Witam Forumowiczów!
Dość długo zwlekałem z założeniem własnego tematu, ale jest oto i on.
Moim poprzednim autem było A3 8P (zawrotne 1.6 MPI), ale przyszedł na nie czas w zeszłym roku.
Planowałem sprowadzić sobie auto zza wielkiej wody, początkowo miało to być A3 8P lift, skończyło się na A5 B8 w wersji Premium Plus .
Dane techniczne:
Rok prod: 2012
Silnik: 2.0 TFSI + napęd Quattro
Skrzynia: Tiptronic 8b ZF8HP
Przebieg w dniu zakupu: 84 tys. km.
Wyposażenie:
- bixenon + tył LED
- w pełni elektryczne fotele z pamięcią
- MMI 3G High z HDD, Navi i Bluetooth
- PDC tył + kamera cofania
- tempomat
- 3 strefowa klimatyzacja automatyczna
- lusterka fotochromatyczne z kompasem, podgrzewane
- nagłośnienie Audi Sound System (10 głośników)
- duży szyberdach (nazywany panoramą)
- TPMS
- coming / leaving home
- czujnik deszczu / zmierzchu
- pakiet światło
- przycisk PANIC na pilocie
- dodatkowe poduszki powietrzne na kolana
- felgi 18" z oponami wielosezonowymi
Modyfikacje:
- obszywana kierownica z Audi S5 z aluminiowymi łopatkami, do wymiany jeszcze emblemat na S-Line zamiast S5
- felgi 20" na lato
- zewnętrzny pakiet S-Line
- zmiana stołków z comfort (pełna elektryka) na sportowe (pełna elektryka), chciałem zmienić na pikowaną półalcantarę, ale gdy szukałem to wszystkie były manualne
- wymiana oświetlenia wewnętrznego, żarówek cofania oraz halogenów na LED
- zakodowane Audi Drive Select w MMI
- status akumulatora w MMI
- video in motion
- wydech: wywalona środkowa puszka
- oklejone dekory, ponieważ ciemnobrązowe drewno nijak nie pasowało do coupe z czarnymi skórami, w przyszłości do zmiany
Lista to-do:
- spryskiwacze mgiełkowe
- chłodzenie schowka
- dystanse
- sprężyny H&R
- mapa silnika - musi być!
- lotka na klapę
- czarny sufit?
Po odebraniu autka wymieniłem po bożemu wszystkie płyny ustrojowe, poprzedni oleje w silniku, skrzyni i tylnym dyferencjale wyglądały jak prosto z pudełka.
Później powrzucam kilka zdjęć ze zrobionych modów
Z drogowym pozdrowieniem!