Skocz do zawartości

Mario888

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mario888

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Zielona Góra

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    RWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mario888

0

Reputacja

  1. Audi a4 b6 1.8t sedan. Czy to normalne w tych modelach, że auto zachowuje się jak ponton na drodze?. Dodam, że zawieszenie sprawne kilkukrotnie potwierdzone na stacji diagnostycznej. Wcześniej miałem mazdę 6 drugiej generacji i tamto auto prowadziło się jak bolid w porównaniu do audi. A to w końcu Audi można by wymagać czegoś więcej.
  2. Witam wymieniłem panel klimatyzacji w mojej b6 na panel z b7. Ze względu na to, że coś w nim szwankowało tzn. zmniejszał mi obroty dmuchawy do 1 kreski w nagrzanym aucie w trybie manualnym. Zimą raz startował z nawiewem do góry innym razem nie pomimo takiej samej temp. Dodatkowo zauważyłem, że w panelu założonym w b7 po ustawieniu temp. na LO nawiew nie idzie na maxa, a w mojej b6 z tym samym panelem tak. Więc jego działanie jest związane z czymś jeszcze?. Może moduł komfortu należało by wymienić?. Bo to on steruje pracą wielu układów
  3. Witam coś od wakacji zauważyłem,że w moim Audi a4 b6 1.8t bfb po jeździe na trasie brakuje mocy. Mam auto po chipie na 180 koni,a niekiedy widzę,że słabsze fury mnie doganiają.Wyraźnie czuć,że brakuje tych kilku kilkunastu koni po dłuższej jeździe szczególnie w upalne dni. Mam pewne przypuszczenie,że może to coś z dolotem? Jakaś nieszczelność na drodze turbo intercooler?.Zbyt wysoka temperatura w dolocie nie wiem..Co sądzicie? Diagnostyki komputerowej nie miałem więc nic nie powiem odnoście tych parametrów.Dodam jeszcze,że przy krótkich przejażdżkach wszystko jest ok.Wgniata w fotel,że aż miło.
  4. Jak turbina jest zapocona to ja bym ją właśnie obstawiał. Znajomy tak miał niedawno i wyszło,że właśnie padniętą turbinę miał.
  5. Tak miałem podpięty inny wentylator z opornicą tak bez zamontowania jego w odpowiednie miejsce. Ale to dosłownie na chwilę i mechanik to robił.
  6. Opornica dmuchawy już sprawdzona. Miałem podpinany bez przekładania wentylator z opornicą i nic.
  7. Zero błędów.Czynnik jest,ciśnienie w układzie prawidłowe.
  8. Witam, moja usterka objawia się tym,że podczas gdy jest gorąco w aucie. To spada mi siła nadmuchu dajmy na to ustawię ręcznie na 5 kresek to pomimo,iż jest z 30 stopni w środku klima potrafi po chwili zmniejszyć nawiew na jedną kreskę. I taka zabawa w podbijanie siły nadmuchu. Dodam,że jak się już schłodzi to wszystko jest ok. Po prostu wysoka temperatura powoduję tę usterkę. Na AUTO nie lubię jeździć,bo na początku strasznie dmucha,a później i tak spada nawiew. Mam 3 inne panele klimatyzacji i w każdym tak samo. Byłem w kilku miejscach na diagnostyce i nikt nie wiedział o co chodzi zalecono jedynie wymianę panelu klimatyzacji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...