Jump to content

Zawór DV PROPERFEKT problem z podłączeniem


Recommended Posts

Witam forumowiczów.

Zwracam się do Was z prośbą o pomoc w prawidłowym zamontowaniu hybrydowego zaworu DV firmy Properfekt.

Mój samochód Audi A4 B7 1.8T ma podniesioną moc i w peaku bije 1.25bara w związku z czym oryginalne zawory z ASO klękają po dwóch miesiącach

Zakupiłem zawór DV PROPERFEKT aluminiowy dwutłoczkowy i mam problem z jego zamontowaniem.

Znalazłem na kilku forach różne instrukcje, jedni piszą że montujemy tak jak oryginalne DV, a drudzy że odwrotnie z racji tego, że zawór jest tłoczkowy.

Jak to w końcu z tym jest?

Podciśnienie to wiadomo jak podłączyć, za to wyjście od boku zaworu i z dołu nie mam pojęcia.

Ma ktoś może wiedzę jak to powinno być lub ma taki zawór u siebie?

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites

cisnienie od boku 

wyjscie do TIPa od dołu

Link to post
Share on other sites

Nie wierzę że ori dv pada po 2 mies przy 1.2b, one trzymają większe ciśnienia.. jak masz faktycznie z aso, to dawaj na reklamacje

Link to post
Share on other sites

Seryjne wytrzymują spokojnie 1,5bara. Warunek, ze musi być ori i nie 10 letni leżak magazynowy w promce z aso, bo taki faktycznie długo nie wytrzyma. 

Edited by przem8
Link to post
Share on other sites

Spróbuję oddać na gwarancję bo z jednego znalazłem paragon

dzięki za pomoc, podpinam jak Dev radził

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...