Skocz do zawartości

1947

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O 1947

Informacje

  • Imię
    Bogdan
  • Miasto
    WRO

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia 1947

0

Reputacja

  1. Witam, prośba o wskazówki czy to kat czy może raczej co innego (sonda za katem ?) i od czego najlepiej zacząć (wyjmować kata ?). Dodam, że pół roku temu wymienione: przepływomierz, filtr paliwa, zawór DV, regeneracja turbo, sonda przed katem, wszystko ori, do tego usunięte nieszczelności w dolocie. Od strony parametrów pracy jest ok, korekty krótkoterminowe max +/-5%.
  2. Gaz zakręcony od kilku dni, na postoju popuszcza w kolektor i po odpaleniu trzepie budą. Do roboty dla gazownika. Na benzynie przelatane ponad 100 km i wtedy zlogowane. BTW czym konkretnie będzie się objawiał padnięty DV ?
  3. Jak już ogarnę MAFa i katalizator to wrócę z logami, pytanie czy wpłynie to jakoś na te brzydkie korekty z sondy
  4. OK, gdzie brać przepływkę w razie czego, ASO czy może być Bosch ?
  5. Witam, Panowie od jakiegoś czasu Audiczka niedomaga, kilka koni z pewnością ubyło... gdzie w pierwszej kolejności szukać przyczyny ? Co można by było jeszcze zlogować ? BTW cyklicznie pojawia się 16804 - niska sprawność kata , z góry dzięki za każdą analize LOG-01-115-118-turbo2.pdf LOG-01-115-118-turbo.pdf LOG-01-002-033-sonda.pdf LOG-01-002-033-sonda2.pdf LOG-01-003-020-maf.pdf LOG-01-003-020-maf2.pdf
  6. Siemanko, witam wszystkich użytkowników
×
×
  • Dodaj nową pozycję...