Skocz do zawartości

vittorio_pl

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O vittorio_pl

Informacje

  • Imię
    Witek
  • Miasto
    Zalasewo

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

406 wyświetleń profilu

Osiągnięcia vittorio_pl

0

Reputacja

  1. - średnia prędkość w danym dniur - średnie spalanie w danym dniu - spalanie chwilowe Plus na 2 poziomie to co w/w, tylko nie w danym dniu a od ręcznego resetu. Czy coś pominąłem?
  2. jak ktoś jeszcze ma ochotę, to ja jestem za ;-)
  3. Można też bez problemu z błędem na FISie kupić to: AUDI A3 8P A4 B6 B7 LAMPKA TABLICY REJ LED M-TECH 8641540738 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 64,99 zł - AUDI A3 8P A4 B6 B7 LAMPKA TABLICY REJ LED M-TECH (8641540738). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Wymieniałem, montowałem. Polska firma M-tech.
  4. Potwierdzam - zrobiłem dokładnie tak samo, jak w manualu. Niestety nie obyło się bez demontaży wszystkich elementów. Prze odgięciu plastików nie byłem w stanie wypchnąć światła - zablokowały się blaszki. Działa!
  5. Hej! Nie wiem, czy jestem przeczulony, czy to temat, który powinienem głębiej zbadać. Stąd pytanie tu, na forum. Przy jeździe na autostradzie, powyżej 120 km/h czuję, jakbym jechał po delikatnej tarce. Nie jest tak cały czas. Jak wjadę w 'koleiny' na swoim pasie, to jest gładko jak po stole. Ale jak wyjadę już kawałek poza nie, to jest odczuwalne drganie. Mam wrażenie, jakby to szło z tyłu. Diagnostyka zawieszenia/wahaczy i zbieżność to pierwsze, co powinienem zrobić? Czy jeszcze na coś zwrócić uwagę? Jeśli moje pytanie się powtarza - nie ukrywam, że podczas czesania forum mogło mi coś umknąć - poproszę o przekierowanie do właściwego wątku. Dziękuję.
  6. @Banan dzięki za pomoc! FIS działa pięknie.
  7. Hej, boczek rozkręciłem, subwoofer wyciągnąłem, ale...jak się dostać do śrubek, żeby siłownik całkowicie wymienić? Łby śrub są od strony zewnętrznej blach. Czy można się tam dostać? Czy trzeba zdejmować cały bok z zewnątrz? Wiem, że można dać do mechanika, ale można też spróbować DIY ;-). Poradźcie. EDIT: doczytałem stare posty. Te śrubki odkręca się kombinerkami. Po delikatnym poluzowaniu wychodzą przez otwory i można łatwo wymienić silniczek. Wymienione. Amen.
  8. Ekstra! Dzięki za info i namiary!
  9. Temat rozwiązany. Okazało się, że powodem była awaria czujnika temperatury wlotowej. 50 PLN za cześć + robocizna i juz na FISie mam dobrą temperaturę.
  10. Tak @Mateo147963. To właśnie ten. Jutro jadę do niego z wadliwym czujnikiem temperatury - zobaczymy jak sobie z tym poradzi.
  11. Siema! Mam do wymiany siłownik do klapki paliwa. A dokładniej pręcik blokujący (czyli pewnie cały siłownik). Potwierdźcie mi proszę, że to część o numerze 8E0862153A. Dzięki
  12. Podbijam. Ktoś? Coś? Ciepło się zrobiło...
  13. Zachęcony tym postem pojechałem tam na serwis klimatyzacji i diagnostykę pompowstyskiwaczy. Ceny bardzo fajne, terminowość też na plus. Przy okazji kilka drobiazgów obgadałem i pewnie następne wizyty też będą tam. Na parkingu przed warsztatem ciągle tłok ;-) EDIT: nie mają vag-com, tylko jakiś inny interface diagnostyczny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...