Skocz do zawartości

maikelelele

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O maikelelele

Informacje

  • Imię
    michał
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia maikelelele

0

Reputacja

  1. Siemanko, ma ktoś może pożyczyć kamerę inspekcyjną, którą potrzebuje zaglądnąć do smoka olejowego w a4 b7 1.8T przez otwór po sciągnięciu czujnika oleju z miski, bo mam wrażenie że jest przytkany ( rzęzi łańcuch rozrządu delikatnie przy rozruchu) Rzeszów i okolice Stawiam dobrą flache :))
  2. Witam. Piszę w imieniu znajomego. Samochód seat ibiza 3 z silnikiem 1.9 TDI 110KM. Samochód pewnego razu zaczął szarpać i zgasł. Po zholowaniu do domu i podpięciu komputera wyskoczyło 5 konkretnych błędów. Sprawdziłem bezpieczniki, wszystkie niepopalone. Usunąłem błędy i samochód odpalił i chodził normalnie. Po kilku uruchomieniach znowu wyskoczyły identyczne błędy. *Tu już z relacji znajomego* Po oddaniu samochodu do mechanika, ten prysnął plakiem w filtr i samochód odpalił, po przejażdżce zagotowało wodę. *** Czy ktoś może miał podobny problem? Wcześniej z samochodem było wszystko w porządku i nagle wyskoczyły takie błędy
  3. Spróbuję oddać na gwarancję bo z jednego znalazłem paragon dzięki za pomoc, podpinam jak Dev radził
  4. Witam forumowiczów. Zwracam się do Was z prośbą o pomoc w prawidłowym zamontowaniu hybrydowego zaworu DV firmy Properfekt. Mój samochód Audi A4 B7 1.8T ma podniesioną moc i w peaku bije 1.25bara w związku z czym oryginalne zawory z ASO klękają po dwóch miesiącach Zakupiłem zawór DV PROPERFEKT aluminiowy dwutłoczkowy i mam problem z jego zamontowaniem. Znalazłem na kilku forach różne instrukcje, jedni piszą że montujemy tak jak oryginalne DV, a drudzy że odwrotnie z racji tego, że zawór jest tłoczkowy. Jak to w końcu z tym jest? Podciśnienie to wiadomo jak podłączyć, za to wyjście od boku zaworu i z dołu nie mam pojęcia. Ma ktoś może wiedzę jak to powinno być lub ma taki zawór u siebie?
  5. edit. Ewentualnie jakie skrzynie z innych silników audi pasują w miejsce hfd, bo mam niedaleko mnie szrot i goście mają dużo audi, a pytałem tylko o skrzynie do 1.8T, a może pasują od jakichś 2.4 ?
  6. Witam. Będę wymieniał skrzynie w moim b7 1.8t bfb ośka i mam pytanie bo gościu ma 2 skrzynie o różnych odznaczeniach Chciałem spytać czy ma ktoś jakąś sciągawke z przełożeniami skrzyń w audi i czy w ogóle te skrzynie będą pasować do b7? Jedna to EHV a druga EZG. Moja skrzynia ma oznaczenie HFD.
  7. Właśnie ogolnie chodzi o to że skrzynia śmiga bez zarzutów, ale tak jak mówisz że to może być to łożysko
  8. Witam. Pacjent a4 b7 1.8t BFB 2006r skrzynia biegów HDF - 5b, 200 tyś przebiegu, po mapie na ok 200 km Na wstępie dodam,że czytalem forum i odwiedziłem kilku mechaników a problemu dalej rozwiązać nie moge. Mianowicie borykam się z dziwnym huczeniem w aucie przy prędkości około 50/70/100 km/h im szybciej się jedzie tym z wiekszą czestotliwością huczy Ciężko stwierdzić skąd dochodzi odgłos - prawdopodobnie z przodu. Wymieniłem obydwa łożyska przednie, tarcze i klocki też(moze z 5 tys przebiegu mają). Po podniesieniu samochodu i kręceniu kołami nic nie slychać niepokojącego. Odgłos wystepuje tylko i wyłacznie podczas przyspieszania - muskania gazu w celu utrzymania prędkości, gdy przyspieszam z gazem w podłodze to tego nie slychać, być może inne odgłosy to zagłuszają. Po wcisnięciu sprzęgła lub wrzuceniu na luz dzwięk ustaje. Na zakrętach czy na prostej - obojętnie, bo dzwięk jest identyczny. Skrzynia chodzi płynnie, biegi wchodzą w sumie jak zawsze - nie czuć różnicy, a jeżdze tym autem 3 lata. Przekładanie kół nic nie pomaga. Czy spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem ? Czy te skrzynie HDF mogły być jakieś wadliwe? Dodam,że czasami sprzegło zaczyna ślizgać( raz na mniej więcej pare tysiecy km), lecz po delikatnym przejechaniu 50 km działa poprawnie - przypaliłem je parę razy.
  9. wrzucam plik z 02 i 033 na lpg. turbo przeładowywuje bo za dużo podciągnąłem sztange, nie wiem o co chodzi z czasami wytrysków. samochód jeździ tak już 2 lata i nic się nie dzieje, ciśnienie na listwie w normie jak już pisałem...
  10. @edit. chcialem dodać na hosting plikow ale opisy znikają ;( nie ma wirusów, moge skana dodać jak cos
  11. Proszę, oto dodaje komplet logów w raz z ich opisami( logi przed skasowaniem bledu/ po skasowaniu / dynamiczne na PB / statyczne na PB i LPG) https://megawrzuta.pl/download/f0f940464ccdaec2df4d239cce77e978.html
  12. siemano odgrzeję kotleta. kupiłem nową sondę z Boscha i nadal występuje błąd- moc grzałki za mała. zauważyłem również że na benzynie ten błąd w ogóle nie występuje, dopiero jak przełącze na gaz to zaczyna wyświetlać błąd a później check. byłem u gazownika na regulacji gazu ale nic nie znalazł nieprawidłowego w mapach. miał ktoś może podobny problem lub wie czym to może być spowodowane. co teraz zrobić ...
  13. Nie będzie mi łatwo oddać używanej sondy do sklepu i powiedzieć, że się mojemu samochodowi nie podoba. Jak sprawdzić te sonde, aby udokumentować,że nie działa ona poprawnie? Kostka 5 przewodów(od sondy) a do kompa idzie kostka z 6-ma przewodami, Czy jeden ma byc nie podłączony ? Pomiędzy którymi pinami sprawdzać napięcie i ile powinno wynosić ? VCDS pokazuje w bloku 030 i w pierwszym okienku (Bank1 Sensor1) kod binarny 00110 - czyli wychodzi,że grzałka nie działa. P.S. Czy instalacja gazowa może mieć coś wspólnego z tą sondą? Chodzi o jakieś czujniki, przewody które mogły by zakłócać pracę sondy.
  14. Wracam do tematu, wszelkie nieszczelnosci chyba zatkane, nabijając w układ cisnienie ok 0.8bara prawie nic nie ucieka. Jak po logach poznać, czy jest nadal jakaś nieszczelność? Który blok sprawdzać i jaką około powinien mieć wartość? Co do podciągania gruchy, macie może jakieś rady? Co poodkręcać, ile ją podciągnąć, czy lepiej dostać się od dołu, czy od góry ? Auto jedzie już lepiej, aczkolwiek cały czas występuje błąd nie osiągniętej granicy regulacji doładowania i obwód grzejny sondy pierwszej(drugiej nie ma, kata też) - mimo że sonda wymieniona na nową, ori NGK 380zł z intercarsu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...