Leon123
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
1 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Leon123
Informacje
-
Imię
Rafal
-
Miasto
Kielce
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Leon123
0
Reputacja
-
Leon123 obserwuje zawartość Nowicjusz - wątek powitalny i 1.8t po chipie kontrolki EPC i silnika
-
Witam Proszę o pomoc jakieś mądre głowy w rozwiązaniu mojego problemu. Najpierw napiszę co w aucie zrobione: DP zamiast kata (2,75 cala) Wtryski z bexa Drugi ic z bexa Turbo k03s z bexa po regeneracji (stare było bez luzów, ale żeliwo turbiny popękane w 6 miejscach) Odma wyczyszczona, sprawdzony zaworek zwrotny, wymienione kolanko przy bloku, bo pękło. N75 sprawdzony (w razie czego mam drugi), DV sprawdzony. Wymieniony rozrząd, świece, oleje, filtry. Układ sai wywalony i wyłączony w sofcie, oraz wyłączona druga sonda. W lutym byłem z autem na programie. Auto po programie wygenerowało 217km i 302nm. Na początku marca program był jeszcze poprawiony, ale nie byłem ponownie na hamowni, ponieważ gość namawia mnie na wymianę wtrysków na wtryski od Saaba 2,3t i tak chyba ostatecznie zrobię. Wtedy chcę shamować ostatecznie. Problem polega na tym, że w aucie co jakiś czas (50-80km jazdy na trasie) wyskakuje kontrolka silnika razem z kontrolką epc na jakąś 1sek rozłączając przy tym tempomat oraz instalację LPG. Auto traci moc (zero doładowania). Wygląda to tak jakby rozłączył sterownik silnika na 1 sek. Jest to o tyle niebezpieczne, że zdarzyło mi się to raz podczas wyprzedzania... Co może się wtedy wydarzyć nie muszę chyba mówić. Najlepsze jest to, że w sterowniku jakichkolwiek błędów brak. Gość, który robił program logował auto jeszcze kilkanaście razy i mówi, że wszystko jest oki. Ja uważam, że to jest wina programu, a on, że nie i musimy szukać usterki mechanicznej w osprzęcie. Dodam, że przed programem zrobiłem tym autem 14 tys km i nic podobnego mi się nie zdarzyło. Ja na dzień dzisiejszy nie jestem w stanie zrobić logów, ponieważ kabel, który zakupiłem KKL okazał się śmieciem i łączy się tylko z radiem :). Muszę jechać do kogoś lub do gościa co robił program (60km) Czy jest ktoś w stanie podsunąć jakiś pomysł co można sprawdzić, aby wykluczyć usterkę osprzętu silnika?? Nie znalazłem podobnego przypadku opisywanego na forum, więc nie mam nawet żadnego punktu zaczepienia.
-
Chciałbym się przywitać, ponieważ jestem nowy na forum, ale posty czytam już od dłuższego czasu. Forum było mi już bardzo pomocne przy kilku pracach przy aucie. Mam nadzieje, że dzięki wam bd mógł pogłębić wiedzę na temat auta i rozwiązać wiele problemów. Pozdrawiam.