
slawinho
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O slawinho

Informacje
-
Imię
Sławomir
-
Miasto
Bielsko
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
CAEB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Nero B8 2.0T--->> 270HP /19" Spoke Y 8.5J / Eibach pro-kit
slawinho odpowiedział(a) na Alik87 temat w Audi A4/S4/RS4 B8
ładny kolor fajna fura mam juz 5 rok fajnie ze jeszcze ktos kupuje B8 -
Dziekuje bardzo za poradę oby tylko na wtryskach sie skończyło bo zalało mi cały cylinder benzyną i to pierwszy raz lałem E10
-
Dzieki czyli te podkreślone najnowsze właśnie zamówiłem a czy wytrzymią tyle co fabryczne bo mam turbo hybryde i program
-
slawinho obserwuje zawartość A4B8 by Karpatka , Wtryskiwacze A4 B8 2.0TFSI CAEB , Nero B8 2.0T--->> 270HP /19" Spoke Y 8.5J / Eibach pro-kit i 4 innych
-
Witam. Nie wiem które wtryskiwacze kupić od Boscha bo mi padł na cylindzrze 1. Silnik CAEB wersja USA Vin waubfafl8an006032
-
Nero B8 2.0T--->> 270HP /19" Spoke Y 8.5J / Eibach pro-kit
slawinho odpowiedział(a) na Alik87 temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Wynik super i to na oryginalnym turbo -
Nero B8 2.0T--->> 270HP /19" Spoke Y 8.5J / Eibach pro-kit
slawinho odpowiedział(a) na Alik87 temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Nakładki chromowane polecam kupić i nałożyć na tłumiki 300 zł oryginalne kosztują -
Nie wiem czy jeszcze inwestować w wydech, dyfuzor nowy , fotele sline, czy zbierać już pomału na Audi S5 2015 -2017 roczn
-
Po prawie 4 latach. Tak wygląda. Przebieg 175000. Założone Turbo Hybryda , IC FMIC, Downpipe z katem sportowym,, trochę pakietu s-line (listwy, nakładki progowe, kierownica, emblematy😊) , zawieszenie Eibach Pro Kit amory Bilstein B6 teraz czuć nierówności ale 150 w zakrętach 😀. Felgi AEZ i opony 18 Pirelli Cinturauto AO. Klapa bagażnika z S4. Rozrząd nowy, pompa wody, cewki czerwone, nowa odma, filtr sportowy AEM, Android Carplay, Pompa vaccum, czujniki ciśnienia oleju i wałka rozrządu nowe. lampy tył nowe bo oryginalna klapa gniła i przewody były zgnite. tarcze przód Brembo tył Zimmermann, nowe klocki , wyczyszczone i zregenerowane zaciski hamulce pomalowane. 4 razy olej wymieniany i 4 płukanki końcówki chromowane teraz czyste😊. 60% modyfikacji sam robiłem gdzie miałem dostęp z lewarka😒 tam gdzie trzeba było podnośnic wysoko auto mechanicy. Następnym razem kupie juz Audi ale z literką S albo R za dużo kasy i grzebania żeby to jeździło i wyglądało jak sie kupuje Audi bieda edition lepiej już dozbierać te 30,000 więcej Dużo kasy włożyłem żeby teraz sprzedawać, będę jeździł aż zgnije😀
-
Nero B8 2.0T--->> 270HP /19" Spoke Y 8.5J / Eibach pro-kit
slawinho odpowiedział(a) na Alik87 temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Jak po remoncie to troche tego oleju spala proponuje płukanki robić mi to pomogło nie mam już okopconych chromowanych końcówek .A jak kupiłem 4 lata temu to były tak czarne ze myślałem ze pomalowane -
Moje z 2010 roku ma kod silnika CAEB jeżdżę 3 lata oleju nie przepala jakoś mega koło litra na 10 tysięcy , wersja USA nie mam w dokumentacji napisane czy tłoki i pierścienie były wymieniane raczej nie ale zmieniałem juz 3 razy olej 3 razy płukanki ,olej PAO 5w40 , wymieniony rozrząd. Stage 1 nowy IC, Downpipe z sportowym Katem , teraz montuje turbo hybrydę pod moc 300 +. Auto ma wszystko co trzeba quattro, automat tiptronic , android carplay, sline mimo 12 lat na karku i 169,000 przebiegu dobrze się trzyma. Na wiosne bedzie cos z karoseria robić bo ranty nadkoli sie kruszą przez j**aną zime i snieg przylepiony do nadkoli. Tak po zatym nie widać rudej nawet z dołu ,Amory ,wachacze sprawne . Klape bagaznika wymieniłem bo korodowała przy lampach. Ogólnie polecam auto oczywiście jak nie zre oleju i rozrzad poprawiony załozony. Co do kodów to CDNC z 2007-2009 wersja europejska najbardziej były olejozerne.
-
[A4 B8] Chiptuning 2.0TFSI Multitronic 180HP 320NM
slawinho odpowiedział(a) na marcinekbambino temat w Audi A4 B8
K04 64 i moment obrotowy ponad 450 nm zabije multritronika -
Nowe turbo i niedoładowanie P2099 dziwne. U mnie ten bład wyskakiwał bo miałem zapchany katalizator i się turbo przegrzewało, Po wywaleniu kata i założeniu downpipe z katem sportowym turbo ożyło tylko co jakis czas bład niesprawnosci kata wyskakuje nie bo wyłączyłem sondy programowo ani emulatorem kasuje bład nie robi mi to problemu.
-
A4 B8 przedlift AVANT 2.0 TFSI cdnc, s-tronic, quattro, s-line, ibis white
slawinho odpowiedział(a) na Shkf temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Gratulacje zazdroszczę foteli ja mam tylko skóre A tak mam ten sam kolor i wszystko takie same jak u ciebie tylko sedan. Miałem wersje limousine przerobiłem na sline tylko foteli slinowych mi brakuje. Powodzenia w modach wywal kata daj wiekszy IC program i ~`290 kucyków fabryczne turbo powinno wyciagnąc . Jak bedzie mało a bedzie to Hybryda albo K04 64. Masz ciężkiego Avanta a w tym 211 to takie sobie to auto jedzie od 300. -
Ładna audiczka powodzenia w modach
-
Ładna fura też mi się takie mody marzą i najważniejsze że ma te 300 koni czyli jeździ i wygląda. Powodzenia w dalszych modach.