-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Udało mi się skompletować wszystkie dokładki, może założę je jeszcze w tym sezonie jak będzie trochę czasu
-
199kkm na liczniku więc przyszedł czas na większy serwis: 1. wymiana rozrządu przód: - pompa wody Hepu - zestaw paska CONTITECH 2. czyszczenie miski olejowej i smoka 3. wymiana oleju i filtra oleju: - olej Liqui Moly Synthoil High Tech 5w40 - filtr oleju Mann (W940/66) 4. wymiana oleju w skrzyni biegów: - olej RAVENOL MTF‑2 75W‑80 5. wymiana filtra paliwa: - filtr paliwa 8E0201511L 6. wymiana paska osprzętu 7. wymiana plecionki wydechu Dodatkowo ostatnio przestała chłodzić klimatyzacja, a była nabijana dwa lata temu, więc zdecydowałem wysłać ją na konkretny serwis: 1. wymiana chłodnicy klimatyzacji (okazało się, że były wycieki) 2. wymiana osuszacza 3. wymiana dyszy rozprężnej 4. wymiana czujnika klimatyzacji na oryginalny (zamiennik w deszczowe dni lub po myjni powodował włączanie Econ) 5. wymiana oringów 6. napełnienie klimatyzacji i sprawdzanie szczelności Teraz chłodzi aż miło
-
Jakiej firmy skraplacz najlepiej wybrać?
-
Dzięki! Staram się żeby babcia jakoś wyglądała
-
Wpadły nowe cewki Beru. Cewka na 3 cylindrze już nie domagała i zaczęło szarpać silnikiem na biegu jałowym i przy rozpędzaniu. Profilaktycznie zmieniony cały komplet bo stare zaraz by miały 200kkm. Dodatkowo wymieniłem filtry gazu fazy lotnej i ciekłej.
-
Cześć, mógłbym prosić o dobranie sprężarki, osuszacza, skraplacza i dyszy rozprężnej po nr VIN: WAUZZZ8E14A101417?
-
Dzięki! Korzystaj do woli, po to jest to forum, sam trochę modów zapożyczyłem od innych Ze zderzakami jest tak jak mówisz, kwestia gustu, do mnie akurat najbardziej przemawia S4. Pozdrawiam!
-
-
Niestety zatrzaski są delikatnie przestawione i nie da się go przekręcić bardziej, ale będę próbował trochę porzeźbić, żeby był prosto
-
-
Gwint zostawiam jak jest. Wizualnie wygląda bardzo dobrze na tej wysokości i jest bezpiecznie jeśli chodzi o progi i koleiny. Czasami przycierałem osłoną na 17" i to był jeden z powodów zmiany na 19". Na 19" koło ma około 1.5cm średnicy więcej, niby niewiele ale zmienia bardzo duzo, bo przejeżdżam wszędzie bez żadnego ocierania. Co do opon, póki co zrobiłem na nich jakieś 300km w mocno deszczowych warunkach z autostradowymi prędkościami i jechało się bardzo pewnie, są trochę głośniejsze, ale to standard w zimówkach. W weekend czeka mnie dłuższa trasa w nocy, a widzę, że zapowiadają przymrozki, więc będę mógł powiedzieć coś więcej. W S5 coupe pas mocowany jest do progu albo słupka, pewnie przez to żeby wysiadający z tył się nie potknął o pas. W S5 sportback pas jest mocowany do fotela jak w A4 B6, więc nie ma żadnego problemu z montażem
-
No teraz już to jakoś wygląda Polecam fotele, na pewno nie pożałujesz!
-
Na zewnątrz zimowa aura, więc nadszedł czas na pakiet zima. Po przesiadce na 19" nie mogłem pogodzić się z faktem powrotu na 17", więc kupiłem drugi komplet felg Ronal 1953 Do tego wleciały opony Imperial Snowdragon uhp 225/35/19.
-
Dokładnie, po błędach zastanawiałem się czy to nie problem z przepustnicą, ale wymiana tego zaworka była najtańszą i najłatwiejszą opcją, więc od tego zacząłem i akurat trafiłem Thanks! I really like this car. Switches from A6 C7 are p&p. You don't have to modify anything but the door lock buttons don't work. If I want heating steering wheel, probably I have to cut it, to put inside new heating wire. But I have new leather, so I don't want to destroy it
-
U mnie ten panel pełni tylko funkcję ozdobną Zawartość dodana 15 minuty później Ostatnio miałem problem z podwyższonymi obrotami na biegu jałowym 1-1.2k, dodatkowo wyskoczył check engine. Vcds pokazywał dwa błędy: "błąd numer 16891/P0507" i "błąd numer PP17544/P1136/004406". Przyczyną okazał się zepsuty zawór odpowietrzający skrzynie korbowa 035103245G, oderwała się plastikowa membranka wewnątrz i zawór przepuszczał powietrze w obie strony. Po wymianie problem z obrotami zniknął