagą aby nie sprzedawać. Sam nie wiem co zrobić. -
Brilliant Red B7 S-Line Avant Quattro 2.0T by ElectricShock
ElectricShock odpowiedział(a) na ElectricShock temat w Audi A4/S4/RS4 B7
-
Brilliant Red B7 S-Line Avant Quattro 2.0T by ElectricShock
ElectricShock odpowiedział(a) na ElectricShock temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Do pakownych nie należało, to fakt. Ja jeszcze może nie tak narzekałem jako kierowca. Po cofnięciu fotela mieściłem się. Jednak dla 4 osób auto już jest trudno przydatne, szczególnie w długich trasach. Tu nie będzie tego problemu, tym bardziej że to L-ka z indywidualnym tyłem (2 fotele nie kanapa). Rodzina będzie jeździć po królewsku. -
Brilliant Red B7 S-Line Avant Quattro 2.0T by ElectricShock
ElectricShock odpowiedział(a) na ElectricShock temat w Audi A4/S4/RS4 B7
4.2 FSI BVJ -
Brilliant Red B7 S-Line Avant Quattro 2.0T by ElectricShock
ElectricShock odpowiedział(a) na ElectricShock temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Tak. Wybór padł na D3. Ponoć ostatnie porządnie wykonane ameliniowe Audi. Do tego zaskakująco oszczędne. Kilkaset zrobionych kilometrów i średnia spalania 8,6 po trasie, docelowo 9,1l gdy zaliczyłem troszkę po wioskowych drogach. W to sam nie potrafiłem początkowo uwierzyć. Jednak po rozmowie z innym użytkownikiem upewniłem się, że to nie przywidzenie. Miasto wygląda mniej ciekawie, tam jest wynik dwucyfrowy, natomiast w trasach potrafi zadowolić się 8,5 - 9,5 litra w zależności od dynamiki jazdy. -
Brilliant Red B7 S-Line Avant Quattro 2.0T by ElectricShock
ElectricShock odpowiedział(a) na ElectricShock temat w Audi A4/S4/RS4 B7
No i stało się. Projekt A4 B7 dobiegł końca. Auto wkrótce będzie radować nowego właściciela. Poświęciłem mnóstwo czasu i środków aby samochód był w perfekcyjnym stanie. Nowy właściciel będzie się cieszył przez jeszcze długi czas, dopracowanym pod kątem mechanicznym i zadbanym samochodem. A ja powożę swoje schorowane kości w trochę wygodniejszych warunkach. Wkrótce napiszę coś więcej w nowym temacie. Ten temat przeznaczam do zamknięcia. -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
ElectricShock odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Mam prośbę o zdekodowanie WAUZZZ4E28N016106 Serdecznie dziękuję. -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
ElectricShock odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Jeśli mógłbym prosić: WAUZZZ4E26N013252 Serdecznie dziękuję. -
Jaka żarówka led pod samodiagnoze do DRL
ElectricShock odpowiedział(a) na michałswd temat w Audi A4 B7
Albo to odszczekasz albo spotkamy się w sądzie. Piszę to zupełnie poważnie. -
Jaka żarówka led pod samodiagnoze do DRL
ElectricShock odpowiedział(a) na michałswd temat w Audi A4 B7
Będziesz długo te brednie wypisywał? Fakt, że nie sprzedałem Ci lub nie udostępniłem schematu, do czego mnie nakłaniałeś, nie upoważnia Cię do wypisywania oszczerstw pod moim adresem. Zejdź ze mnie człowieku. Nie byłeś u mnie, nie znasz faktów, nie wypowiadaj się. Szukasz kogo hejtować? Jedź na Ukrainę na front i na ruskich wyładuj swoją złość. To samo kieruję do innych wypowiadających się pochopnie na ten temat. Jeśli ktoś jest zainteresowany, bez problemu może mnie znaleźć i przyjechać. Odnośnie modułów przesłanych przez Kolegów, moduły nie jeżdżą u nikogo w samochodzie, co wynika z Waszych sugestii. Nie ma tu również żadnego oszustwa. Sytuacja jest prosta i powiedziałbym , banalna. Projekt powstał, były prowadzone prace, potem zaczęła się choroba, operacja, długi powrót do jakiegoś zdrowia i druga choroba. Do tego doszła utrata dochodów, rosnące koszty leczenia, przeprowadzka, wypadek i na koniec zmiana pracy, ponieważ z powodu stanu zdrowia nie jestem w stanie dojechać do pracy. Dlatego skupiłem się na tych, rzeczach, które mogę w tej sytuacji wykonać i mogę się z nich utrzymać. Prace były prowadzone z przerwami, ale musiałem je zamrozić z przyczyn wyżej opisanych. Ktoś pisze, że nie chciał tego za darmo. Owszem, tak, tylko nie zdaje sobie sprawy z tego, że dopracowanie tego, jakieś testy, pomiary, czy chociażby sprawdzenie, jest możliwe w zasadzie po podłączeniu do samochodu. Nie wszystko da się wykonać na stole. A ja, co niewielu ma o tym pojęcie, mam rozpieprzoną przez chorobę, dwie operacje i wypadek nogę, na którą nie mogę nawet założyć normalnych butów. Z tego powodu, tak jak napisałem, postanowiłem przekazać zgromadzoną do tej pory wiedzę komuś, kto będzie to rozwijał. Tak jak zaznaczyłem, jest kilka osób chętnych, parę z tego forum. W tej chwili kontaktujemy się, rozmawiamy. Temat jest szeroki, ponieważ metoda jest skuteczna również w innych modelach i markach wykorzystujących podobne sterowniki. Jeśli ktoś był zawiedziony, to przepraszam. Każdy, oczywiście może się ze mną skontaktować i przyjechać na miejsce aby poznać szczegóły. Proszę jedynie o to, aby w sytuacji, gdzie nie znacie dokładnie jak to wygląda od środka, nie wypisywać dyrdymałów opierając się na fałszywych tezach. -
Jaka żarówka led pod samodiagnoze do DRL
ElectricShock odpowiedział(a) na michałswd temat w Audi A4 B7
Zrobiłem to ponad czterdziestu lub więcej osobom. W większości bezinteresownie. Część poszła za niewielką opłatą, ale niewspółmiernie niską do nakładu pracy jaki wykonałem. Niestety brakuje mi zdrowia a w dodatku nie posiadam warunków warsztatowych aby zapewnić każdemu montaż, kalibrację, kodowanie. Do tego jest to dość czasochłonne a ja muszę pracować aby mieć na utrzymanie. Ze zrobionych ponad 50 kilku modułów do A4 B7, kilkunastu do A6 i paru eksperymentalnych do B6 ( tam jest troszkę inaczej rozwiązane i nie jest stabilnie), jedynie te montowane, skalibrowane i zakodowane u mnie, działają prawidłowo. Ten, zrobiony pilotażowo do mojego B7 działa idealnie do chwili obecnej. W pozostałych przypadkach, były niemal zawsze zwroty, pretensje i narzekanie. Nie da się zrobić (przynajmniej za te pieniądze, za trzy razy tyle się da) modułu, który pasuje bez adaptacji do wszystkich roczników i wersji wyposażenia. W niektórych egzemplarzach trzeba było coś pozmieniać, na podstawie pomiarów ustalić wartości i tp., a nawet zmienić okablowanie. Modułów jest cała gama. Każdy praktycznie ma inną konstrukcję i komponenty, pomimo podobnej funkcjonalności. Nie jest też do końca tak, że zamiana jednej wersji na inną będzie bezproblemowa. Np. klucze Mosfet w wersjach żarówkowych posiadają zupełnie inne parametry niż te stosowane w wersjach dla ksenonów. Dlatego nie zawsze jest możliwość zastosowania modułu High np. N, który jest najlepszy do przeróbki. W modułach wersji Low jest inaczej wykonany pomiar prądu i przeróbka wymaga dołożenia kilku kosztownych i trudnych obecnie do zdobycia elementów, aby całość poprawnie funkcjonowała. Bez tego moduł potrafi pracować niestabilnie, tak jak to się dzieje w większości przeróbek dla B6. Problem w tym, że większość oczekuje, że zmieni moduł i wszystko zadziała. Tak nie jest. Bywa tak, że trzeba dokonać głębszych przeróbek, szczególnie kiedy jest "bieda edyszyn", po to aby zainstalować wyższą wersję MCE. To tak, jak niektórzy montują ksenony w miejsce H7. Jest to najgorsze z możliwych uproszczenie. Można zmienić całe lampy, ale to wymaga ingerencji w instalację, dołożenia czujników, spryskiwaczy, zmiany zderzaka. Podobnie jest z modułem MCE. W niektórych wersjach wystarczy zmienić MCE na zmodyfikowane i zmienić kilka żarówek. W innych wersjach trzeba było modzić w instalacji. Podobna sytuacja jest z modułem do sterowania przepustnicami wydechu. Wiele osób pytało, miałem propozycje od mechaników. Usiadłem zrobiłem. Rozeszło się tego ponad setka. Ponad 90% z tego bez kłopotów. Ale trafiło się paru "Januszy", którzy montowali wbrew zaleceniom i instrukcji. Potem mieli do mnie pretensje, że nie działa tak jak opisywałem. Miałem nawet taki przypadek, że gość podłączył zasilanie sterownika do instalacji od haka, bo tam znalazł +, a następnie mnie zwyzywał, bo po montażu g...a ( tak to nazwał), które kupił ode mnie pali mu się kontrolka spalonej żarówki. Stwierdziłem, że mam na tyle dużo pracy, że nie muszę na siłę zajmować się projektami, które budzą kontrowersje. Tym bardziej, że mam poważne kłopoty ze zdrowiem, które powodują, że czas jest dla mnie niezwykle cenny. Moduły do przepustnic będą dostępne w ofercie innej firmy, która kupiła ode mnie projekt. Natomiast w sprawie opracowań dotyczących MCE rozmawiam z kilkoma osobami, również z tego forum, które są zainteresowane rozwijaniem projektu dla tego i innych modeli. Więc zapewne, za niedługi czas, ktoś coś opublikuje. -
KptBorsuk obserwuje zawartość ElectricShock
-
ElectricShock obserwuje zawartość żarniki d1s audi a4 b7 co polecicie?
-
Brilliant Red B7 S-Line Avant Quattro 2.0T by ElectricShock
ElectricShock odpowiedział(a) na ElectricShock temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Oj tak. Zdziwiłem się kiedyś mając 4800 K z Hella Intemo jak potrafi stłumić światło mokry asfalt. Po przejechaniu około 1,5 tyś km, z czego około 1000km było w nocy a dodatkowo około 500 km w deszczu, mogę powiedzieć, że wybór był jedynie słuszny. Światło ma idealnie białą barwę a jego ilość w porównaniu z wcześniej używanymi, zwykłymi xenarc'ami jest zadziwiająco większa. Żarniki są nowe a więc jeszcze nie uformowane, jednak pierwsza trasa okazała się miłym zaskoczeniem. Podejrzewam, że po kilkudziesięciu godzinach użytkowania, kiedy osiągną pełną sprawność, będzie jeszcze kilka procent lepiej. -
Jagrze0107 obserwuje zawartość ElectricShock
-
ElectricShock obserwuje zawartość A4_B7_AVANT_QUATTRO