Jump to content

maikelelele

Pasjonat
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About maikelelele

Informacje

  • First name
    michał
  • Location
    Warszawa

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2006
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam. Piszę w imieniu znajomego. Samochód seat ibiza 3 z silnikiem 1.9 TDI 110KM. Samochód pewnego razu zaczął szarpać i zgasł. Po zholowaniu do domu i podpięciu komputera wyskoczyło 5 konkretnych błędów. Sprawdziłem bezpieczniki, wszystkie niepopalone. Usunąłem błędy i samochód odpalił i chodził normalnie. Po kilku uruchomieniach znowu wyskoczyły identyczne błędy. *Tu już z relacji znajomego* Po oddaniu samochodu do mechanika, ten prysnął plakiem w filtr i samochód odpalił, po przejażdżce zagotowało wodę. *** Czy ktoś może miał podobny proble
  2. Spróbuję oddać na gwarancję bo z jednego znalazłem paragon dzięki za pomoc, podpinam jak Dev radził
  3. Witam forumowiczów. Zwracam się do Was z prośbą o pomoc w prawidłowym zamontowaniu hybrydowego zaworu DV firmy Properfekt. Mój samochód Audi A4 B7 1.8T ma podniesioną moc i w peaku bije 1.25bara w związku z czym oryginalne zawory z ASO klękają po dwóch miesiącach Zakupiłem zawór DV PROPERFEKT aluminiowy dwutłoczkowy i mam problem z jego zamontowaniem. Znalazłem na kilku forach różne instrukcje, jedni piszą że montujemy tak jak oryginalne DV, a drudzy że odwrotnie z racji tego, że zawór jest tłoczkowy. Jak to w końcu z tym jest? Podciśnienie to wiadomo jak podłączy
  4. edit. Ewentualnie jakie skrzynie z innych silników audi pasują w miejsce hfd, bo mam niedaleko mnie szrot i goście mają dużo audi, a pytałem tylko o skrzynie do 1.8T, a może pasują od jakichś 2.4 ?
  5. Witam. Będę wymieniał skrzynie w moim b7 1.8t bfb ośka i mam pytanie bo gościu ma 2 skrzynie o różnych odznaczeniach Chciałem spytać czy ma ktoś jakąś sciągawke z przełożeniami skrzyń w audi i czy w ogóle te skrzynie będą pasować do b7? Jedna to EHV a druga EZG. Moja skrzynia ma oznaczenie HFD.
  6. Właśnie ogolnie chodzi o to że skrzynia śmiga bez zarzutów, ale tak jak mówisz że to może być to łożysko
  7. Witam. Pacjent a4 b7 1.8t BFB 2006r skrzynia biegów HDF - 5b, 200 tyś przebiegu, po mapie na ok 200 km Na wstępie dodam,że czytalem forum i odwiedziłem kilku mechaników a problemu dalej rozwiązać nie moge. Mianowicie borykam się z dziwnym huczeniem w aucie przy prędkości około 50/70/100 km/h im szybciej się jedzie tym z wiekszą czestotliwością huczy Ciężko stwierdzić skąd dochodzi odgłos - prawdopodobnie z przodu. Wymieniłem obydwa łożyska przednie, tarcze i klocki też(moze z 5 tys przebiegu mają). Po podniesieniu samochodu i kręceniu kołami nic nie slychać niepok
  8. wrzucam plik z 02 i 033 na lpg. turbo przeładowywuje bo za dużo podciągnąłem sztange, nie wiem o co chodzi z czasami wytrysków. samochód jeździ tak już 2 lata i nic się nie dzieje, ciśnienie na listwie w normie jak już pisałem...
  9. @edit. chcialem dodać na hosting plikow ale opisy znikają ;( nie ma wirusów, moge skana dodać jak cos
  10. Proszę, oto dodaje komplet logów w raz z ich opisami( logi przed skasowaniem bledu/ po skasowaniu / dynamiczne na PB / statyczne na PB i LPG) https://megawrzuta.pl/download/f0f940464ccdaec2df4d239cce77e978.html
  11. siemano odgrzeję kotleta. kupiłem nową sondę z Boscha i nadal występuje błąd- moc grzałki za mała. zauważyłem również że na benzynie ten błąd w ogóle nie występuje, dopiero jak przełącze na gaz to zaczyna wyświetlać błąd a później check. byłem u gazownika na regulacji gazu ale nic nie znalazł nieprawidłowego w mapach. miał ktoś może podobny problem lub wie czym to może być spowodowane. co teraz zrobić ...
  12. Nie będzie mi łatwo oddać używanej sondy do sklepu i powiedzieć, że się mojemu samochodowi nie podoba. Jak sprawdzić te sonde, aby udokumentować,że nie działa ona poprawnie? Kostka 5 przewodów(od sondy) a do kompa idzie kostka z 6-ma przewodami, Czy jeden ma byc nie podłączony ? Pomiędzy którymi pinami sprawdzać napięcie i ile powinno wynosić ? VCDS pokazuje w bloku 030 i w pierwszym okienku (Bank1 Sensor1) kod binarny 00110 - czyli wychodzi,że grzałka nie działa. P.S. Czy instalacja gazowa może mieć coś wspólnego z tą sondą? Chodzi o jakieś czujniki, przewody któ
  13. Wracam do tematu, wszelkie nieszczelnosci chyba zatkane, nabijając w układ cisnienie ok 0.8bara prawie nic nie ucieka. Jak po logach poznać, czy jest nadal jakaś nieszczelność? Który blok sprawdzać i jaką około powinien mieć wartość? Co do podciągania gruchy, macie może jakieś rady? Co poodkręcać, ile ją podciągnąć, czy lepiej dostać się od dołu, czy od góry ? Auto jedzie już lepiej, aczkolwiek cały czas występuje błąd nie osiągniętej granicy regulacji doładowania i obwód grzejny sondy pierwszej(drugiej nie ma, kata też) - mimo że sonda wymieniona na nową, ori NG
  14. Da radę jakoś podciągnąć te sztangę bez wyciągania turbo?
×
×
  • Create New...