Jump to content

maikelelele

Pasjonat
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About maikelelele

Informacje

  • First name
    michał
  • Location
    Warszawa

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2006
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie będzie mi łatwo oddać używanej sondy do sklepu i powiedzieć, że się mojemu samochodowi nie podoba. Jak sprawdzić te sonde, aby udokumentować,że nie działa ona poprawnie? Kostka 5 przewodów(od sondy) a do kompa idzie kostka z 6-ma przewodami, Czy jeden ma byc nie podłączony ? Pomiędzy którymi pinami sprawdzać napięcie i ile powinno wynosić ? VCDS pokazuje w bloku 030 i w pierwszym okienku (Bank1 Sensor1) kod binarny 00110 - czyli wychodzi,że grzałka nie działa. P.S. Czy instalacja gazowa może mieć coś wspólnego z tą sondą? Chodzi o jakieś czujniki, przewody któ
  2. Wracam do tematu, wszelkie nieszczelnosci chyba zatkane, nabijając w układ cisnienie ok 0.8bara prawie nic nie ucieka. Jak po logach poznać, czy jest nadal jakaś nieszczelność? Który blok sprawdzać i jaką około powinien mieć wartość? Co do podciągania gruchy, macie może jakieś rady? Co poodkręcać, ile ją podciągnąć, czy lepiej dostać się od dołu, czy od góry ? Auto jedzie już lepiej, aczkolwiek cały czas występuje błąd nie osiągniętej granicy regulacji doładowania i obwód grzejny sondy pierwszej(drugiej nie ma, kata też) - mimo że sonda wymieniona na nową, ori NG
  3. Da radę jakoś podciągnąć te sztangę bez wyciągania turbo?
  4. Program był robiony w HP Performance, auto spisywało się swietnie, teraz coś odmawia posłuszeństwa. Szczelność sprawdzona, wrzucam logi ( niestety na vaglogi.pl nie dam rady, bo piszę, że nie dodało plików) Nieszczelnością okazała się pęknięte kolanko odmy wchodzące w podstawę filtra oleju., teraz jak nabije ciśnienia w dolot to bardzo delikatnie ucieka przez zaworek obok ściany grodziowej i kolektora dolotowego( na zdjęciu nizej zaznaczone) - ucieka tak jakby na obudowie tego zaworka) Proszę o analizę logów. Samochód ma 180tys. przebiegu, 30 tyś na gazie i by
  5. Cisnienie podczas jazdy sprawdzane - pod obciązeniem. Znalazłem nieszczelność, odpowietrzanie skrzyni korbowej - plastikowe kolanko pod kolektorem dolotowym + obluzowana mosiężna wkrętka do gazu na cylindrze nr3. Martwi mnie jednak fakt, że w drugim moim poście wrzuciłem logi, i w porównaniu do pierwszych logów przepływka wskazuje mniejsze wartości. Jaka powinna być prawidłowa wartość MAF przy chipie na 200km i 320nm ?
  6. Jeszcze pytanie mam, dolot wzrokowo sprawdzany i szczelny jest, jak dokładniej sprawdzić nieszczelności?
  7. Na listwie pod obciazeniem ok. 4 bary a na wolnych obrotach okolo 3,3-3,5 bara
  8. właśnie skoro wspomniałeś o pompie paliwa, od dłuższego czasu słychać z okolicy tylnej kanapy takie dziwne jęczenie, podczas przekręcania kluczyka i podczas pracy silnika też słychać takie cykliczne jęczenie. auto normalnie odpala itp. Czy to może być ten regulator?
  9. Logi robione na PB Wstawiony jest DP 2.75 i zrobiony program. Wszystko reszta seria. Okej, bedę wrzucał logi na ten hosting
  10. Siema, wrzucam logi po serwisie. ic wyczyszczony szczelnosc dolotu calego sprawdzona n75 nowy chinski? - 60zł -sprawny ? DV sprawny gruszka turbo delikatnie podciągnięta Proszę o sprawdzenie logów, czy idzie w dobrą strone, i w czym ew. szukac problemu LOG-1 exc.xlsx LOG2.xlsx stat .xlsx
  11. zauważyłem jak sciągałem filtr powietrza, że dolot jest suchy, ale węże które są jakby pod zaworem DV są delikatnie mokre i oblepione kurzem. Tip szczelny Wymieniłem ostatnio sonde lambde na NGK(zapsute podgrzewanie), bo wydechy miałem okopcone jednak nadal problem nie ustał. widocznie od za bogatej mieszanki. Czym moze być spowodowana za bogata mieszanka? Niesczelnością w dolocie ?
  12. Witam. Proszę o analizę logów dynamicznych i statycznych. Samochód po chipie na ok. 200km 300nm i ostatnio coś słabo się zbiera. Wyczyszczony intercooler, wymieniony N75. Z efektów dzwiękowych slychać jak turbo laduje doładowanie( charakterystyczne pssss przy przyspieszaniu) oraz po odpuszczeniu pedału gazu slychac uchodzenie cisnienia, jedno parsknięcie trwające około 0.5s Błędy: 16683 - regulacja cisnienia doladowania P0299 - 002 - nieosiągnięta granica regulacji Dodam, że ten błąd pojawił sie po wymianie N75, przed wymianą był błąd 17956 zawór ciśnienia do
×
×
  • Create New...