-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O 1947
Informacje
-
Imię
Bogdan
-
Miasto
WRO
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AVJ
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia 1947
0
Reputacja
-
Witam, prośba o wskazówki czy to kat czy może raczej co innego (sonda za katem ?) i od czego najlepiej zacząć (wyjmować kata ?). Dodam, że pół roku temu wymienione: przepływomierz, filtr paliwa, zawór DV, regeneracja turbo, sonda przed katem, wszystko ori, do tego usunięte nieszczelności w dolocie. Od strony parametrów pracy jest ok, korekty krótkoterminowe max +/-5%.
-
Gaz zakręcony od kilku dni, na postoju popuszcza w kolektor i po odpaleniu trzepie budą. Do roboty dla gazownika. Na benzynie przelatane ponad 100 km i wtedy zlogowane. BTW czym konkretnie będzie się objawiał padnięty DV ?
-
Jak już ogarnę MAFa i katalizator to wrócę z logami, pytanie czy wpłynie to jakoś na te brzydkie korekty z sondy
-
Spoko, dzięki
-
OK, gdzie brać przepływkę w razie czego, ASO czy może być Bosch ?
-
Witam, Panowie od jakiegoś czasu Audiczka niedomaga, kilka koni z pewnością ubyło... gdzie w pierwszej kolejności szukać przyczyny ? Co można by było jeszcze zlogować ? BTW cyklicznie pojawia się 16804 - niska sprawność kata , z góry dzięki za każdą analize LOG-01-115-118-turbo2.pdf LOG-01-115-118-turbo.pdf LOG-01-002-033-sonda.pdf LOG-01-002-033-sonda2.pdf LOG-01-003-020-maf.pdf LOG-01-003-020-maf2.pdf
-
1947 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Siemanko, witam wszystkich użytkowników