Skocz do zawartości

sensei1337

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sensei1337

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Opole

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sensei1337

0

Reputacja

  1. Ta opcja przez Czechy-Słowację-Węgry wydaje się rozsądniejszym wyjściem. Chociaż ta trasa przez Czechy pokazywana na google niby jest płatna ale da się to nie dużym nakładem ominąć. Miałbym jeszcze jedno pytanko co do wymaganego wyposażenia samochodu w Chorwacji - z tego co wyczytałem to wymagają posiadania zapasowych żarówek. Będę miał auto z wypożyczalni i nie widzi mi się inwestować w żarówki, których później nie będę potrzebował. Czy bardzo zwracają uwagę na te zapasowe żarówki?
  2. Siemka, w sierpniu jadę poraz pierwszy do Chrowacji a dokładnie do Makarskiej. Czy ktoś mógłby podzielić się radami jeśli chodzi o trasę na Chorwację? Jechać tak jak pokazuje najszybszą trasą (Czechy, Austria, Słowenia, Chorwacja) czy może jednak jechać jakąś inną trasą? Jak to teraz wygląda z winietami - wszystkie można kupić online? Jak wygląda sprawa z opłatami za przejazdy w Chorwacji? Pozdrawiam!
  3. A jak to jest w końcu z tymi bolcami na osuszaczu - wyciagnać ze starego i włożyć te bolce do nowego czy można montować bez tych bolców?
  4. @DevMasz może jakiegoś swapa 320/288 (z 312/255) na stanie?
  5. Przejmować się tym, że w grupie 20 dalej jakieś stuki widzi?
  6. Trochę rzeczy powymieniane w aucie - m.in. odma (była nieszczelna), dv (już też się nadawała się do wymiany), filtr paliwa na ori i wydaje mi się że jest trochę lepiej. Poniżej logi do oceny. Statyczne: https://log.tunezilla.com/s/D5uGJ3qB https://log.tunezilla.com/s/n5GaNTlP https://log.tunezilla.com/s/1TbbTj5E Dynamiczne: https://log.tunezilla.com/s/iopeFOYI https://log.tunezilla.com/s/DklpcbNc https://log.tunezilla.com/s/9eRj29LW
  7. Idzie w jakieś grupie sprawdzić czy ciśnienie jest w porządku? Czy tylko za pomocą manometru?
  8. Świece zmienione, brak poprawy. Później zaleję 98 i sprawdzę czy coś się poprawiło. Ale ogólnie znowu chyba mam jakiś problem z filtrem paliwa, bo od soboty/niedzieli samochód gorzej odpala i pompa lubi sobie pisknąć. Jakieś szanse, że filtr paliwa jest powodem stuków?
  9. A czy coś jeszcze warto wymieniać przy okazji wymieniania tego napinacza? Poza tymi oczywistymi czyli łańcuchem i uszczelkami.
  10. Dla pewności - to będzie ten? https://allegro.pl/oferta/febi-napinacz-lancucha-rozrzadu-audi-seat-skodavw-9576771198
  11. Co racja to racja, 300 zł to nie tak dużo a dla pewności można sobie wymieniać co wymianę przedniego rozrządu. Masz może numer tego napinacza z febi bez fazatora? Bo znajduję tylko ten z fazatorem za ponad tysiaka
  12. Z tego co na szybko poczytałem w temacie, to zazwyczaj polecany jest tylko ori napinacz i zazwyczaj bez cewki, po czym trzeba w sofcie wyłączyć fazator. Dobrze zrozumiałem wątek z napinaczem?
  13. Będę miał to na uwadze, jak już się odkręci kata to sprawdzić można też klapkę. A jeśli chodzi o napinacz łańcuszka to lepiej wybrać ori czy zamiennik? Z fazatorem czy bez?
  14. No cóż, to nie pozostało mi nic innego jak wyjeździć te 95 i próbować co może być przyczyną tych stuków.
  15. To gdzie mogę szukać przyczyny stuków? Cewki/świece?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...